Guest – post – Scoala de vara

“emil_calinescu: si incepusi si cu cele 2 randuri despre tine, da?
shavy:): dap! “ – o laie! Am uitat, astea fiind spuse, ii dau drumu ).
Ma numesc Shavi, scurt pentru Silvia, am 22 de ani si sunt studenta la facultatea de litere si arte din Sibiu. Nu sunt un blogger inrait, frecventez multe bloguri cu pareri si comentarii iar a mea creatie se vrea sa fie un blog de fotografii nu prea reusite.
Inca de cand esti mic auzi de marile escapade ale parintilor ba la mare, ba la munte, in tabere care mai de care, cu patanii, betii, petreceri si prietenii care au durat mai mult decat majoritatea mariajelor si lunilor de miere care le-au precedat. Inca o aud pe mama cum imi povestea despre cum au ramas sechestrati, blocati sau efectiv, naivi, pe bucegi, intr-o tabara din clasa celor “de serviciu” si cum a venit dupa ei salvamontul, ei fiind nu inlemniti de frica sau frig … ci de betie, amuzant as spune.
Nu sunt genul aventurilor, propria mea aventura de genul asta incepand in 2009 cand, dupa o “viata” de copilas cuminte am decis sa imi schimb destinul. De atunci tabere au fost destule, cu mancare sau fara, cu cazare in cort sau fara, deplasari cu un transport cu scaun intreg sau o bancheta jegoasa de personal, mi-am luat portia de aventura. Una dintre ele as vrea sa v-o impartasesc si, poate, sa va si conving sa mergeti.. e interesant. Si incepem.
Intr-o zi cu soare ma suna mama sa imi spuna ca la sfarsitul lui august ma trimite la mare. Stiind clar ca programul meu de vara nu se potrivea cu socoteala ei, nu am acceptat si timpul a trecut. La jumatatea lui august a revenit tensiunea din fire si astfel am decis sa imi trimit dosarul, ajungand in tren la 3 dimineata cu bagajele facute inspre Constanta. 14 ore mai tarziu eram in capatul de est a Romaniei cu bagajul dupa mine, semi adormita si urland in tacere dupa un dus. Astfel, dupa cum ati reusit sa intelegeti, am ajuns in tabara la mare. Tabara era sponsorizata de ANST, pentru minoritati dar a fost si mai interesant decat zicea in descriere. Am dat de elevi si studenti, nu neaparat minoritati dar tare interesanti, sincer. Din partea minoritatilor stiu ca am fost asa: armeni din Bucuresti, maghiari din Cluj, lipoveni, sasi( eu) si inca o mare parte de oameni super tari! In scurt timp ne-am gasit partenerii de “plimbari lungi sub apus de nori” pe cei din universitate, veniti ca si noi, la workshopuri.
Activitatea de acolo a fost intensa, in sensul ca, am avut de facut multe chestii gen teme. Da, teme! Am avut de organizat un festival intercultural pe care, evident, l-am facut in ultima zi si l-am predat drept proiect, am luat parte la un workshop anti discriminare, am invatat sa ne certam pasnic si, evident, deasupra tuturor, ne-am distrat. Am zis multe perle, am ras, am jucat Mafia de am ajuns toti paranoici si am stat pana in zori sa vanam rasaritul. Am ramas prieteni, in sensul ca ne enervam reciproc pe feisbuc cu pokeuri si likeuri la statusuri, ca na, asa e cu generatia noastra.
A fost interesant, timp liber insa nu am prea avut, aveam activitati mai tot timpul si cand ieseam, soarele se cara sa doarma. A fost o experienta interesanta si nu, nu a venit vreun salvamar sa ne ia din vreo problema existential, nici pe departe, dar a fost interesant. Acum ca mi-am amintit, sa vedeti ce le fac la restul de pe feisbuc, pentru ca sunt de parere ca.. au cam avut liniste.

Si, pentru ca nu pot termina un guest-post brusc ca pe un film horror, va salut de pe blogul lui Emil, va imbratisez cu drag si pe cei carora nu li s-a update-anit creierul ca o baza de date odata la 6 luni, le stransmit calduros : sa ne vedem la vara la Mafia.

Salutari!!

Posted on 24 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

