Vinerea recomandam articole (4)

Salutare din nou,

Pe scurt, cele 5 recomandari de saptamana asta:

1. Cabral ne povesteste despre chestiile inutile si pasiunea de a le colectiona. Nu e singurul in situatia asta. Iar daca nu suntem, sigur vom deveni(eu imi recunosc acest defect).

2. Daniel Alexandrescu ne da niste metode foarte utile pentru a ramane student la buget. Ma rog, pot fi folosite pentru a lua note mari daca din pacate esti student la particular si nu exista notiunea de buget. Una din ele e clasica, copiatul, dar credeti ca e singura? Cititi si o sa va convingeti ca nu.

3. Andrew ne demonostreaza ca nu America e tara tuturor posibilitatilor, ci Romania. Nu e prima oara cand mi se face aceasta demonstratie, deci sunt obisnuit cu ideea. Oricum, articolul e bun, merita citit. E adevarat, autorul era foarte enervat cand l-a scris si probabil nu e foarte fericit sa-si aminteasca circumstantele.

4. Pentru cinefili, Laura Meleaca ne prezinta premierele cinematografice ale lunii martie. Chiar imi place blogul ei si il frecventez des. Iar ca dovada am si scris un guest post acolo, in care militam pentru vizionarea de filme non-americane. Oricum, se anunta filme bune SI in martie.

5. Bianca Rus a gasit antidotul pentru atotstiutori. E simplu si poate fi usor de aplicat. Sigur ati intalnit astfel de persoane, asa ca merita incercat.

Si cum am inceput de data trecuta, dau si cel mai bun articol scris de mine saptamana asta. Asadar, recomandarea de pe blogul meu este articolul sportiv despre organizarea de la meciul Romania-Uruguay. Articolul a fost publicat si pe contul meu de mysport, fiind afisat si acum pe site-ul gsp.ro .

Gata acum, salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 2 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Multumesc din suflet pentru aprecieri, tinere!!! 🙂

  2. Cu placere, „babuto” 😀

  3. Multumesc frumos pentru apreciere si recomandare 🙂

Lasă un răspuns

