Lunea recomand blogguri (6)

Salutare din nou,

Continui analiza saptamana a bloggurilor. Da, e luni azi. Asa ca sa vedem ce mai descoperii prin blogosfera.

1. Incepe cu un blog de mistocareala. Da, imi place titlul blogului, ca si tema. Desi unii ar zice ca blogul e prea serios pentru denumirea sa. Si in mod uimitor, are si chestii despre autor. Chiar si poza. Desi dupa titlu, putea fi un blog anonim despre „mistocareala”. Uite ca se poate 🙂 (si are si blogroll 😀 )
Altfel, stilul e unul placut. Blogul este funny. Deci e o lectura placuta pentru weekend.
Recomand si un articol de pe el: cel despre PARASIREA TERENULUI de catre adversari. Nu e la misto, e poveste reala.

2. Trecem la un blog studentesc .Care are pana si grafica studenteasca. Da, blogul arata ca un caiet. Frumos. Si tematic. Are toate „nebuniile” mele: are blogroll, are despre ea, are si poza. Toate incredientele pentru un blog pe placul meu. Din pacate are afisate pe prima pagina articolele in intregime(se deruleaza greu), scrie putin si se margineste doar la chestiile studentesti. De altele cica n-are timp. Are de la mine niste lepse, poate le va prelua (candva).
Stilul altfel e promitator, ar putea fi bloggerita de succes.
Ca si recomandare de articol dau pe cel despre marti 13. Care trebuia sa apara pe blogul meu. Dar aveam deja ziua plina. Dar o dau in gat: va scrie saptamana viitoare un guest-post la mine. SI candva probabil voi scrie si eu la ea 🙂

3. Trecem la blogul unui grapefruit wordpressian. Este o bloggerita foarte bine cotata, la un moment dat (prin 2010) fusese in topul bloggeritelor cu influenta. Si ca sa ma laud: a terminat facultatea tot in celebra SAS(ea sectia Asistenta Sociala). Si inca o lauda: dintr-o regretabila eroare am ajuns la ea in blogroll, unde sunt aruncat de peste 2 ani. Trist, stiu.
Ca grafica, si-a schimbat de curand tema. Are blogroll (unul imens; ma rog, in glumele care circula pe net se spune ca cel mai lung blogroll l-ar avea blogatu , probabil ea e locul 2), dar are si informatii despre ea. Daca nu stiati, o cheama Mariana 🙂 Si da, scrie bine. Pacat ca articolele sunt cam scurte. Multe si scurte. E adevarat, are si articole ceva mai lungi. Nu multe, dar are.
Si acum recomandari (am doua, nu una singura): o cola (ce am recomandat si vineri ) si INTENTII DE MUTARE PE DOMENIU NOU (da, m-am intrebat de multe ori de ce unii bloggeri mari sunt inca cu adrese gratuite: din zgarcenie sau poate chiar sunt unele avantaje in a avea domeniu gratuit?).

4. Continui cu blogul lu Ratzone .Ca tema e prea intunecata (pentru mine), dar compenseaza cu continutul. Are toate cerintele mele minimale, si mai ma are si pe mine in blogroll. El nu de 2 ani, ci de cateva saptamani. Si bonus: a si acceptat sa-i „manjesc” blogul cu un guest-post. De ce a vrut asta habar n-am, dar e la loc de cinste acel guest-post. Ca stil e ok , recomand. Si inca ceva: maine va fi prezent pe blogul meu cu un guest-post 🙂 Il recomand (deja l-am programat).
Ca recomandare de articol: DE CE NU VISEZ . Chiar interesant.

5. Inchei cu blogul Ancai Truta (din pacate, am aflat numele ei nu de pe al ei blog, ci din interviul dat lui Blogatu ). Blogul se numeste „missyver” si este interesant. E adevarat, cam alb dupa gusturile mele, dar altfel bun ca si continut. Si da, iarasi aceeas problema: ma are pe mine la blogroll. Azi am nimerit 5 blogguri care-mi fac reclama. Si ca veste proasta: sunt din ce in ce mai multe. Cine stie ce surprize o sa mai am 🙂
Stilul e ok, placut, si pe alocuri amuzant. E adevarat, e si serioasa cand doreste. Merita sa arunci un ochi.
Si am si 1 recomandare de articol: unul care contine in titlu cuvantul SCANDALOS !Asa, pe gustul meu ! (a, era sa uit: a preluat leapsa mea, deci inca o bila alba 😀 )!

Gata acum, dupa cele 5 blogguri (toate ma contin pe mine in blogroll…;da, dupa asta iar voi fi catalogat drept INGAMFAT si NARCISIST) nu mai imi ramane decat sa va urez SALUTARI BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 19 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. frumoase bloguri 🙂

  2. critica e constructiva dar nu se vede

  3. …pun eu mana pe tine!

Lasă un răspuns

