Primul concurs CASTIGAT de mine!

UPDATE: Daca iti place acest articol si vrei sa fie cat mai citit, da-l mai departe pentru ca eu nu-s acasa. Laura stiu ca nu-l va dupa ce am scris :))

Salutare din nou,

V-am zis ca incep sa-mi placa concursurile blogosferice? Asta pentru ca am inceput sa si castig ceva.

Intai, sunt concursurile alea la care toata lumea castiga. „Premiu de consolare”: un tricou, un stick…Ceva. Am castigat 🙂

Apoi mai sunt concursurile unde premiile se dau prin tragere la sorti. Oricum, in urma oricarui concurs castigi ceva: notorietate. Sau trafic, sa vorbesc in termeni blogosferici. Dar sa revenim la concursurile unde premiile se acorda prin tragere la sorti…

La unul din asta am castigat . Concursul a fost pe un blog care sincer imi place: Cinemateca Trisk. Premiul consta intr-o invitatie la film, la Battleship. Acum urmeaza partea COOL: eu in acest moment sunt la film 😀 . Da, scriu articolul pe la 12, dar am dat sa apara la 17:30. Deci daca tu esti acu’ in fata monitorului (ori ecran de laptop/telefon/tableta muscata sau nu) sa stii ca eu sunt la film acum. Da, as putea sa-ti cant CE BINE-MI PARE C-AI LUAT TEAPA! Dar n-o fac, pentru ca-mi respect cititorii. Iti spun doar ca ma bucur ca tu esti acasa la ora asta, singur, in fata monitorului. Ma bucur pentru cititorii mei, desigur 😀

Acum sa va arat o „dovada”:

(AICI e poza pusa pe facebook ; daca va place dati un like, daca nu, dati 2 like-uri, ca dislike oricum nu exista 😀 )

Deci ea este Laura. Si are un blog foarte tare. Ma rog, dupa gusturile mele ar trebui sa scrie mai des pe dansul, dar sunt eu prea pretentios si nu apreciez cum ar trebui bloggurile de nisa.

Acum, in urma intalnirii cu mine LIVE, Laura a descoperit urmatoarele (o rog sa confirme printr-un comentariu):

1. Sunt un blogger CU CAPUL MARE;
2. Sunt un MARE blogger;
3. Sunt un blogger CU GREUTATE;
4. La mine viata e ROZ!

Despre film nu zic nimic, pentru ca inca nu l-am vazut. O sa revin probabil cu un articol la intoarcere 🙂

Acum cateva cuvinte despre bloggerita:

1. Ma bucur enorm ca a ajuns sa organizeze concursuri. Inseamna ca blogul ei a devenit important. Mie-mi place, il citesc, ma si aflu in blogroll-ul ei, deci bucuria e cu atat mai mare (mai ales datorita ultimei parti 😀 ).

2. Ma bucur enorm pentru ca am vazut-o live, sau cum ar zice bloggerii: m-am intalnit cu ea OFFLINE. Sincer, unul din avantajele de a avea blog este socializarea, care din online se poate transfera in offline. Promisiunea este ca data viitoare cand ma vad cu ea sa fie la un suc (de hamei de preferat).

3. Un lucru de evidentiat: are o voce speciala. E de bine 🙂 Imi zicea o amica despre cum „impartea” ea oamenii , si pe unii ii numea oameni tip VOCE, adica cei care ies in evidenta din aceasta cauza. Pe bune: acum daca ma va suna Laura DE PE ORICE NUMAR DE TELEFON, chiar si CU NUMAR ASCUNS, dupa primul cuvant voi sti ca este ea 🙂
Nu, nu este deloc o voce neplacuta. Este doar o voce diferita. Si vorbeste tare in telefon, nu ca altele, care zici ca miorlaie la telefon, si tot ele se plang si-mi zic ca-s surd (din cauza castilor care stau „prea mult” in urechile mele).

4. Pentru obsedatii care citesc (din greseala) acest blog: fata e maritata. Asa ca nu sariti ca vreti numarul ei ori ceva (apropo, pentru cei pe care nu-i duce capul: pentru a da de ea trebuie sa faceti click pe link-ul de facebook, unde ea e taguita; d-acolo ajungeti pe profilul ei, asta ca sa nu ma bateti la cap cu chestia: „DA-NE MACAR PROFILUL EI DE FACEBOOK”).

5. Ceva legat de asta: e femeie maritata fara verigheta. Cica i-a fost ciordita(subtilizata) din spital.

6. Altfel e fata buna, de cand am cunoscut-o am vorbit o gramada cu ea pe facebook si mi-a lasat o impresie buna. Chiar ma bucur de colaborarea pe care o are ea si chiar daca nu voi mai castiga, tot voi mai participa la concursurile ei. De citit blogul ei nu mai zic 🙂

7. Pentru cei care cred ca cei cu bloguri de nisa nu stiu sa scrie altceva, Laura ne-a contrazic. Cum unde? Pe blogul , bineinteles 🙂 A scris un guest-post despre preoti care mi-a mers la suflet. Unul dintre cele mai bune guesturi gazduite de mine 🙂

Salutari BLOGOSFERICE, CINEFILE si CASTIGATOARE tuturor 🙂

Posted on 21 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. :)))))))))) Multumesc pentru cuvintele frumoase. sa te distrezi la film 🙂

  2. Si da, confirm! Esti mare, cu greutate si intr-o viata roz 🙂

  3. hohoho emil!se bucura pustiu pt. tine 🙂 apropo, ce are ca e maritata ca tot nu inteleg unde bati?

  4. de ce am zambit cand am citit? pentru ca mi-au placut cuvintele frumoase ;;) acum musai sa va cunosc pe amandoi pentru ca sunt un pic geloasa ca ati depasit pragul virtual 🙂

  5. Pai am tot felul de prieteni care pun aceeasi unica intrebare atunci cand scriu despre vreo fata: imi dai si mie nr ei? Pentru a preintampina aceasta intrebare, am facut acea precizare 🙂

  6. Angela 🙂 cand doresti, ne strangem mai multi bloggeri si ne intalnim in offline. Mie unul mi-ar face placere 🙂

  1. Pingback: Cel mai minunat film – cel MOCA! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

  2. Pingback: Doamna de fier … « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

