Guest – post – Despre superstitii …

Andreea Elena Dulica este licentiata in Sociologie si absolventa a masterului de devianta din aceeasi facultate. Nu are blog. Despre ea am scris AICI .

Pentru ca este marti, 13 zi cu ghinion – sau cel putin asa se spune -, haideti sa vorbim despre superstitii…
Eu una n-am o parere asa buna despre superstitii, supertsitiosi si metodele lor de a “alunga raul” (gen scuipa-ti in san, inchina-te de trei ori, fa trei pasi ianpoi, sa pui mana pe rosu si multee alte aberatii…)

Am sa insir unele dintre cele mai stupide si nefondate superstitii (dupa parerea mea…)
Hai sa incepem!

1. „Sa nu calci pe o gura de canal ca aduce ghinion.”
Nu zau? Cred si eu ca duce ghinion daca nu e capacul bine pozitionat si calcand pe el risti sa cazi in canalizare… In rest… de ce ar aduce ghinion?

2. „Daca primesti cadou un cutit de la cineva este semn rau – va veti certa.”
Ma intreb ce om normal la cap face cadou un cutit… Deci, asta se exclude!

3. „Numara 100 de cai albi si te vei marita cu primul barbat necasatorit pe care il vei intalni.”
Ok, poti sa faci asta, sa zicem ca dai search pe „Goagal” – gasesti cateva poze, te apuci de numarat…dar, atentie, ai grija pe unde te invarti apoi…daca primul flacau care iti iese in cale e un tanar prezentabil de 150 kile ? Eh, atunci ai fi norocoasa… ca e posibil ca primul vazut sa fie boschetar (mai ales daca stai in Bucuresti) – Asa ca…mai bine nu te apuca de numarat! Acum pe bune…cat de norocoasa sa fii sa il intalnesti fix pe Brad Pitt de Roamnia?

4.”Daca barbatul cu care ai intalnire ca sa mancati de pranz nu a venit, scutura fata de masa si el va veni in 10 minute.”
Uau! Pe asta as testa-o! Eu in Militari, el la capat la Berceni…. 😀

5.”Daca o fata primeste un buchet de trandafiri primavara, ea isi va gasi iubirea; daca primeste buchetul iarna, cautarile ei vor fi lipsite de succes.”
Nu cred ca va primi iarna, sunt prea scumpi trandafirii in aceasta perioada a anului! Deci…si asta se exclude!

6.”Nu e bine sa stergi apa varsata pe podea cu piciorul.”
Pai nici nu are logica…mai rau se imprastie cu piciorul…

7.”Nu e bine sa incurci pantofii cand ii pui in picioare, ar aduce ghinion.”
Moamaaa, daca ii incurci si cand e marti 13…mai bine te bagi in pat, tragi patura pe cap si nu te ridici de acolo pana la 12 noaptea cand se face 14. (mai intai asigura-te ca nu ai tablouri deasupra capului; da si lustra jos eventual)

8. „Daca numele tau are 7 litere ai noroc, daca are 13 ai ghinion.”
Ah, de-aia au interzis schimbarea numelui fara un motiv intemeiat (gen Sulica)!

9.”Daca iti faci patul si te opresti intre timp ca sa faci altceva, o sa ai ghinion.”
Daca ti-ai dat seama la timp ca te-ai oprit, mai bine nu-l mai face, culca-te! Ce ghinion poti sa ai in somn?

10.”Ca sa previi o noua vizita a cuiva care nu ti-a facut placere, imediat dupa ce a plecat, matura camera in care a fost.”
Atentie! Matura, nu aspira! Daca aspiri e posbil sa se intoarca in maxim juma’ de ora! 😀

11.”Mancatul muraturilor este un semn de dragoste.”
Dragoste a cui? A muraturilor in semn de recunostinta ca le mananca si pe ele cineva? Pe asta nu o inteleg… Mie imi plac muraturile, deci e de bine! Yu-huuu!

12.”Daca vei purta o panglica din satin albastru in jurul gleznei, vei fi sarutata pana la sfarsitul zilei.”
Asta mi se pare dragutza! Da’ nu spunde de cine vei fi sarutata… mai bine sa nu risti!

13.”Daca sunt 13 persoane la o masa, cu siguranta ca intre acestea este un cuplu de indragostiti care isi tine secreta idila.”
Pe asta va las pe voi sa o comentati! 

Ma opresc aici la minunata cifra 13 si va doresc sa va aduca noroc aceste randuri, chiar daca am vorbit numai despre ghinioane!

Posted on 13 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. bai….foarte tare articolul…uite asa reusim sa trecem zambind si peste marti 13!…eu sincer puteam sa scap mai usor de ziua asta pentru ca inainte sa vad articolul nu stiam in cat suntem azi….mai bine o sa ma duc sa dorm…”ce ti se poate intampla cand dormi?”

