Guest – post – 13 Marţie !

Guest post by Daniel Botea

Da, marti e 13 si este chiar azi 🙂
Si daca tot este o minunatie de zi-marti-13 am zis ca e bine sa scriu tocmai astazi un guest-post pentru o Emil Studentu’ Minune.

Inainte de toate sa spun ca eu nu cred in superstitii gen ceasul rau – pisica neagra – horoscop, dar ma distreaza sa le abordez in postari. Cateodata mai citesc si horoscopul, dar uit in 3 minute tot ce am citit 🙂

Petru cei care cred in astfel de ghinioane, ca sa va linistesc va spun doar ca marti 13 e fratele mai mic (si mai norocos?!?) al lui vineri 13, care este mult mai consacrat.

Dar sa le luam pe rand. Cat ar fi el de marti si de 13, in comparatie cu ziua de luni – cand nici iarba nu creste – este mult mai bine.

Insa pentru marti exista si cele 3 ceasuri rele, inclusiv in data de 13. Hopa, ce ne facem fetelor?
Dar ganditi-va putin? Ce va sugereaza 3 x 13?
Mie-mi sugereaza o mana cu 3 dame la poker, ceea ce este deja un bun inceput 🙂

Ca sa nu mai zic de table, unde un 13 (7-6) ar fi de multe ori o solutie miraculoasa daca ar exista 🙂
La table este mai de temut un marti, decat un 13 🙂 dar si la marti, depinde de care parte a „problemei” te gasesti.
Daca tu esti cel care l-ai facut marti pe adversar este super!

La biliard nu stiu care este treaba cu bila 13, ca nu cunosc jocul, dar mi-a placut videoclipul 🙂

Am dat doar 3 contra-exemple, ca sa echilibram cele 3 ceasuri rele 🙂

Sunt multi care spun ca 13 este un numar norocos, asa ca banuiesc ca astazi se simt si mai norocosi. Asa o fi. Asa oi fi si eu, din moment ce ma gazduieste domnu’ Emil-minune cu acest articol 🙂

Si ca sa va bag in ceata definitiv, va demonstrez ca ghinionul (in ziua de marti inclusiv) este relativ 🙂

Mai Bula, am auzit ca logodnica ta, s-a maritat luna trecuta.
– Asa e!
– Ce ghinion ai avut!
– Asta este …
– Si cu cine s-a maritat?
– Cu mine …

Va doresc numai bine intr-o zi de marti 13 si sa va simteti de minune! (ca sa vorbesc in limbaj de „minune”)

Posted on 13 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mie 13 mi se pare un număr oarecare. Iar data de 13, la fel. Vineri 13 e doar un motiv să îmi speriu frățiorul cu povești cu fantome, strigoi și alte cele.
    Iar în privința horoscopului, nu iau în considerare decât caracteristicile zodiei. Astea mă atrag puțin.
    Iar numere… mă sperie 22, fiindcă am avut parte de o grămada de coincidențe cu acest număr.

  1. Pingback: Sunt superstitios. Marti 13. | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE

Lasă un răspuns

