SENZATIONAL! AM FOST NUMIT CANDIDAT LA PRIMARIA SECTORULUI 2!

Salutare din nou,

Daca eram blogger adevarat si portabil, as fi anuntat asta de ieri. Dar am aflat ieri, am asteptat sa ajung acasa si am zis ca am altele de facut. Am mai injurat niste ecologisti, am scris de obscenitatea Valahiei (trupei) si am zis ca partea SENZATIONALA o pun acum la sfarsit. Asa ca stirea cu adevarat importanta este urmatoarea:

DE CATEVA ZILE (si anume de DOAR 2 zile) M-AM INSCRIS IN PARTIDUL POPORULUI DAN DIACONESCU, CARE M-A NUMIT CANDIDAT LA PRIMARIA SECTORULUI 2!

Da, chestia asta am aflat-o abia ieri. Oficial nu e, cica mai e nu stiu ce for superior, dar e batut in cuie. Adica cel putin asa mi s-a promis. Si mi-au lasat mie sansa sa dau stirea asta la mine pe blog. Astept sa dati stirea asta mai departe la presa (pe principiul JUR CA N-AI SUFLET DACA NU DAI MAI DEPARTE), ca prea nu s-a vorbit de PPDD deloc. Dar deloc-deloc. Si nu, nu va zic candidatii la celelalte sectoare ori la Capitala. Deja stiti prea mult. Maine ii va anunta Dan Diaconescu PE TOTI!

Pana atunci VOTATI EMIL CALINESCU CA NICI NU STITI CE PIERDETI! (slogan n-am ,dar pana la alegeri mai e)

ps: Blochez comentariile. Astept sa comenteze lumea pe alte bloguri ori facebook. Sunt convins ca se vor gasi oameni care sa comenteze. Momentan acest articol va fi de anuntare a candidaturii. Voi deschide ulterior un articol pentru comentarii ! Iar injuraturile le pot primi in privat!

Salutari PRIMARE tuturor!

Posted on 1 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comentariile sunt închise.

