Manifest pt dual-sim-uri!

Salutare din nou,

Undeva nu demult, si nu departe, eu eram un om foarte ingamfat. Si un om care nu suporta vorbitul la telefon. Mi se parea asa boring si asa ciudat. Sa-ti amorteasca mana stand la taclale cu cine stie cine. Iar a vorbi la telefon cu ACEEASI persoana mi se parea complet inutil.
La un moment dat n-am mai suportat si mi-am luat si cartela cosmote. Aveam prea multi prieteni in Cosmo.
Si totusi aveam prea multe telefoane. Doua. Doua apaarate care-mi atarnau greu in buzunar. Asta pana cand mi-a venit ideea: hai sa-mi iau un DUALSIM .Si mi-am luat .Da, foarte multi oameni stramba din nas. Mai ales prieteni d-ai mei, care considera ca sunt niste chinezarii ieftine si etc.

Pana una-alta, sa dau si io acilea avantajele unui dual-sim. Laolalta cu avantajele unui no-name dual sim .

1. NU ocupa loc in buzunar. La fete e mai simplu, ele au geanta. Desi de multe ori imi pare ca ele pierd mai usor telefonul. Daca l-au uitat undeva, acolo e uitat. Noi baietii macar le simtim in buzunar. E diferit.

2. Scopul e cat mai putine aparate, nu? Mai putine inseamna si bani mai putini, corect?

3. Daca sunt chinezesti, nu platesti marca. De ce sa dai o caruta de bani pentru cine stie ce semne. Nu mai bine, calm, iti asumi faptul ca vei avea no name. Sau iti semi-asumi(revin).

4. Legat de COPIERE, e un lucru adevarat. Dar e si un adevar nespus. Lucrul adevarat e ca se copiaza telefoane. Mai ales design-ul. Ce nu se spune este ca acel popor prieten galbejit a inventat conceptul de DUAL-SIM .Sa nu mai zic de telefoane cu proiector si alte alea. Da, chinezii aia nenorociti. Ei au inventat toate astea.

5. Apropo, telefoane chinezesti sunt toate. Ok, cateva sunt facute in Vietnam. Dar majoritatea sunt chinezesti. Unele sunt asumate ca chinezesti, altele sunt doar „asamblate in China”. Maaaaaaaaaare diferenta.

6. Telefonul oricum nu te tine mai mult de 2 ani. Rar sunt telefoane sa te tina mai mult. Iar 2 ani de zile tine si cel mai smecher smartphone, si cea mai ieftina „chinezarie”. Asta e durata lor de viata.

7. Site-urile de profil sunt un loc bun de a achizitiona un telefon chinezesc. Nu din targ ori din Europa. Site-ul e acolo si dupa(si fiind mediul online, nu-si doresc reclama negativa sub nicio forma). Deci ai dublu avantaj: si telefon ieftin, si garantie la el(da vere, si d-aia), si o oarecare incredere.

Acum sa va zic despre un telefon special: IPHONE 4 DUAL – SIM . V-ati gandit vreodata sa-l cumparati. Hai sa va dau cateva motive:

1. Iphone-ul se vinde datorita siglei, nu datorita capacitatii telefonului. Ai sigla si pe asta, si pe asta il poti scoate in RATB sa crape fierea in cei din jur. SI cu asta te poti lauda la dusmani.

2. E mai ieftin. N-ai bani de ala original, dar de asta sigur ai bani. Sau poti face rost.

3. Cei care ma cunosc imi stiu ura fata de apple (exemple AICI AICI AICI AICI ). Iar a cumpara o copie de IPHONE inseamna a FACE PAGUBA FIRMEI APPLE. Iar bucuria mea in astfel de cazuri este cu adevarat NEPRETUITA.

4. Iphone-ul normal nu e dual-sim. Asta e dual-sim. Deci aveti ceva-n plus!

De ajuns 4 motive, nu? Care le puteti alatura celor de mai sus, generale pentru orice dual -sim.
Si apropo, marile branduri au inceput sa „copieze” pe chinezi. Samsung dual, LG DUal, Motorola DUal, NOkia Dual…asta ca o razbunare: noi ne copiati pe voi, hai sa va copiem si noi pe voi!
Frumos, nu?

Salutari DUBLE tuturor!

