In vinerea mare un articol plin de ura: URASC PLOZII!

Salutare din nou ,

Nu stiu ce mi-a venit mie, dar am zis sa merg azi la cumparaturi. Stiam ca n-o sa iau mare lucru, sansele sa gasesc ceva erau mici de tot. Era si Vineri 13, era si Vinerea mare. Si totusi am mers. Am zis ca poate superstitiile sunt o tampenie, am zis ca e o zi ca oricare alta. MARE EROARE!

Da, azi am mers in Obor. Am de cumparat un sacou. Ma rog, am de cumparat e un alt mod de a spune ca mi-a intrat in cap ceva si nu-mi mai iese. De gasit logic ca n-am gasit. Dar asta e alta discutie.

Ce m-a enervat insa cu adevarat a fost multitudinea de copii intalnita. Peste tot, prin magazin ori prin bazar, era plin de ei. Unii mai marisori, care suflau in solutii d-alea de baloane (si care stateau, in mod firesc, in drum), altii mai micuti care fireste urlau, ori altii si mai mici, care stateau in carucior. Care carucior, la fel de firesc, statea in drum. Da, prin bazar sunt niste alei atat de inguste incat abia au loc 2 persoane. Dar firesc, trebuie sa aiba loc un carucior. Care carucior firesc ca are prioritate. Sa nu zic ca unii oameni, mai ales femei/fete, se opresc sa se uite cu drag la copii. Vai ce copil frumos! Vai da ce dragut e! Nu stiu cum isi dau seama ca e copil frumos, ca mie toti imi par la fel. Care o fi diferenta intre ei habar n-am. Dar e cert ca-s draguti, nu? Si nu, nu am intalnit inca pe cineva sa spuna DA CE COPIL URAT SI HIDOS AVETI! Nu e voie cica! Si cica toti plozii ar fi frumosi si draguti.

Pe langa asta, am mai vazut niste faze ciudate, tot cu plozi:

1. Erau ambii parinti cu 2 copii. Si se tineau cu totii de mana, in rand. Nu se putea ca un parinte sa tina un copil, iar celalalt parinte pe celalalt copil. Nu, cu totii trebuiau sa arate ca sunt o familie. Nu stiu cui vroiau sa arate asta. Cert este ca aplicau sintagma de la Marasesti: PE AICI NU SE TRECE! Iar mie imi venea in minte celebra replica din reclama cu Dorel: CE MA, NU VA MAI AJUNGE STRADA?

2. Un plod luase o jucarie(mitraliera de plastic) si dadea cu ea de pamant. Si urla. Ce-o fi patit nu stiu, dar mie-mi parea ca cere sa fie impuscat. Probabil regreta in sinea lui ca acea mitraliera nu e adevarata. Sau credea ca e adevarata si nu stia s-o foloseasca. Trist.

3. Alt copil, la fel de „simpatic”, se certa cu iubitul sau tata pe tema masurii pe care o poarta la pantofi. El cica purta 33, dar ta-su zicea ca 33 purta anul trecut. Si ca i-ar fi mici. D-aia pana la urlete n-a fost decat un pas.

4. Alt copil plangea pur si simplu. Plangea si plangea. Si trist este ca nu parea nimeni din jur deranjat. Nu m-am prins care era mamica lui(sau alta ruda, ceva), cert este ca el statea in mijlocul drumului si plangea. Probabil parintii asteptau sa oboseasca si sa se potoleasca.

Si nu mai injurati copiii de tigani, sau tiganii ca atare. Azi in Obor ai mai galagiosi erau ai romanilor. Tiganii pareau ca-i tin mai din scurt (am vazut cum un tigan isi batea copilul ca urla; romanii sunt prea moderni si prea occidentali si prea civilizati sa-si altoiasca propriile odrasle). Iar in carucioarele care incurcau circulatia erau romani. Trist, nu?

Si pe bune: pareau mai enervanti copiii decat cei cu TIGAIE DRAI CUCAR, TIGAIA MAGICA , HAI IA TIGAIA. Pe bune … Adica atunci cand ma duc in targ(Obor ori altul) ma astept sa fie oameni care sa vanda. Nu conteaza ce. Dar nu ma astept sa fie copii.

