Aventuri la RoBlogFest 2012!

Salutare din nou,

Dupa cum stiti, ieri fuse acest frumos concurs. Cu un frumos party unde s-au dat premiile.

Dar s-o luam cu inceputul.

In excursia mea in club Fabrica(da, e prima oara cand merg acolo; si daca nu vor mai fi chestii gen RoBlogFest nici ca voi mai calca prin acel loc) am fost insotit. Iar insotitorii mei au fost Victoria si un amic d-al ei din Luxembourg. Nu stia el romaneste, dar parea ca-i place muzica de p-acolo. Ma rog, unii considera ca acele zgomote nu-s chiar muzica. Trecem peste.

Si ne asezam noi la Unirii sa asteptam tramvaiul. Si cica era un singur tramvai, 27. Da, problema noastra era ca nu stiam sa ajungem. Si dupa vreo 20 de minute de asteptare ne decidem sa luam taxi-ul. A doua eroare. A treia a fost ca am intrebat daca stie unde e clubul si cat ne ia pana acolo. Ni s-a zis 10 lei. Ne-am urcat in taxi si am vazut ca distanta era infima. Vreo 2 statii. Cu o seara in urma din Unirea pana acasa mi se luasera 7 lei. Pe o distanta mult mai mare.

Firma taxiului era Decebal. Aviz amatorilor. Si aflu ulterior ca firma nu mai exista. Ca astia care mai sunt au licenta pe Decebal, si au ramas asa, dar firma nu mai exista. Cu asa soferi nici nu ma mir.

Si ma tot gandeam la urari crestinesti pentru acel sofer. Ma gandeam sa-i fac o urare de Paste si de mamitica lui draga. Nu l-ar fi afectat. M-am abtinut. Da ma intreb totusi: ce sanse sunt ca atunci cand ii apare un pom sau un stalp in fata sa intre in el? Daca nu e cu client inauntru bineinteles. Eventualii clienti ii compatimesc. Bine, mai ma pot gandi la posibilitatea ca masina lui sa arda in flacari(asa cum voi arde eu in flacarile iadului datorita acestor ganduri).

Bun, gata, il lasam in pace. Pacat totusi ca nu i-am luat numarul, ca-l faceam public. Cu sintagma: SCUIPATI AICI :))

Si ajung in club fabrica. Unde nu stiam pe unde sa intru. E terasa, e pub si e club. Aflu intr-un final unde vor fi prezentate bloagele. Si mi se inmaneaza la intrare un tricou (XL, dar uimitor, ma incape), un colant sa-l pun pe tricou (in loc sa dea ecusoane astia au dat etichete…pe principiul SUNT BAIAT CU ETICHETA) si 2 chestii cu care puteam cumpara bere. Musai silva, dar puteam alege daca sa fie blonda sau bruna. Pe langa alea puteai cumpara bere pe bani. Dar eu sunt blogger, sunt piscotar(metaforic, de fapt infulec tot), deci de ce sa dau bani? Ce e moca sa fie primit. Zic si bodaproste daca e nevoie :))

Legat de berile moca si berile pe bani, era o mica diferenta intre ele. Alea moca erau calde, alea pe bani erau reci. E firesc, nu? Eu am luat 2 tichete d-alea, am mai primit inca unul(zicand ca un coleg n-a primit si m-a trimis pe mine…mi-era sete oricum), dar mai am primit si alte 3: 2 de la colegele de blogging Bianca si Kathy , si unul de la un tip care pleca si care ma vazuse cu o sticla aproape goala in mana. Multumiri din inima.

Printre atatea beri moca, s-as strecurat din greseala si una rece. A gresit barmanul, stiu ca a regretat dupa. Iar la ultima bere, cand a vazut ca inca mai am tichet d-ala, parea chiar suparat. Mi-a dat acea bere intr-o scarbaaaaaa… Asta e, noi sa fim sanatosi.

Si pana sa inceapa efectiv chestia a durat mult. Intai s-a asteptat (pe la 8 jumate,9 fara a inceput…concertul) enorm…Dar asta era un prilej bun de socializare cica (la mine pe facebook sunt pozele, nu multe, cat sa suscit interesul pentru acel album).

Si se ajunge la categoria unde eram si eu nominalizat. Blog politic cica. Uitati-va cu atentie prin blogul si ziceti daca e blog politic. Si nu, nu am castigat. Era firesc sa fie asa. Cand am ajuns acasa, m-am uitat: eram locul 21 din 22. Ceea ce e totusi de bine: nu sunt CEL MAI PROST DIN CURTEA SCOLII. Chiar exista blog mai slab(la partea politica) decat al meu. Uimitor, dar adevarat.

Si acum sa va povestesc cum am ajuns acolo. Deci trebuia sa fiu nominalizat. Iar nominalizarea trebuie sa ti-o faca altul. Iar acel altul trebuie sa fie blogger. Si eu, narcisist ca de obicei, cersesc acest lucru unei tinere bloggerite, mare fana a blogului meu. In loc de injuratura ori refuz, propunerea a fost acceptata imediat. Si mi-a zis sa fac cont cu blogul ei, cu parola cu tot, si sa ma loghez si sa ma propun la ce categorii doresc. La cat de narcisist sunt, m-am propus la vreo 6 sau 7 categorii. Blogul meu oricum e intr-o categorie incerta. Asa ca merge peste tot. E si politic? Pai este…

Unele categorii erau pe baza de vot, altele pe juriu. Si m-am pus acolo. De votat m-am votat, dar cu contul meu. De cersit voturi n-am facut-o. N-am promis nimic, nu ca as avea ce.Deci cu un vot am ramas. Dar in mod cu totul surprinzator, juriul m-a bagat in finala la BLOG POLITIC. Nu stiu din cine e format juriul, dar in mod sigur erau beti. Altfel nu-mi explic ce dracu’ au vazut la blogul meu. Sau restul erau mult mai slabe? Ma rog…

Despre o singura categorie o sa scriu. Si anume CEL MAI POPULAR BLOG. Fara sa critic neaparat castigatorul, acesta a promis carti in schimbul votului. E legal,stiu. N-a incalcat niciun regulament. Dar oare ce sanse au oamenii normali, bloggerii „de rand” impotriva unor astfel de practici? Daca si in blogosfera iti vinzi votul, de ce ne mai miram ca se intampla asta in politica? Adica in politica miza e una financiara. Aici e ceva doar de imagine.

