GUEST-POST – MARTI 13, O ZI CA ORICARE ALTA?

Aniela Deby este o tanara bloggerita din Cluj. Are doar 16 ani, dar promite mult. Blogul il are din 2012 si poate fi gasit la adresa http://whiispersoftheheart.blogspot.com/ .

Salutare de pe blogul lui Emil,Ma bucur nespus pentru sansa de a publica primul meu guest-post-ing pentru voi,pe blogul prietenului meu Emil,un amic extraordinar..Sper sa va placa ideile mele,si salutari blogosferice tuturor

Banuiesc ca iesi din casa..vezi o pisica neagra..si ce faci?Scuipi in san,sau..te vei da trei pasi inapoi?Hmm..sau poate ai spart oglinda si te gandesti ca vei avea 7 ani de ghinion?sau..
te gandesti:”?Atunci inseamna ca esti superstitios..
Am auzit multa lume temandu-se de marti si cifra 13.De ce? De ce?Pentru ca marti semnifica(3 ore rele)si 13 e o cifra cu ghinion. Iar in general vorbind..este o zi sortita esecului si se pretinde ca cifra 13 este aducatoare de ghinion.Superstiile se bazeaza doar pe frica….~
Multi oameni au din nastere aceasta inclinatie spre superstitii,iar ei fac tot felul de asocieri intre evenimente si tot felul de semne reale,ajungand in final sa isi creeze singuri propriile superstitii..!Superstitiile …sunt prejudecati care decurg din credinta in spirite bune si rele,in farmece si vraji,in semne prevestitoare,in numere fatidice sau in alte ramasite ale animismului si ale magiei:)!Stiinta le respinge,biserica de asemena le considera blasfemii..dar cu toate acestea „superstitiile „si-au facut mereu loc in viata noastra,influentandu-ne mult comportamentul..!
Si de multe ori de aceea ne temem..de marti 13…
Nu am nimic cu cei care cred in superstitii,dar totul se bazeaza doar pe psihic.De multe ori sa intampla sa patesti ceva in ziua respectiva…si pe moment sa nu iti dai seama…apoi iti zici”Da,a fost marti 13″…Sau poti zice”A fost o zi ca oricare alta,si oricum intr-una din zile s-ar fi intamplat,pana la urma;)!Dar de multe ori noi oamenii..asa procedam,credem in superstitii,iar superstitiile,nu aduc decat frica~!
Sunt doua categorii cei care cred si cei care nu cred!…

Cei care cred:Eu sunt de parere ca experienta lor personala ..ii face sa creada asta!De exemplu „fac 3 pasi inapoi,atunci cand vad o pisica neagra,batere de 3 ori in lemn,(atesta faptul ca ei cred in noroc si in ghinion,si le asociaza in tot felul de chestii simple si banale.Si intotdeauna pe ei ii va mustra constiinta.daca nu fac ceea ce trebuie,cand li se intampla gen”trece pisica negra”si „nu scuipa in san”sau „nu fac 3 pasi in spate”..pentru ca ei traiesc cu credinta,ca,chiar asa se intampla!

Cei care nu cred:Ei bine,parerea mea…e ca norocul ni-l da Dumnezeu(nu superstitiile)..iar daca ma doare capul,oasele sau stiu eu ce altceva;)) nu e pentru ca am dus gunoiul in prima zi din an,ci doar pentru ca sunt obosita sau ametita..!Daca ma cert cu cineva,nu e pentru ca „am varsat sarea” pe masa,ci pentru ca ..avem opinii diferite,suntem persoane diferite si comportament diferit!Iar daca azi mi se va intampla ceva de „marti 13″cum ziceam.. „eu nu cred in superstitii”va fi pentru ca asa a vrut Dumnezeu sa se intample..

Totul se bazeaza pe psihic,daca crezi in Dumnezeu ca nu se intampla ceea ce se zice despre marti 13,..si incerci sa iti zici
Superstitiile sunt niste superstitii,inventate de oameni superstitiosi!

Salutari blogosferice tuturor.

Posted on 13 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