Pe bune: parintii nu-i pot lasa acasa? Nu pot face ceva? Ok, am inteles: nu-i pot educa sa fie civilizati, sa nu urle. Dar sa urle in casa lor, la locurile de joaca, la gradinita. Nu in public, unde sunt persoane care poate nu doresc sa auda asta.

Si legat de asta, mentionez ca dintre amicele mele doar 2 si-au exprimat direct antipatia fata de copii. Pe ambele le apreciez enorm pentru asta. As zice chiar ca merita o bere pentru asta, dar nu, trebuie sa munceasca mai mult ca sa primeasca o bere de la mine :))

A da, si in final tot imi luai ceva: o husa de telefon de 5 lei 🙂 Afacere demna de ziua de vineri 13!

Mai e ceva de zis? Pai da…salutari NE-COPILAROASE tuturor!

ps: Am fost si eu candva copil. Asta nu e un motiv sa nu urasc copiii. M-as fi urat si pe mine, sunt convins de asta. Norocul meu e ca atunci nu erau blogguri, deci nu avea lumea pe unde sa ma injure :))

Posted on 13 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. :)))Hai ca …esti chiar amuzant:>Ai cam patzito cu ,saracii copii azi:P

  2. Parca ai fi baiatul meu. La fel spune si el, ca sunt niste monstrii mici si ca ii uraste. Urla, fac deranj, trebuie sa le cedezi locul in autobuz. :)) Eu sunt mai veche pe pamantul asta, am avut timp sa ma obisnuiesc, dar uneori tot ma deranjeaza. Si tine cont ca nu ma deranjeaza tipetele lor, cat ma deranjeaza nesimtirea parintilor.

    • subscriu cu Vienela..asa este .
      copiii nu sunt vinovati, ci parintii…am ajuns sa zic si eu asemeni mamei dar pe bune..pai si eu am fost copil, dar avea acea „rusine”…dar ce urlam eu ca descreierata cum vad azi n copii??ma dadeam cu fundul de podea doar ca sa obtin ce vreau? nu stiu nu sunt de acord cu bataia, dar exista o metoda care da rezultate cu orice copil. A FI FERM daca iti doresti cu adevarat sa-i dai o educatie ce i-l va ajuta si in viata lui de adult..da nu azi..trebuie sa i sufli in coarne ca altfel va fi traumatizat…lasa frate ca o sa i traumatizeze pe altii..si sa vezi altii ce o sa l traumatizeze pe el..ih..gata! no comment 😀

  3. Sa vezi tu cand oi avea un copil, daca o sa mai ai aceleasi pareri! 🙂

  4. Era expresia: bate copilul sa priceapa parintele. Asa si eu: ma iau de copil ca sa priceapa parintele 🙂 Adevarul e ca nu-mi plac copiii. E un adevar. Dar nu-mi plac SI din cauza parintilor 🙂

    Legat de situatia viitoare in care voi avea copil: nu-l voi lua dupa mine in piata, in RATB, nu-l voi lasa sa stea in mijlocul drumului si sa sufle baloane…

  5. Si poate d-aia n-am copil pana acum: pentru ca nu-mi plac. Si poate nu ma consider indeajuns de matur. Recunosc si nu mi-e rusine 🙂

  6. Credeam ca sunt singura care uraste copiii😂pfiu….niste ganganii urate care vor doar atentie si parintii le sufla zilnic in bors..cum se zice . in fine, bine spus👌👌

  7. nustiu de tine , da eu niciodata nu arata respect pentru copii , am 13 ani da ma scot din pepeni cand vad un prunc care plange , ma , sincer , cand eram mic (4-5 ani) m-a lovit masina , atunci am plans la fel de tare , da nu , ala plangea CA NU IO LUAT TOMAS TRENULETU , nu a cazut , nu l-a calcat acceleratu in gara de nord , firar el de tomas . pur si simplu nu ii suport . si nici nu vreu sa am copii la viata mea . o data i-am zis unei canapele cu inima sa isi vada de prunc , si mai mai sa imi dea one round knockout . la alta i-am zis ,, ai grja de copilu dvs ,, ca pruncu ei mi-a aruncat pe jos meniu de la mega image , DUPA ce il platisem , 10 lei irositi , m-a facut te cacao in fata tuturor , si nu mi-a dat nici un leu . ironia e ca copilu ei e cu 3 ani mai mic ca mine si e a 4-a in scoala mea , si numa pumni la capau ii dau in fiecare pauza de 1 semestru .

Lasă un răspuns

