Papetarie.net – varianta eco!

Salutare din nou,

Am scris in atatea si atatea randuri de reticenta pe care o am fata de ecologisti. De asemenea, am scris de atatea si atatea ori impotriva campaniilor pseudo-ecologiste din tara noastra. In multe privinte, campaniile fac mai mult rau naturii decat bine. De fapt, probabil nu e asta scopul. Tinta nu este natura, ci imaginea. Raman la parerea asta, nu retractez nimic din ce am zis.

Stiu de asemenea ca am spus de multe ori ca urasc natura. E adevarat, era in sens metaforic. Era legata de specimenele de mai sus. Daca natura sunt ei, atunci da, o urasc. Si o urasc din tot sufletul meu.

Totusi, uneori exista si campanii utile. Campanii care au logica, au sens, si care sunt utile naturii. Pe care insa ecologistii nu le promoveaza. De ce habar n-am. Probabil beneficiile de imagine ar fi prea mici. Nu renteaza.

Surprinzator, o astfel de campanie nu o gasim pe cine stie ce bloguri ecologiste (umbrela verde ori alte chestii), ci unde nu ne asteptam: la o PAPETARIE ONLINE . Da ce e atat de interesant la o papetarie online? Ce poti gasi in afara de niste amarate de articole de birou ?Pai asta gasesti, ca doar d-aia se cheama papetarie. Doar ca sunt articole de birou eco . Sau ma rog, articole eco de birou, depinde cum vrem sa spunem. Nicio varianta nu e gresita: si articolele sunt eco, si biroul e eco daca le folosim.

Astept sa vad vanzarile. Astept sa vad cine vor fi cumparatorii. D-aia cu lexus de 100 de mii de euro? Am dubii! Ei au mila de natura, dar nu pot semna contracte valoroase cu pixuri reciclate. E sub demnitatea lor.

Ar mai fi ceva de spus? Pai eu unul mi-am terminat pledoaria. Au cuvantul ecologistii, aia pe care-i iubesc eu nespus!

Salutari VERZI tuturor!

Posted on 11 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

