Lunea recomand blogguri (12) – EDITIE SPECIALA RoBlogFest (4)

Salutare din nou

Cu o mica intarziere, continui periplul meu Ro-blogsferic. Asadar locurile 2 la categoriile „populare”:

1. Incep cu categoria BLOG COLECTIV unde dam de un blog 100% tehnic: ProgrameCalculator.ro . Am noroc sa aflu cate ceva si despre autor, indeajuns de multe cat sa-mi suscite interesul. Observ si o neconcordanta: „Chiar dacă au mai fost tentative de a schimba acest lucru, am rămas singurul autor pe blog și în momentul de față, mă ocup de el când timpul mi-o permite și în special, o fac doar atunci când sunt convins că am ceva de spus! ” ( sursa ). Apoi vad ca are niste colaboratori. E blog colectiv ori ba?
Ma rog, altfel e foarte bun si foarte informat. Iar daca statisticile cu care se lauda sunt adevarate(tind sa cred ca da), atunci e si foarte citit.
Recomand de pe el ceva util .Asta daca sunteti ca mine, cu spatiul liber pe hard foarte putin.

2.Trec la categoria blog de muzica si dau de trupa ATELIER .Recunosc, n-auzisem de aceasta trupa. D-aia e util deci sa ai blog. Asa aude lumea de tine.
Blogul arata bine, combinatia de alb si negru din tema fiind chiar placuta. Si chiar ma bucur ca blogul UNEI TRUPE a ajuns p-aici. Daca e vorba de bloguri muzicale, pai muzicale sa fie. Sa scrie oameni care produc muzica, nu doar cei care o consuma. POate chiar ar fi mers o categorie distincta: BLOGURI DE CANTARETI/FORMATII 🙂
Legat de acest blog, dau si o recomandare: anuntul castigarii locului 2 la RoBlogFest.
Felicitari trupei pentru blog 🙂

3. Ajung la blogul culinar si dau de blogul LIGIEI POP .Fiind o nisa pe care nu intru foarte des si care nu-mi este familiara, nu ma pronunt chiar in cunostiinta de cauza. Asa, ca „outsider”, imi pare un blog dragut. E adevarat, lipseste blogroll-ul (oare de ce?), dar avem ceea ce cautam: retete. Doar pentru ele intraram pe acest blog, nu?
Dau si o recomandare: Pasca Raw Vegana .

4. La categoria BLOG DE FILME dau iarasi de un blog necunoscut mie pana in acest moment: caiet de insemnari .
Primul lucru interesant la acest blog este platforma gratuita care-l gazduieste. Si nu, nu este un lucru rau, dimpotriva. Faptul ca un blog de pe .woprdpress.com reuseste sa ia locul 2 la RoBlogFest e un lucru bun. UITE, SE POATE SI ASA.
Altfel, tema e ok, desi poate prea alba si prea labartata (scrisul se duce prea in margine, are aspectul de blog prea lat). Altfel, continutul e foarte ok. Adica na, imi place si pentru ca sunt interesat de domeniu.
Altfel, are si cele 2 „nebunii” ale mele, absolut necesare pentru un blog: cateva cuvinte despre el si blogroll.
Dau si o recomandare de articol: VREAU SA FIU CA TOM HANKS ! Eu as vrea sa fiu la fel de bogat, se pune?

5. Ajung la categoria BLOG DE SPORT si dau de Valentin Bosioc Sports .Tema este destul de misto, iar partea si mai frumoasa a blogului este data de 2 pagini: leapsa si GUEST-POSTING 🙂 Da , uite un om care accepta guest-uri 🙂 Ma bucur sincer.
Si alt aspect important: blogul nu este DOAR despre sport. Si guest-urile la fel :)Asadar, nu ne plictisim pe el 🙂
Dau si o recomandare 🙂 Mai multe nu zic, va las pe voi sa descoperiti 🙂 Felicitari pentru blog, atat mai am de zis 🙂

6. Trec mai departe ca e deja tarziu. Si ajung la blogul de calatorii .Blogul este foarte ok, foarte colorat. Chiar invidiez blogurile de travel: cat de misto e sa ai ca meserie calatoria. Nu te saturi niciodata din vizitat, tot timpul mai e ceva de vizitat. Si tot timpul inveti ceva nou.
Reprosuri n-am ce sa fac acestui blog, e si informat, dar e si blog, asa cum vad eu un blog. Fac doar o recomandare: vanatoare de comori in Bucuresti. Suna incitant, dar puteti fi dezamagiti de rezultat :)) Da, doar niste comori arhitecturale 🙂 Ma rog, utile si alea 🙂

7. Trec la categoria moda si dau de Fashion Avec Passion .Daca la blogul castigator, fiind vorba de moda barbateasca, pot zice ca ma mai pricepeam cat de cat (si poate mi-era cat de cat util), aici chiar ca sunt ca musca in lapte. Tot felul de chestii care nu ma intereseaza, ma rog, in afara de pozele cu manechine, care sunt cat de cat atractive (pacat ca acele manechine sunt acoperite de haine). Acum pe bune: ce recomandare as putea sa fac? Nu mai bine descoperiti voi singurei ce va place? Sau ma rog, singurele 🙂

8. Trec repede la blogul auto al lui Mircea Mester .Nu ca ar fi domeniul meu de baza auto, dar chestiile de aici sunt muuuuult mai interesante. Ce-mi place la acest blog? Pai tema (desi la dracu’, lipseste blogroll-ul…) si motto-ul: lasati masinile sa vina la mine. Atat timp cat nu vin cu viteza zic ca e ok.
Dau si o recomandare: MANIFESTUL . E bine scris.

9. Trec rapid si prin categoria BLOG DE PARINTI, unde dau de UrbanKid.ro .Daca la moda feminina nu ma pricep iar masinile nu-s pasiunea mea, aici e chiar un subiect pe care-l urasc :)) La un moment dat poate va fi interesant si pentru mine. Sau util. Dar de placut, cam greu. Si nu jignesc blogul: el chiar arata ok. Problema e strict la mine.
E ca si cum as face eu un blog de manele si ar trebui sa faca recenzie la el un rocker. E clar ca oricat de bine realizat ar fi tot n-o sa-i placa :))

La categoria cel mai popular blog este acelasi blog de programe-calculator, analizat la punctul 1. Da, e foarte popular, am vazut deja asta 🙂 Felicitari si pentru acest loc 2.

Iar cititorilor mei: SALUTARI BLOGOSFERICE! Si imi cer scuze de intarziere 🙂

Maine o noua zi de GUEST-POSTING 🙂

Posted on 16 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Blogurile colective sunt cele mai reuşite deoarece tratează multe subiecte din mai multe perspective.

  2. multumim pentru aprecieri si incurajari 😉 te asteptam la unul din concertele noastre sa facem impreuna un review la o bere 🙂

Lasă un răspuns