Posted on 16 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. PRO dual sim sunt si eu, este extrem de util si de avantajos pentru cineva ce nu vrea sa se care cu 2 telefoane extrem de incomode dupa el…eu asa am fost la inceput si Doamne nu vreau sa imi amintesc cum le caram in geanta dupa mine si cum tebuia sa inchid mai repede un telefon cand imi suna celalat iar lumea se uita la mn ca la masini straine (nu ca ar fii un deranj pentru o doamna\ domnisoara sa atraga privitori 😉 ) dar cand imi sunau AMBELE telefoane parca nu mai imi doresc ataractii :)) Acum in schimb mi-a luat de pe un bazar online sau ceva de genul asta http://supertablete.ro/index.php?route=common/home, aici este link-ul un dual sim extrem de util si de ieftin si am reust sa scap de cele doua telefoane ce imi rupaeu baetele gentilor zilnic! Si m-am facut cu un telefon, dar si cu mai multe accesorii atat pentru telefon cat si pentru mine 😉 deoarece au extrem de multe produse si foarte ieftine
    Cred ca voi ramane fidela site-ului si va sugerez sa aruncati o privire mai ales fiind un incontestabil „fan” al telefoanleor DualSim

  2. Fan, fan, fan dualsim imi place mult mult de tot, desi multa lume nu este multumita deoarece se spune ca dualsim-urile ar avea probleme cu soft-ul, dar eu nu mi-am luat doua telefoane dual-sim :))) si nu am nicio problema cu soft-ul, singura mea nemultumire pentru ambele telefoane este aceea ca nici unul nu are apel in asteptare pentru sim-uri doar pentru retea… asta e aiurea si nu imi place dar per total nu am nicio problema cu telefoanele

  3. dualsim-ul este cea mai tare revolutie din zilele noastre, am vazut un tel Oferta : Telefon G19, Husa de PIELE +card cadou + transport gratuit si mi-a placut atat de mult incat am comandat si eu telefonul si abia astept sa imi ajunga, am vb cu operatorul si mi-a zis ca imi vine in 7 zile lucratoare, abia astept sa scap de cele doaua telefoane ale mele si sa am unul singur, ohhh va fii vis 😉

  4. Buna dualsimistilor! Am si eu un telefon G19, e ok..dar vreau ceva mai performant.Daca vrea cineva fac schimb cu unul mai performant. Daca vrea cineva as face schimb cu un ” Telefon 3.2 inch New WiFi Analog TV Java Dual SIM Touch Screen (negru) ” +dau diferenta de 200ron. Ms mult .

  5. Dual sim ruls…sunt cele mai tari telefoane din ultimul timp, imi place la nebunie, sper sa mai apara si alte ofete interesante in ceea ce priveste tehnologia dualsim.

  6. carmen ivanciuc

    buna eu am vazut o reclama pe facebook la un dual sim pe alb super dragut la 350 ron de pe supertablete mi-am facut comanda si sper sa imi ajunga cat mai curand iti voi lasa detaliile cu privire la el – cum merge, camera , jocuri etc …i can’t hadly wait

  7. ioana mantau

    m-am uitat pe site-ul recomandat de tine si am gasit o oferta mai buna pe site aveau o promotie mersi pentru recomandare mi-a fost de mare ajutor.

  8. intradeva si eu posed un dulasim g19 imi place foarte mult si chiar l-am gasit la un pret destul de bun, undeva la 350 Ron cu o husa cadou si un card, mi-se pare ca merita sa dau mai putin pe un telefon si sa pot sa imi permit daca se strica ceva sa imi cumpar un altul fara sa mi-se injumatateasca bugetul

  9. marius stirbei

    buna si eu imi caut un dual sim de ceva timp mai ieftin am intrat pe site-ul recomandat de voi eurodualsim insa va rog sa ma lamuriti cu 2 aspecte: la transport ati platit voi ? garantie se da? Astept raspunsul vostru

  10. am platit doar 350 ron cat era telefonul pe site, deci transportul este gratuit si garantia e de 1 an de zile.

  11. anghel dragomir

    intradevar cosmin si eu sunt de acord cu tine imi caut un super telefon dual sim la un super pret (maxim 4 mil) , insa pana acum nu am gasit decat cateva site-uri si sunt scumpe. Daca ai recoamdari lasa-mi un mesaj te rog

  1. Pingback: O leapsa rationala « missyver

  2. Pingback: Se pare că am câştigat! « Flori de cireş şi Coca-Cola ♥

Lasă un răspuns

