Guest-post – SENZATIONAL! DAN DIACONESCU nu este membru al partidului poporulu – DAN DIACONESCU!

(publicat ca guest post AICI )

Guest post – Emil Calinescu
Posted on March 27, 2012

Guest-post – SENZATIONAL! DAN DIACONESCU nu este membru al partidului poporulu – DAN DIACONESCU!

Salutare din nou din deplasare. Emil Calinescu ma numesc, doctorand in sociologie si blogger. Pot fi gasit si citit la adresa : https://emilstudentulminune.wordpress.com .

Nu stiu cati dintre voi au citit stirea completa legata de Dan Diaconescu. Toata lumea a retinut doar faptul ca urmeaza sa se inchida OTV-ul pe 1 octombrie. Si majoritatea se bucura de acest lucru. Considera ca dupa inchiderea OTV-ului se va « igieniza » audio-vizualul romanesc.

Dupa parerea mea nu se va intampla asta. Si oricum alta e stirea de fapt. Si voi comenta pe rand aceste aspecte :

1. Primul si cel mai important aspect : Dan Diaconescu NU ESTE MEMBRU AL PARTIDULUI POPORULUI DAN-DIACONESCU. Acest lucru este uimitor. Daca era membru, conform legii, nu ar fi avut voie sa modereze emisiuni. Ori sa apara la ca invitat permanent. Iata deci ca avem legi, dar unii ne arata cum pot fi fentate.

2. Audio-vizualul romanesc este plin de OTV-isme. Va dau doar cateva emisiuni si moderatori care si-au intrecut maestrul : Capatos si al lui Show Pacatos, Madalin Ionescu si a lui emisiune de pe Kanal D, CanCan TV, partial si emisiunea lui Maruta. Daca se inchide OTV-ul , contrar asteptarilor, va creste cererea de astfel de emisiuni. Ganditi-va ca va fi un public avid de uitat la televizor care nu va mai avea « emisiune favorita ». Televiziunile se vor bate pentru acest public. Bun-rau, e o tinta.

3. Inchiderea OTV-ului nu este insa de bun augur pentru presa audio-vizuala. Desi in legislatia romaneasca nu este reglementat precedentul, el functioneaza. Fie si ca argumentatie. Si poate functiona in sens invers, in sensul unei spaime pentru celelalte televiziuni. Si nu stiu daca asta ne dorim. Sau daca asta isi doresc ele televiziunile.

4. Inchiderea OTV-ului va avantaja pe termen scurt PP-DD-ul. Va era « teama » de un scor imens al acestuia la alegerile locale ? Pai dupa o asemenea decizie, chiar sa va asteptati la asa ceva. Au argumente sa sustina ca sunt prigoniti, au argumente sa sustina ca nimeni nu-i vrea. Sa vedem daca am dreptate.

5. Multa lume omite un lucru : Dan Diaconescu MAI ARE UN POST ! Care post poarta numele sugestiv de DD-TV. De inchis se va inchide OTV-UL. DD-TV-ul va emite in continuare. Si in loc sa dea filme si desene animate, va da emisiuni politice. Iar DD-TV-ul are licenta de emisie. Ce-o fi dupa om vedea. Pana atunci tribuna politica pentru Dan Diaconescu va exista.

Nu inteleg de ce oamenii uita acest lucru. De ce ei OTV-istii nu spun asta inteleg.

In concluzie, inchiderea OTV-ului, fie si in forma asta fardata, nu face bine nimanui. Daca e sa vedem un castigator, acela ar fi Dan Diaconescu insusi. Libertatea de exprimare are de suferit, celelalte televiziuni se vor teme, iar limbajul si stilul OTV ca continua sa existe, in diverse forme, in audio-vizualul romanesc. Iar Dan Diaconescu va avea in continuare tribuna de unde sa se exprime.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor !

Posted on 28 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. te contrazic
    dan diaconescu
    este mai periculos ca oricare dintre politicieni

  2. Nu te contrazic, nu te confirm. Astept sa vad. Inca n-a facut nimic ca politician, nici bine nici rau, ca sa pot spune ceva. Astept sa intre in Parlament si sa vad 🙂

    • salut
      nu sunt psiholog dar „diaconescu”cu siguranta are
      daca ne uitam putin la emisiunile lui…se vede cum se foloseste de greselile celor actuali -fosti parlamentari senatori
      se foloseste de ceva cuvinte „senzationale” cum ar fi si megaciocoii
      si nu in ultimul rind…..intrebarile de mai jos al ecranului „”credeti ca cutare ..bla bla bla bla..va face puscarie ?? ” s-au alte intrebari Dati SMS si alea alea bineinteles contracost
      nu mai spun ca nu a mai dat la liber emisiunile lui ………

      si inca un aspect …cu emisiunea lui Barbu
      ala este mai mult sa jigneasca n-are el inters sa descopere ceva anume
      poate gresec

  3. pe mine m-a dezamagit Basescu…..
    si am evitat sa votez vreodata cu Vadim Tudor
    si ce crezi?
    anul acesta votez cu un nebun ca cel de mai sus
    mai bine sa stirneasca ala un scandal ….decit sa mai ascultam aburelile celorlalti

  4. Poti avea dreptate. Dar faptul ca Dan Diaconescu da titluri pompoase care ne fac sa radem nu il face un om prost. Dimpotriva. El a constientizat primul potentialul televizunii-tabloid. El a fost primul care a constientizat ce public are tara. Simplu. oamenilor le place asta.

