Guest – post – Parerea mea despre guest-posting

Buna. Numele meu este Anca si nu vreau sa insist cu lucruri despre mine .

Vreau doar sa-mi spun parerea despre guest posting. Guest blogging este un schimb reciproc avantajos intre bloggeri. Conceptul este destul de simplu.

Recunosc, nu am gazduit, dar sunt deschisa sa primesc articole, asa ca daca esti doritor anunta-ma printr-un comentariu. De altfel, asta e si primul articol publicat in deplasare. Cred ca nici nu scriam daca nu-mi spunea Emil s-o fac.

Asa ca sa iti zic de ce de acum sunt deschisa conceptului de guest-posting: pentru ca are un mare beneficiu – si anume you don’t need to pay to be heard!

Ce beneficii ai daca publici un articol pe alt blog?
• Pai in primul rand iti creste audienta. Cred ca e cel mai important.
• Apoi iti construiesti o reputatie in online.
• Si sa nu uiti ca oricum prin intermediul articolului iti vei pune un link catre blogul tau, asa ca probabil daca articolul e bun iti vei mai atrage si alti cititori pentru blogul tau.
• Networking, contacte noi, iti suna cunoscut?
• Poti obtine feedback de la alti cititori decat cei care obisnuiau sa iti comenteze articolele pe blogul tau.
• Poti chiar sa progresezi in ale scrisului, caci sigur te gandesti ca postezi in alta parte si vrei sa-ti iasa super!
• Inveti sa comunici.

Ce beneficii ai daca publici articolul altcuiva?

• Primesti continut gratuit exclusiv. E logic ca cel care isi publica articolul la tine iti lasa tie exclusivitatea macar pentru o zi. Ar fi aiurea sa nu fie asa.
• De asemenea primesti si trafic din partea celui care a scris articolul – sa fim seriosi, sigur isi va anunta cititorii ca va posta „in deplasare”
• Networking. Comunici si aflii alte pareri.
• Capeti o noua perspectiva asupra subiectului. Sau poate o idee noua. Cine stie, poate chiar o idee pentru un nou articol.

Cam asa vad eu lucrurile acum.

Stiu ca Ziua Guest Posturilor este propunerea lui Emil in cadrul grupului bloggerilor din Romania si am scris acest articol special ca sa se vada ca a avut o idee foarte buna si ca acest sistem ar putea sa functioneze si in rest, nu numai marti.

Ideea e ca sunt multe avantaje de care bloggerii implicati ar putea profita mai mult.

Tu publici in deplasare? Ai vrea sa-mi trimiti un articol si sa il public pe popaiscuanca.blog.com ?

PS1: Astept feedback la articol, asa ca te rog, tasteaza pe scurt, ceva mai jos, chiar la comentarii. Multumesc.

PS2: Distribuie articolul si tu daca crezi ca mai multi bloggeri ar putea sa profite de aceste beneficii pe care eu le-am enumerat pe scurt.

Posted on 27 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Bravo Anca, mi-a plăcut articolul tău, ai dreptate cu guest posturile. Mulţumim Emil pentru iniţiativa ta.

Lasă un răspuns

