Leapsa 10 lucruri!

Salutare,

Leapsa e preluata de AICI . Sirul complet este: PACPACPAC.

Sa vedem asadar ce am invatat SINGUR…:

1. Am invatat si eu la inceput sa merg, sa vorbesc, sa citesc, sa scriu(desi lumea cand imi vede scrisul nu e asa convinsa ca stiu sa scriu).

2. Am invatat sa ma joc.

3. Am invatat apoi ce inseamna colectivitatea…Da, adica chestia aia oribila numita scoala.

4. Am invatat ca e bine sa spui adevarul, dar am invatat si sa mint.

5. Am invatat apoi sa injur, sa vorbesc urat, si toate chestiile „utile” in viata.

6. Am invatat sa invidiez, sa „oftic” pe altii, sa batjocoresc.

7. Am invatat sa folosesc calculatorul. Da, chestia aia atat de mare, dar atat de utila.

8. Am invatat sa urasc, dar sa si iubesc. Am invatat ca oamenii sunt deopotriva demn de tot dispretul, dar si singurii la care merita sa tii.

9. Am invatat sa cheltui bani. Nu, momentan n-am invatat si cum sa-i produc. Doar cum sa-i cheltui.

10. Am invatat sa folosesc pc-ul in scop util: BLOGGING! Si prin acest lucru aproape toate chestiile de mai sus au capatat alt sens. Si ura e altfel cand e publica. Si injuraturile sunt altfel… si jocul e altfel…All is different! 🙂

Si am mai invatat sa dau mai departe leapsa 😀 !
La raport: ALEX PIRLOGEA, AURA RUSU , DANIEL BOTEA . Restul urmeaza sa-i tagguiti voi 🙂

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 12 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

Lasă un răspuns

