Aventuri auto …

Salutare din nou,

Dupa cum stiti, eu nu posed masina si nici carnet. Da, am 25 de ani si n-am carnet. Nu stiu daca-mi va trebui vreodata, nu stiu daca voi fi capabil vreodata sa conduc ca lumea. Cert este doar prezentul. In acest moment nu am. Si asa va ramane in viitorul apropiat si foarte apropiat.

Din acest motiv, singurele „intamplari” care au tangenta cu masinile sunt cele din masinile altora. Sau ale familiei mele. Cam tot aia. Si fiind chestie de obisnuinta, nu sunt obisnuit sa conduc, nu sunt obisnuit sa stau in stanga. Pentru mine scaunul din dreapta sau bancheta din spate sunt idealul. Sunt cele mai confortabile.

Incerc sa-mi amintesc intamplari interesante din masina. Cu greu gasesc. Si totusi:

1. Cand eram mic de tot si am ramas inzapezit pe drumul Slatina-Bucuresti(pe la cerbu). P-atunci nu erau atatea micarii si carciumi ca acu’. D-abia am gasit o baba care ne-a dat covrigi la sir, de am mancat ca lesinatii. Nici benzina nu era prea multa, totul era pe terminate. Experienta de neuitat (mentionez ca eram cu ai mei).

2. Tin minte ca atunci cand aveam Dacia (ajunsa intre timp la fiare vechi) erau de fiecare data probleme. Iar magazine de piese auto nu se gaseau la tot pasul. Serviceuri nici atat. Am ramas la un moment dat fara frana, destul de naspa. Oricum eram prea mic sa-mi dau seama de gravitatea situatiei. Stiam doar ca e de rau si mi-era de ajuns :))

3. Alta faza cu o colega de master. Fata finuta, ma invita la ea in masina. Mergea pana la dristor, asa ca am zis sa merg cu ea. Si primul lucru pe care l-a facut a fost sa dea in spate pana face poc (parbrizul din spate era aburit, deci nu se vedea nimic). Logic ca a facut poc. Nu era foarte multumita. D-atunci a zis ca nu mai am ce cauta in masina ei (Desi efectiv n-aveam nicio vina; era vorba doar de ghinion 😛 ).

CUm spuneam, din cauza faptului ca nu am eu masina, nu mi se pare relevanta plimbarea cu masina. Pentru mine e la fel de interesanta precum plimbarea cu trenul ori cu ratb-ul. Ajung (intreb) din punctul A in punctul B. Restul e cancan…

Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni.”

Salutari blogosferice tuturor!

Posted on 11 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. MDA..plimbarea cu masina mie imi suna a paradox..oricum..plimbarea e cea la „trap” aia …e .. sanatoasa si utila..in rest ..cea cu masina..!?!?nici utila nici sanatoasa si consumatoare de energie (adica benzina)..deci ce naiba..plimbati-va fratilor „la picior ” :))

  2. Buna! Echipa 1-RCA.ro te provoaca sa fii unul dintre cei 30 de participanti ai concursului organizat special pentru bloggeri. Arata-ne cat de bine scrii si noi iti dam ca premiu un eBook Reader Prestigio sau 350ron! Te asteptam, detalii gasesti aici: http://www.1-rca.ro/concurs-pentru-bloggeri-castiga-un-ebook-reader-prestigio-sau-350ron/

Lasă un răspuns