    E adevarat, eu personal preferam otv-ul ala de dinainte de inchiderea din 2003. Otv-ul ala in care veneau oameni care nu mai aveau acces in alta parte. Acel OTV, singurul loc unde avea acces Vadim Tudor, care cu toate defectele sale, era finalistul ultimului scrutin electoral. Acel OTV in care fostul presedinte Constantinescu a stat pana la 3 dimineata. Bun, rau, era un loc unde oamenii se exprimau. Si d-aia se uita lumea. Nu contau titlurile, nu conta grafica. Contau invitatii.

    Acum otv-ul nu mai e ce a fost. E propaganda politica pt Dan Diaconescu. Cat de bun e dan diaconescu ca politician nu stiu. Dar vom vedea.

  5. Legat de vot: eu am votat cu Basescu o singura data, in 2004. Apoi am tot incercat sa-mi repar greseala. Si n-am reusit.

    Si voi vota cu Vadim Tudor. As putea sa explic votul meu, dar nu e cazul aici. Probabil cand se va apropia campania voi face asta.

    Acest articol era strict despre Dan Diaconescu. Oricat am fi impotriva lui, solutia nu este inchiderea unei televiziuni. Sau interzicerea sa. Astept sa vad votul, sa vad exact cat de dorit/iubit e de romani. Asta in cazul in care votul nu e deturnat prin fraude.

  6. fraude cred ca vor fi
    eu nu am votat cu basescu
    dar miam dorit sa vina el la putere ceea ce m-a facut sa-mi para rau
    vad ca intr-un fel imi dai dreptate ca otv-ul nu mai este cum era la inceput
    dar de cind si-a propus sa intre si el candidat ….. a schimbat si televiziunea
    ai dreptate : venea oricine chear si inainte sasi anunte candidatura
    tin minte ca a fost si BASE la el in emisiune
    se parea ca il sustine
    ma gindeam eu ca urmarea el ceva…..
    dar daca as avea ocazia sa io spun un fata ..atit as spune

    era mai bine cu formatiile de muzica si cu invitatii care-i avea inainte
    era mai distractiva emisiunile acelea
    cum am mai sous se foloseste acum de ele si e pacat

  7. N-am de ce sa ma supar. Dan Diaconescu nu e vreun membru al familiei mele, e doar un politician.

    La politica ies usor certuri. Fiecare om are tendinta de a fi transant in acest domeniu. Eu incerc sa fiu mai ponderat. Da, legat de Dan diaconescu, sunt mai putin negativ decat altii. Atata tot. Pe o scala de la 1 la 10(1 negativ, 10 pozitiv), as fi undeva pe la 5-6. Neutru spre pozitiv nitel. Dar nu mai mult 🙂

    Din acest motiv scriu destul de rar pe teme politice. Am atatea alte subiecte, de ce le-as aborda pe astea?

    O sa revin cu articole pe teme politice 🙂 Pana atunci sa ne linistim nitel 🙂

    ps: Imi dai dreptate si esti in asentimentul meu 🙂 Deci nu avem de ce sa ne certam 🙂 Dimpotriva, suntem pe aceeasi lungime de unda 🙂
    De votat, n-o sa-l votez. Am zis doar ca mi-as dori sa intre in Parlament (el cu partidul sau), acolo un 7-8%, sa-l vad de ce este in stare 🙂 Atata tot 🙂

    • ok
      duar era o simpla discutie
      ai dreptate .merita sa incerce si el,ca oricare.
      poate,poate
      sper sa ma insel in privinta lui ca se foloseste de televiziunea lui.
      se mai intimpla si miracole
      asa este?

      salutari

  8. Exact. Eu ma pronunt in legatura cu un politician dupa , si nu inainte. Pe Basescu l-am votat, a ajuns la putere si apoi m-am convins ca nu e bun. Deci am votat contra lui.

    La Dan Diaconescu astept macar sa ajunga in Parlament. Sa vedem ce si cum 🙂

    Iar faptul ca se foloseste de televiziunea lui e un lucru cert. Dar nu este asta un lucru atat de negativ. Se foloseste de ce are. Pana la proba contrarie, sa ne bazam pe prezumtia sa de nevinovatie.

Lasă un răspuns

