Guest – post – Provinciala

Salut! Sunt Lucianna, bloggerita de mai bine de 2 ani. La inceput am fost Printre fluturi, iar de ceva timp scriu cand vine Momentul meu de inspiratie. Eu sunt si cea care scrie recenzii de filme pe e-Monden. Astazi a venit Momentul meu sa scriu un guest post.

Nu stiu altii cum sunt, dar eu imi aduc aminte cu nostalgie de primele mele zile in Bucuresti. Eu am terminat Traducerile, la Universitatea de Constructii. O combinatie ciudata de domenii, care vrea sa dea tarii traducatori specializati pe tehnic. Acum, e treaba lumii sa judece cat de buna este treaba profilor.

Pe durata facultatii am stat la camin. 3 ani asadar. Ani care m-au pregatit, ce si ce, de viata. Nu am sa ii uit prea curand. Nu mai fusesem plecata de acasa niciodata, decat la rude sau in excursii. Nu mai mult de o saptamana, sau cateva luni la bunici, in tinerete.

In anul acela, primul de facultate, am petrecut prima mea zi de nastere, practic singura. Fiind nascuta la inceputul lui octombrie, va dati seama cum a fost, la primul curs din an, cu un profesor nu chiar bland, sa intru intr-o sala unde nu ma stia mai nimeni. Mama ma sunase cu cateva minute inainte, sa imi ureze cele bune, iar lacrimile tocmai se uscau pe obraz. Doua colege de grupa, cu care am stat si in camera anul acela, s-au prins care era faza. Am primit o violeta superba, albastra.

Zilele acelea, reprezinta pentru mine inceputul sentimentului de om in toata firea. De dorinta de independenta. De constientizare a faptului ca trebuie sa ma descurc singura. Atunci am renuntat la comoditate, si am invatat sa fiu mai ordonata, mai atenta la nevoile altora, mai constienta de faptul ca intr-adevar, trebuie sa respect pentru a fi respectata.

Acum, va intreb, pe cei care ati trecut prin asta: Asa ati simtit si voi, sau este o senzatie pe care am avut-o doar eu? Cum a fost? Povestiti-mi

Posted on 24 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

