Lunea recomandam blogguri (5)

Salutare din nou,

Fara alta introducere, trecem direct la bloggurile de analizat.

1. Incepem cu blogul BIANCAI RUS . Tema este una simplista, dar draguta. Si are mult verde. Nu ca ar fi ceva rau, e un verde totusi odihnitor. Are si blogroll, desi unul micut. Iar o chestie foarte tare e ca a pus un filmulet de prezentare al ei. Ma rog, e unul de pe vremea studentiei, cand cerea bursa. Dar ne putem face o idee despre ea pe baza acelui film. O singura critica am de facut: sa nu mai afiseze pe prima pagina articolele in intregime. In rest, blogul arata bine, autoarea scrie bine, e o reala placere sa intru pe el. Si cu siguranta voi mai reveni.
Acum sa facem si niste recomandari de articole: despre persoanele sofisticate (ma duce cu gandul la melodia lui Maximilian) ; recenzie MONEYBALL ; recenzie IRON LADY (da, am uitat sa zic, are multe recenzii de film pe blog).

2. Continui cu un blog de experiente filmice si cinematografice . Blogul este interesant, desi in general nu sunt fan al unor astfel de bloguri. Poate pentru ca am ideile preconcepute: blogul e pentru a scrie pe el. Sau ma rog, intru pe blog pentru a citi. Sunt alte site-uri pentru poze, chiar si facebook-ul. Totusi, daca va plac astfel de blogguri sunt invitati sa intrati si pe acesta. Ca si critica, la fel ca mai sus, e bine sa nu afiseze totul pe prima pagina. Iar aici e mai rau, pentru ca fiind poze, derularea chiar decurge greu. Pe un pc mai slab, cu o conexiune slaba, aceste aspecte te pot goni de pe blog 🙂 Ca articol nu am ce exemplu sa dau, pentru mine toate sunt cam la fel. Stiu ca prin replica asta imi voi castiga(in mod cinstit) injuraturi, dar asta e parerea mea 🙂

3. Trec mai departe la blogul lui ANNITU .Blogul e foarte colorat, foarte vesel si foarte dinamic. Pacat ca n-are si un blogroll. Absenta acestuia ma duce cu gandul la un site, unul dinamic, unul colorat, unul unde citesti cu placere, dar cam „inchistat”. Inca am ideea preconceputa ca un blog fara „legaturi” este unul al unui ingamfat 🙂 Si e pacat, altfel blogul e f tare.
Iar alt repros e ca ni se spun putine despre autoare. Poza e deja prea mult. Macar acolo 1-2 randuri: PE MINE MA CHEAMA SOREL/SUNT BAIAT BUN SI AM CAPUL CHEL…Macar atat…
Ca si recomandare de articol: CUM PETREC MOLDOVENII DE 9 MARTIE !

4. Ajung acum la blogul ANIELEI DEBY .Tipa are 16 ani, e din Cluj si are un blog foarte misto. Scrie bine, arata bine si te imbie sa mai revii pe el. Si are si „nebuniile” mele: blogroll si poza. Si culmea, in blogroll figureaza si al mai minunat dintre blogguri 😀 Ca si repros, la fel: nu mai pune articolele in intregime pe prima pagina. Iar pana acum cateva zile mai era un repros, pe care l-a reparat, tot la sfatul meu: a scos muzica de pe blog. E neplacut sa intri pe un blog si sa-ti cante ceva, fara sa doresti neaparat asta. Poti avea alta muzica, poti dori liniste, ori poti sa nu doresti muzica pentru ca se incarca mai greu. NU e bine sa IMPUI ceva cititorilor tai, indiferent cat de multi sau putini sunt acestia si indiferent daca esti interesat neaparat de numarul lor 🙂
Si acum cateva recomandari de pe blogul ei: despre ZIUA BARBATILOR si despre DESENELE ANIMATE .

5. Terminam cu UN BULGARE DE LUMINA. Blogul intr-adevar este luminat, are doar culori deschise. Are si blogroll (unul consistent de altfel), are si un stil placut. Ce nu-mi place insa este absenta informatiilor despre autoare. Chiar as dori sa stiu cine scrie acest blog. In fond, blogul nu este un loc unde iti exprimi sentimentele. De ce le-ai exprima anonim, ca oricum nu sunt chestii „interzise”, cu care sa-ti fie rusine? Si inca ceva: aceeasi problema ca mai sus! Fratilor, exista un buton de MORE! Stiu, si eu l-am descoperit tarziu, dar dupa ce am facut-o, am inceput sa-l folosesc. DE FIECARE DATA!
Oricum, trec la recomandari : In armata ; ACASA !

Gata recomandarile de azi! Pana data viitoare, cand voi recomanda noi blogguri, salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 12 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. interesanta idee 🙂
    trebuia sa mentionezi ultimul dar nu cel din urma:P
    glumesc.
    😀
    cam critic esti :-w :))

  2. Multumesc de vizita 🙂 si de apreciere.

  3. Ma cheama sorel,si am capul chel:))))Hai Emil,ca esti marfa:)))!!
    Si cat despre critica…ca am observat un comment mai sus,daca nu ma criticai,nu scoteam muzica:)Si crede-ma ca ma simt mai bine fara ea:))

Lasă un răspuns

