Nici scandalurile nu mai sunt ce-au fost…

Salutare din nou,

Gazeta sporturilor ne semnala zilele trecute diferenta dintre opiniile lui Dragomir din 2000 si opiniile lui Dragomir din 2012.

Datorita acestei stiri am dat insa de urmatorul clip (e inserat in stire, da-l pun aici separat):

Si eu ma uit la cu totul altceva (lipsa de consecventa e neimportanta dupa mine in acest context):

1. Ce emisiuni aveam p-atunci. Si ce scandaluri. Adica acum se injura Craciunescu cu Becali, dar pe rand. Nu sunt amandoi in acelasi studiou.

2. Si-mi aminteam si de dezbaterile politice d-atunci. P-atunci politicienii chiar aveau curaj sa apara la tv, unul in fata celuilalt. Acum fiecare vorbeste singur, pentru publicul sau (portocalii la b1, usl-istii la antene), fac rating, se lauda cu el. Dar atat. Certuri din acelea ca atunci nu mai avem.

3.Ce reclame aveam p-atunci…Mai stie cineva daca mai exista GALINA BLANCA?? :)) Ma uitam cu nostalgie la reclame si imi parea ca s-a intamplat ieri asta. Uau…

4. Ce tineri erau p-atunci Dragomir si Giovanni. Si Gino…Chiar, ce-o mai face? Mi-e dor de echipa aia a FC Nationalului, echipa linistita, forma jucatori, aducea antrenori. Echipa care la care a debutat Zenga in Romania… Mi-e dor de ea…

Si da, titlul asta o sa „scandalizeze”. Uite domne, nici la scandaluri nu mai suntem buni. Si da, recunosc: eu le vreau p-alea. Acum scandalurile sunt mai soft. Vreau d-alea hard, cu infruntari face to face. Nu vreau infruntari soft, cu fiecare vorbind singur si injurandu-i pe toti.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 5 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

