O leapsa „ciudata”

Salutare din nou,

Gasesc AICI o leapsa ciudata. Adica nu are un scop anume, dar mi se pare funny. O preiau 🙂

1. Scrie 3 lucruri pe care ştii sigur că le vei face maine.
Ma trezesc, scriu pe blog, voi merge intr-un loc important, voi manca, si ma voi culca. In rest, ce se va ivi habar n-am.

2. Scrie 3 dorinţe care nu ţi s-au îndeplinit încă.
Pai nu sunt implinit nici material, nici personal poate cum mi-as dori, si nici nu am vizitat tarile pe care mi le-as dori din suflet. Si sunt cateva, cam in ordinea asta: Turcia, Grecia, Bulgaria, Spania, Italia (SICILIA) … Poate pe viitor…

3.Scrie primul cuvânt care îţi vine in minte.
BLOG!

4. Ce auzi în acest moment?
Muzica n-am momentan, e 1 noaptea cand completez (programez pentru ziua urmatoare, dar acum e 1:18). Deci aud doar fasaitul pc-ului…

5. Dacă ai putea pleca in vacanţă cu orice scriitor/scriitoare, pe cine ai lua cu tine?
Greu de zis, intrebarea pe care mi-o pun: ce scriitor ar accepta sa vina cu mine? :)) Altfel, sa zicem ca as lua pe autoarea seriei Harry Potter. Sau pe o autoare de romane politiste, una asa, invaluita in mister. Altfel, habar n-am…

6. Care e cea mai ieşită din comun activitate a ta ?
Ne-bloggerii zic ca bloggingul, ne-manelistii (anti-manelistii) zic ca ascultatul de manele iar ne-sociologii spun ca activitatea de student doctorand. Eu habar n-am ce sa mai cred…

7. De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsă la chelie?
Nu ma sperii eu asa de usor. Eu zic ca mai degraba o stafie…cred….

8. Scrie ceva de încheiere…
Funny leapsa, desi cam incert scopul ei 🙂

O dau la toata lumea, toti din blogroll, toti cititorii mei bloggeri, si in special urmatorilor :

Aura RusuKathy , Sedna , Aniela Deby , Lavi ZuAlex Pirlogea , Iulia Nicolaie , Iulia Radu , Daniel AlexandrescuAlyz , Raluca (Zdwuby) ,Copilul de Lego NebarbieritDaniel Botea , Anca Popa-Iscu , Ratzone ,CLM , Andreea Lupsa , BatonelLigia Muresan , Ionut Iancu , The 3rd streetLucianna

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 21 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. misto leapsa asta..nu prea am timp..dar poate..poate! e amuzanta si mai interesant decat altele..eu nu prea inteleg rolul leapselor….;))

  2. Asta am facut`o:X am primit`o de la Diana Bocai,dar ms:*

  1. Pingback: Leapsa “ciudata”… | De prin viata adunate…

  2. Pingback: O leapsa “ciudata” | Sedna's Blog

  3. Pingback: O serie de lepşe… « Iulia Radu

Lasă un răspuns

