Cel mai minunat film – cel MOCA!

Salutare din nou,

Am scris despre invitatia la film castigata, in mod cinstit, prin tragere la sorti 🙂 .Da domne, tragerea la sorti este o metoda corecta si obiectiva de determinare a unui castigator. Iar eu, ca de obicei, le cam am cu norocul. Pentru a vedea pagina concursului, intrati AICI ; pentru mai multe detalii despre film: AICI si AICI .

Si merg io la film cu Andrew . Ne ducem noi, luam bilete (ce sentiment misto: dai o chestie primita gratis si primesti bilete) si ne ducem in sala de film. Si vedem frumosul film.

Altfel, filmul l-as fi caracterizat drept foarte slab. Dar de data asta nu voi zice asta. De ce? Pai simplu: pentru ca a fost gratis 🙂

Legat de chestiile gratis, am o paranteza. Asadar, cele 3 calitati pe care trebuie sa le aiba o bere pentru a fi CEA MAI BUNA:
1. RECE
2. MULTA
3. GRATIS!

La vin nu e asa, ca vinul bun poate sa nu fie rece, ci poate fi si fiert 😀 In rest, se aplica :))

Paranteza inchisa si continui cu filmul. Intai si intai, e SF, gen cu care nu sunt eu chiar impacat. Am vazut sf-uri bune, nu pot sa zic ca-mi displac. De obicei critica e legata si de banii dati pe acel film. De multe ori zic: BAI, N-A MERITAT EFORTUL. Si judec: am dat 10 lei sa vad asa ceva… (aceeasi discutie, la fotbal, cu jucatorii transferati: unul luat gratis va fi judecat altfel, mult mai bland decat unul pe care s-au dat bani).

Asadar, filmul e plin de clisee si de „americanisme”. Ca sa nu mai zic de faze complet ilogice(care poate pentru americani sunt logice; eu insa am defectul ca gandesc prea mult). Altfel, na, e o modalitate agreabila de petrecere a timpului liber. Chiar discutam cu acelasi Andrew dupa: oare as fi mers la acest film daca nu era Laura si invitatia ei? Eu as tinde sa zic nu. El a zis ca da, pentru Liam Neeson. Sa zicem…

Despre film nu e mare lucru de zis. As zice un film DE DUZINA (deci nu slab, doar ca nu se evidentiaza cu nimic), o nota de 6, 6 si ceva i-ar fi suficienta. Ma rog, depinde acum la ce fel de notare ne raportam. Pentru IMDB poate fi considerata nota mare. Eu am ca reper nota 5, nota de trecere. Un film de 5 insa e deja sub-mediocru. 6, pana la 7, inseamna film de duzina (de la 6 pana la 7 sunt note intermediare, poate fi 6,1 ori 6,9).Ce e sub 5 e bineinteles corigenta. Sub 5 as nota putine filme, si anume alea pe care le caracterizez drept PROASTE!

Altfel, nu mai fusesem demult in mall in weekend. La film nici atat(ultimul film vazut in weekend a fost dezastrul OMUL CARE SE HOLBA LA CAPRE). Si am fost surprins sa vad cat de plin era. Si sala, dar si mall-ul in general. Uite ca lumea are bani, n-are timp miercurea, deci vine in weekend. Asta pentru cei care cred ca cu totii suntem crizati…

Si legat tot de o gratuite, primesc acum mesaj ca sunt invitat la vizionarea filmului THE IRON LADY .Pe langa partea financiara, alt film moca, mai e si alt lucru important. Maine cica e VIZIONAREA CU PRESA! Uau, deci IO-S IN ACEASTA FRUMOASA CATEGORIE 🙂 Frumoasa? Unii nu-s de aceeasi parere. Unii sustin si acum ca MURDARA PAINE MAI MANCATI…Nu ca as fi de acord cu aceasta sintagma…

Pentru cine vede acest mesaj: rog sa ma anunte cine a fost invitat si va fi prezent maine 🙂 Sa dea un semn. Vedeti voi ce semn.

Pana la urmatorul articol (va fi o avalansa de articole in perioada urmatoarE), salutari BLOGOSFERICE , dar si CINEFILE, tuturor 🙂

Posted on 22 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ne vedem acolo, Calinescule! 🙂

  2. Rece, multa, gratis?? Hai ca iti dau o bere cand ne vedem. Hehe 😉

  1. Pingback: Doamna de fier … « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

