SENZATIONAL! NU mai candidez la primaria sectorului 2!

 UPDATE: Sincer, nu mi-ar displace sa candidez la vreo primarie. Aviz liderilor de partid care-mi viziteaza blogul: daca va trece prin cap sa ma puneti candidat, anuntati-ma! NICI NU STITI CE PIERDETI :))

Salutare din nou,

Da, dupa cum v-ati prins, iarasi am prestat de 1 aprilie 🙂 Si da, incepe sa-mi placa. Nu am timp acum, dar voi revenii asupra istoriei PERSONALE a pacalelilor.
Pana atunci, pe scurt, cateva consideratii despre ziua de ieri:

1. Mai putini pacaliti ca alta data. Dupa „retragerile” de anul trecut, se pare ca unii s-au invatat minte. Altii insa nu 😀 ceea ce e de bine 😀

2. Rog oamenii sa lucreze LEGAL! Farse se fac doar de 1 aprilie, nu de 2 aprilie(contra-pacaleli cica se numesc). Sunt unii care deja m-au anuntat sa fiu atent.

3. As declara ziua de 1 aprilie drept zi libera. Sa poata oamenii sa se gandeasca linistiti la pacaleli. Ieri fu duminica, dar altfel sa muncesti de 1 aprilie mi se pare oribil. Cum ar fi sa vina seful si sa-ti zica DU-TE LA TIMISOARA IN DELEGATIE, iar dupa ce tu te afli pe drum de 1 ora sa te sune A FOST O FARSA! Oribil… dizgratios! Dragi guvernanti, faceti ceva in privinta asta!

4. Mai multe blonde ca de obicei. Anul trecut laudam blondele ca-s de ne-pacalit. Anul asta au tinut sa ma contrazica. Le multumesc :))

5. Dezamagit rau de stirea cu Ion Lucian! Chiar imi doream sa fie farsa!

6. Nu inteleg pe cei care fac farse de genul M-AM CUPLAT CU X ori M-AM DESPARTIT DE X. Iar la cuplat in 90% din cazuri e vorba de persoane de acelasi sex. Acu pe bune: cine dracu’ radele la glumele astea?

7. Am vazut la vreo 4 persoane o nemultumire maxima legata de „neseriozitatea” presei. Ca ei vor ca de 1 aprilie presa sa relateze ce se intample, sa nu abereze. Fratilor, v-ati pierdut de tot simtul umorului?

8. Aflu de la cineva ca Evenimentul Zilei ar fi fost cel mai serios ziar de 1 aprilie :)) Iar eu ma gandesc totusi ca:
– EVZ e in sine o pacaleala de ziar (zic unii);
– faptul ca a fost ziar serios de 1 aprilie a fost pacaleala lor …; in rest acel ziar e o mare farsa.

9. Nu inteleg supararea unora. Si anii trecuti, dar si anul asta(Desi anul asta parca mai putin) unii oameni au reactionat nervos cand au auzit ca au fost pacaliti. Cica ei nu suporta sa faca cineva misto de ei. Dupa mine, nu prea suporta pe altii si punct. Parerea mea.

10. Nu mai dau melodia, dar o stie toata lumea: CE BINE-MI PARE C-AI LUAT TEAPA! Cassa Loco sa traiasca(da, unii zic de mine ca as fi „loco”, poate d-aia imi place asa mult acea melodie).

Salutari PE BUNE tuturor!

ps: acest articol are comentariile activate! sunteti invitati sa comentati 😀

Posted on 2 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. shhhh,nu mai zi la nimeni,e secret:))Brunetele se lasa mai greu ca blondele=))

  2. laurameleaca

    Primii si eu melodia asta de la tine, cu dedicatie :)) Din fericire, mai am simtul umorului. Cand nu l-oi mai avea, e clar ca a murit ceva pe dinauntru..:))

  3. Ma gandeam io ca-i facatura… 😀
    Nu ca nu ai fi capabil de primarie. :)))

  4. Da, uite ca la mine ti-a iesit si anul asta,dar promit ca la anul sa nu-ti mai iasa! :))

Lasă un răspuns

