Iubesc FANII nu iubesc BANII!

Salutare din nou,

Anunt ca acesta este iarasi un articol despre blog. Nu despre chestii ce s-au intamplat in jur. In tara, in familie, mie. Ci strict despre blog. Cat de mare, frumos si cate chestii are pe el. Cine doreste altceva a gresit iarasi adresa. Stiu, sunt prea narcisist si trebuie sa arat constant asta. Altfel, cine stie, poate nu ma mai crede lumea.

Asadar, sa luam pe rand:

1. Ajunsai locul 450 in zelist. Dupa ce crescusem 6 saptamani, scazusem saptamana trecuta. Nu mult, doar asa, de atentionare. Sau ca sa reformulez: crescusem, da crescusera prea multi mai mult ca mine :))
Si da, sunt din ala care sta cu ochii-n zelist. NU scriu pentru zelist(dovada ca acest articol, oricat ar parea de paradoxal, nu-mi va aduce prea multe vizualizari…de ce ar vrea cineva sa citeasca asa ceva? oricum nu prea aduc nimic nou), dar curiozitatea ma impinge in fiecare joi sa ma uit unde mai sunt. Si apoi ma laud si io pe la „preteni si dusmani” cam pe unde ma aflu. E adevarat, nu multi stiu de zelist, dar na, io tot ma laud. Si adevarul e ca in ultimele 2 luni cam am avut cu ce sa ma laud.

2. De azi bloguletul meu asta minunat are PAGINA DE FACEBOOK. Nu a mea vere, a blogului. A DANSULUI, cum ar zice moldovenii. AICI e frumoasa pagina. Puteti da like si din stanga blogului, dar repetitia nu strica, nu?
Si culmea, deja am depasit 30 de fani. Da, oamenii ma iubeste! Iar eu, dupa cum deja se stie, IUBESC FANII NU IUBESC BANII!

3. De azi am pus si un reminder. Numaram lunile pana la ULTIMA mea sarbatorire. De ce ultima? Pai simplu: vine sfarsitul lumii. Si da, cea mai importanta ultima chestie inainte de sfarsitul lumii e ZIUA MEA! Alta nu vad, si n-are cum sa fie! Sa ajungem la ea si apoi om mai vedea: un 1 decembrie, un Mos Niculae(ala care te indeamna BAGA-TI PICIOARELE-N GHETE, CA ORICUM NU-TI BAG NIMIC IN ELE) si cam atat. Mos Craciun deja si-a anulat biletele, fiind informat de poporul prieten Mayash ca n-are niciun rost.

Cam atat despre blogulet.
Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

(va astept in continuare la dezbaterea BLOGSTORMING Z8 … este sticky, deci va aparea tot timpul prima. astazi e ultima zi)

Posted on 9 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

Lasă un răspuns

