Vinerea recomandam articole (7)

Salutare din nou,

Recomandarile zilei(pe scurt):

1. MucRoz trece in revista toti castigatorii de la RoBlogFest. Interesanta idee.

2. Cabral are o intamplare misto din trafic. Ce bine ca n-am carnet.

3. Chinezu ne intreaba ce parere avem despre catalogul virtual de note. Parerea mea e simpla si am mai zis-o in atatea randuri: m-am nascut exact atunci cand trebuia. Ce bine deci ca n-am avut parte de asa ceva.

4. Andrew ne povesteste cum a fost tratat in Romania la o clinica privata. Aviz amatorilor de tratamente private(fani portocalii mai ales).

5. Andera pune o intrebare interesanta: de ce trebuie sa stai pe dreapta pe scara rulanta(la metrou de exemplu)? Daca unii se grabesc, de ce nu folosesc scarile normale? Intrebare legitima, dupa mine 🙂

Si ca de obicei, dau si cel mai bun articol de la mine de pe blog. Iar „castigatorul” este … ROBA HAWAII-ANA ! PAM -PAM!

Salutari blogosferice tuturor!

Posted on 23 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. interesante recomandarile rale, arunc si eu o privire peste linkuri

  1. Pingback: Filme…Preferinte…Leapsa… « Movie Zone

Lasă un răspuns