  2. 1.Capacul gurii de canal ,aduce ghinion..mai ales daca nu se poate ciordii sa se duca la fier vechi(Vb aia..un banut in plus ,nu strica:))

    2.Un cutit de masa..hai ca mai merge:Pca daca n-am cu ce sa imi tai pita sau casul…ce m-oi face oare?:))

    3.De acord ca 100 de cai nu pot numara…dar are mama o herghelie sub capota:)) de 116 cai putere..se pun si astia daca i-am numarat?:))

    4.Parerea mea e ca mai bine sa nu vina…ca decat sa imi manance tortul(Cine stie ce apetit are):)) Mai bine..il mananc eu:))E criza domne`:))E crizaaaa.

    5.Ce noroc cu trandafirii de plastic,de la mama din saci de pe acasa,sigur tati nu mai da bani pe ei..:))isi imprumuta unul pt mami:P

    6.Ba bine ca,nu!Poate asa ma spal pe picioare:))Ca si asa..apa e scumpa:P

    7.Niciodata nu`i incurc,asa ca asta la mn se exclude:)14.Nu-i neaparat sa le dau jos,ca si-asa ma impiedic mereu si cad:))Si parchetul tot in capul meu face „Zaang”:))

    8.Aniela:))Inseamna ca e in regula:P

    9.Ca sa nu port ghinion..eu nu-l mai fac deloc:))incepand de azi=))

    10.Ar trebui sa matur din 10 in 10 minute=)))(vin prea multi);:))

    11.Tuulai moama..de asta mama pune 70 de kg de castraveti la murat,pentru ca tati e categoric indragostit de castravetii lui mami:))lol
    (Atunci ,nici nu ii mai trebuia o nevasta ca mami):))

    12.Oh,Doamne..!Ca sa mi se indeplineasca..cred ca trebuie sa am mai multe picioare:))

    13.Lasa vere,sa tina idila ascunsa…ca doar asa devin telenovelele,fapte reale:))

    Ghinionul`i pe noi:))Cum zice:ardeleanul!
    Apropo super articol,place mie..!:>:>

  3. 1.Aduce ghinion daca nu poti ciordii capacul sa il duci la fier vechi,sa faci un ban(ca vorba aia,un ban in plus nu strica):))
    2.Hai no,ca merge la tzara si un cutit;))sa taiem pita si casul..
    3.Nu sti,herghelia lui mami de sub capota..daca ii numar se pune?:))Sunt 116 cai,putere:>Dintre care 0 morti:))
    4.Eu zic sa ii se rupa piciorul,sa n-ajunga..ca cine stie ce apetit are,si manca tot..:))Si stii ca,tortuletul e atat de bun.Moahh!:D
    5.Daca ii da unul de plastic..nu`i mai trebe sa`i mai cumpere,ca tine si vara si iarna:P
    6.Da cum nu?Cu ocazia asta,ma spal pe picioare:))Si-asa apa-i scumpa:P
    7.Exclus la mine!:))Nu-i incurc niciodata,exceptie,cand un papuc e de-al meu si altul de-al soramii:))(Purtam acelasi nr)noroc,mie!
    8.Al meu are 7,Ma cheama in buletin Deborah:))ce bine..sunt o norocoasa:D:>si abea acum mi-am dat seama:))
    9.Si-asa eu nu-l prea fac,doar deaia exista mama:))Sa aibe ea ghinion de azi=))
    10.Se pune daca ii matur pe ei,cand vin?:))Asa le-as arde una,cu matura:>direct in mecla:))
    11.Oh da,inseamna ca tati trebuia sa se insoare cu castravetii ,nu cu mami:))Ca mami 70 de kg pune la murat:PSi tati ii haleste pe toti:P:>Yuuuhuu!
    12.Pai ma gandesc ca daca oi avea niste chicioruse ca lui Angelina Jolie,sigur se implineste:))Dar asa..primul care imi iese in cale va fi vecinul de 80 de ani de la parter:))
    13.Foarte bine,sa si-o tina..ca asa devin celebri:))Viata lor va fi o telenovela:P:))
    Si acum..Fain post!:X

  4. eu nu cred in superstitii …

  1. Pingback: Cea mai SUPERSTITIOASA leapsa! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

  2. Pingback: Sunt superstitios. Marti 13. | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE

  3. Pingback: Guest-post - Indrazneste sa fii diferit! | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE

  4. Pingback: Guest-post – Indrazneste sa fii diferit!Bloguri WordPress . ro | Bloguri WordPress . ro

  5. Pingback: Guest-post - Indrazneste sa fii diferit! |

Lasă un răspuns

