Feminism , misoginism , bancuri despre femei … – CLARIFICARI !

Salutare din nou,

Inainte de a intra in subiect, va trebui sa fac cateva „delimitari conceptuale”. Asadar, voi defeni 2 termeni:

1. FEMINÍSM s. n. Mișcare socială care susține egalitatea în drepturi a femeii cu bărbatul în toate sferele de activitate. – Din fr. féminisme, rus. feminizm.
2. MISOGÍN, -Ă, misogini, -e, s. m., adj. (Livr.) 1. S. m., adj. (Bărbat) care urăște femeile. 2. Adj. Care manifestă, exprimă ură față de femei. [Var.: misoghín, -ă s. m., adj.] – Din fr. misogyne, germ. Misogyn.

Bun, acum, punctual, sa explic atat articolele ANTERIOARE, cat si alte articole asemanatoare de pe acest blog. Asadar:

1. Dupa cum se vede, NU SUNT MISOGIN! Misogin-ul este cel ce uraste femeile. Nu le-am urat si nu le voi uri niciodata.

2. Daca e sa am ceva, am ceva cu FEMINISTELE. Care cica MILITEAZA PENTRU EGALITATEA IN DREPTURI! Pai vere, chiar avem drepturi egale! A fost vreo femeie impiedicata sa se angajeze? Nu, are voie! Ca nu e in stare e altceva! Daca eu sustin ca femeile nu sunt in stare sa fie macelare de ce trageti in mine? Sa dovedeasca una si va fi angajata (un banc pe aceasta tema AICI ). Dar afirmatia mea ramane valabila: MAJORITATEA femeilor nu vor fi in stare. Macelare, sofere de taxi, mai putem lua si alte exemple.
Meseria de secretara e SPECIFIC FEMININA! Are voie si un barbat sa se angajeze. Ok, nu e bun ca secretar. Suna urat. Dar LEGAL are voie!
Deci daca e voie, de ce mai exista FEMINISTE? Sa discute niste termeni lingvistici , nu d-alta, dar daca ar cere EGALITATE IN DREPTURI non-stop ar rade lumea de ele.

3. Si acum surpriza: feminismul e in scadere de forma. Si va dau 2 exemple:
un exemplu vechi, chiar de pe blogul meu;
un exemplu recent, de pe unul din bloggurile mele preferate.
Pe scurt, feministele vor ca femeile sa munceasca, sa fie pe propriile picioare. FEMEI, VOI PUTETI FACE ASTA! NU STATI LA MANA BARBATILOR PORCI SI MISOGINI! Surpriza insa: UNELE FEMEI VOR SA FIE INTRETINUTE!! VOR SA STEA ACASA TOATA ZIUA, SA FACA DE MANCARE, SA DEA BANII(NU AI LOR) PE FARDURI, SA SE GANDEASCA DOAR CUM ISI INGRIJESC PLOZII ETC… Deci feminismul pentru cine mai e?

4. Si inca ceva: chiar sunt de acord cu feministele intr-o privinta. Da, eu n-as suporta ideea ca a mea nevasta(oricare si oricine va fi ea) sa stea acasa si sa-mi toace banii. Oricat de dragastoasa ar fi, oricat de bine ar sti sa faca mancare. Pai daca as avea atat multi bani, as angaja o bucatareasa. Si o menajera. Sau una sa le faca pe ambele. Dar parca as vrea ca nevasta sa aiba si ea o meserie, sa ma pot lauda prietenilor: EA E PROFESOR UNIVERSITAR…E ARHITECT….E DOCTOR sau cine stie…LUCREAZA LA COCA-COLA!
Nu, nu m-as mandri deloc cu nevasta-mea care e frumoasa de pica si care sta toata ziua in casa si freaca menta! Deci da, din acest punct de vedere sunt FEMINIST!

5. Si mai am un „razboi”: cu chestiile artificiale, importate sau nu. Cu 14 februarie, cu 1 martie, cu 8 martie. Daca am ceva cu data de 8 martie inseamna ca am ceva cu femeile? Sau cu mamele?Inseamna ca-mi urasc mama daca pentru mine nu exista ziua de 8 martie?

6. Si in final felicitari celor cu simtul umorului. Celor care au gustat articolele mele de azi. Si din data de 14 februarie. Si alte articole. Da, dedicatia anterioara era pentru feministe(d-alea incuiate, ca-s si feministe cu capu’ pe umeri, putine, dar sunt si d-alea). Nu pentru femei. Daca vreo persoana de sex feminin s-a suparat ori s-a atacat din cauza articolelor anterioare atunci o invit frumos sa nu mai citeasca niciodata acest blog. Acesta este stilul blogului, daca voi nu-l intelegeti nu e problema mea. Nu zic ca cititorii mei sunt mai inteligenti ca ai celorlalti, spun doar ca fiecare om are un anume stil de a scrie. Si are un anumit umor. Unii nu inteleg umorul englezesc, altii nu inteleg umorul din unele filme romanesti. Nu inseamna ca unii ar fi mai inteligenti ca ceilalti. E doar o constatare. Daca nu-ti place umorul englezesc, de ce te mai uiti la filme englezesti?La fel, daca nu intelegi umorul meu, de ce mai intri acilea? NU e o jignire, e o intrebare legitima!

Inainte sa inchei, recititi articolul precedent. Si vedeti ca acel clip mi-a fost semnalizat de catre O FATA. Care a si dat comentariu la el. Deci nu s-a suparat ca in SFANTA ZI DE 8 MARTIE am postat asemenea „mizerie. Uau, ce „tradatoare”!

Salutari ANTI-8-MARTIE tuturor!

Posted on 8 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Feminismul ar putea fi considerat un curent depășit, în general…
    Cât despre meserii: evident că acelea care implică forță fizică mai mare sunt specifice mai mult bărbaților.
    În rest, ambele sexe au același potențial, doar că oamenii se lasă manipulați de condiționările/prejudecățile societății, de aceea un sex se va îndrepta cu predilecție către anumite domenii, iar celălalt spre altele… La acest capitol este foarte importantă educația primită încă din primii ani de viață: dacă fetițele nu ar fi îndreptate de la vârste fragede doar către rochițe și păpuși și le-ar fi pusă mintea la contribuție prin altfel de jocuri, probabil am vedea mai multe femei care lucrează în sfere actualmente dominate de bărbați.

Lasă un răspuns