Sa nu ma intelegeti gresit: blogul castigator e bun. E un blog bun, e un fost ziarist(la Ziua), scrie bine. Spun doar ca altfel n-ar fi castigat. E parerea mea si mi-o mentin. Si nu, nu sunt eu cel nedreptatit. Eu am avut doar votul meu(Deja prea mult). E vorba de competitie in sine. Sa stii ca daca a fost votat cel mai popular blog, inseamna ca e cu adevarat popular. Sincer, se auzea prin sala WHAT?CINE-I ALA? si asta nu doar la lider, ci si la urmatorii 2 clasati. Cat de populari sunt acei oameni daca bloggerii, adica principalii consumatori de blog, nu-i cunosteau?

Si inca ceva: acel castigator „popular” e un fost ziarist, deci a participat si la competitia BLOG DE JURNALIST. Aici a iesit abia locul 4. Poate asta ii e valoarea, nu stiu, zic si eu.

Si gata, ca iar imi fac dusmani inutil. Sau ma rog, daca ne bazam pe VALOAREA ITI E DATA DE NUMARUL DE DUSMANI, inseamna ca eu imi cresc valoarea cu fiecare articol de genul asta :))

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 8 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. lasa emile… la anu o sa fie blog event. eu ma bucur ca te-am cunoscut si ca te-am vazut :*

  2. :)))Las`k ii bine,ca s-au dat beri moca:)))

  3. :))))
    Felicitari totusi pentru nominalizare!

  4. da nume de ce nu bagi? sau ti frica de morcovi?

  5. @Zerocratu : nu mi-e frica de nimic. Dupa cum vei vedea astazi voi analiza si blogul cu pricina. Am vrut doar sa nu-i fac reclama, sa nu-i dau niste click-uri de pomana. Atata tot.

    Uite, zic: George Damian il cheama si a lucrat la Ziua.

    Nu l-am jignit, nu l-am calomniat 🙂 Mi-am spus doar parerea!

  6. la ziaristi a castigat unul care a adunat 27 de articole intr-un an! Categoria asta merita mai multe articole, nu vine oricine sa se bage cu 20 de articole in 365 de zile. Un jurat a castigat la sectiuni arbitrate de colegii lui de jurizare. Nu au avut criteriu la profesionisti, acolo unde au spus ca juriul alege fara sa dea socoteala, pentru 40 la suta din nota finala, in Concluzie, au facut smecherii tot ce trebuie ca sa castige ai lor. Pt mine e o rusine sa castige unul care a scris 27 de articole intr-un an!

  7. …de mituirea cu carti pe care le gaseai probabil si pe net nu mai spun nimic. Lumea e doar proasta ca primeste pomana

  8. Legat de ziaristi: e o parere personala, dar mie-mi place blogul. Ce zici tu e corect, are putine articole. Dar sunt foarte bune si foarte documentate. El ar fi un fel de „ziarist-independent”, freelancer cum zic americanii. Nu e blogger sa scrie articole de 2 randuri, doar ca sa scrie 🙂

    Legat de mita cu carti, se pare ca omul a facut asta doar ca sa arate ca se poate. A si scris la el pe blog asta. poti citi daca doresti 🙂

  9. @emil, 27 de articole intr-un an nu iti da statut de ziarist, omul era angajat la ziar, noroc ca a muncit acolo, altfel nu avea subiecte nici de 27;-) sa fim seriosi, juriul a dat 40 la suta pe ochi frumosi, scrie in regulament, 30 pt subiect si 30 pt stil, corectitudine. Asa ca nu a contat valoarea subiectului…

  10. Daca astia spun ca au tinut cont si de frecventa postarilor, cum naiba l-au dat pe copil castigator cu…9,2?! Adica vreo 4 i-au dat 10 si unul 9 si a iesit nota de geniu? Pentru mine concursul asta a fost de an electoral – a furat cine trebuie si pentru cine trebuie si s-a mai dat si mita:-)
    Cele 3 criterii sunt:

    – stilul blogului
    Detaliile recomandate pentru a fi luate in calcul tin de ortografie, paragrafiere, lizibilitate (i.e. font prea mic sau prea mare), limbaj (agresiv, formal, informal, concis sau „de lemn” etc), design si layout, etc. Ponderea in nota finala este de 30%

    – coerenta blogului
    Detaliile recomandate pentru a fi considerate tin de prezenta unei pagini sau sectiuni de prezentare „despre”, detalii de contact, frecventa posturilor, aliniamentul dintre subiectul blogului si posturile scrise (i.e. intr-un blog de business ponderea posturilor pe teme de business trebuie sa fie de minim 80% samd), originalitate. Ponderea in nota finala este de 30%.

    – parerea mea!
    Parerea judecatorului despre ce nota merita blogul in cauza. Ponderea in nota finala este de 40%.

  1. Pingback: Hai la blog-camp :) « CEL MAI MINUNAT BLOG!

  2. Pingback: Suporter (?!) Webstock 2012 - Pana cand ACTA ne va desparti !

Lasă un răspuns

