Guest-post – Televiziunea română şi incultura

Salutare ! Mă număsc Robert şi deţin blogul http://the3rdstreet.blogspot.com/  . Astăzi o să tratez un subiect simplu , într-o oarecare măsură : televiziune de calitate îndoielnică. Prima dată când spun televiziune de calitate îndoilnică mintea noastră zboară frumos spre OTV şi Antena1. Am scris la mine pe blog despre Antena1 că este cea mai stupidă televiziune după OTV , iar acum o să aduc câteva argumente PRO :
– Emisiunile au nume stupide şi teme absolut cretine. Exemple : În puii mei , Acces Direct , Un show pacătos şi lista poate continua.
– Nuditate extremă la ore deloc târzii. O să dau un expemplu : De Paşti la emisiunea „Un Show Pacătos” atracţia principală a fost o duduie care vopsea ouă cu buzele. Nu pare foarte deranjant , însă nu am terminat. Domnişoara vopsea ouă în sânii goi. Mi se pare scandalos.
– Prezentatori idioţi. Mă refer la specimene ca Bendeac. Cel mai mult m-a enervat într-o seară când se maimuţarea ca un retardat încercând să-i scoată în evidenţă defectele lui Freddie Mercury. Este normal să-ţi baţi joc de un nimeni ca Solcanu , sau oricare alt om de teapa lui , dar bătaie de joc în aşa hal nu am mai văzut de mult timp.
– Plasare de produse sub văzul lumii. În toate emisiunile vezi câte ceva , ba o sticlă de Pepsi , ba un baton de ciocolată , sau orice alt ceva. Asta nu este ceva grav , dar când vezi că mai are puţin şi îţi flutură pe sub nas cine ştie ce produs cu calitate de tot râsul e altceva. Mă tot întreb de ce doarme CNA-ul.
Acestea sunt puţine din din motivele extrem de numeroase.
Bun. M-am luat de antenă , acum se ma năpustesc cu ură asupra adevăratului duşman al gândirii creative , 0TV-ul.
Acum câteva săptămâni navigam plictisit printre canale şi aterizez pe 0TV. Era emisiunea lui Florin Condurateanu , unul dintre marii idioţi ai ţării. Nimerisem pe la jumătatea emisiunii tocmai când domnul Florin insulta un telespectator pentru că îndrăznise să-şi expună părerile. Eu sincer spun că nu am văzut un om mai scârbos decât ăsta…
Acum să discutăm despre Domnul Diaconescu , inima şi sufletul 0TV-ului. După ce a încercat să-şi facă loc cu coatele în politică domnul Dan a fost îmbrâncit cam de toţi politicienii. Supărat că a picat în funduleţ a început să-i insulte în emisiunile sale. Fair Play tată , nu altceva. După ce a văzut că nu reuşeşte cu nici un chip să obţină respect de la altcineva înafară de câteva baba mai credule domnul Dan s-a dat bătut şi sa întors în studioul lui întunecos să mai bâlbâie câte ceva despre Elodia.
0TV-ul ar trebui sincer închis şi clădirea transformată în închisoare pentru toţi cei care au deschis televiziunea.

Cam asta am de zis despre televiziunea noastră iubită. Ştiu că mai sunt şi alte televiziuni care sunt mult mai rele decât acestea două , dar eu am scris despre ele că sunt cele mai cunoscute.

Având în vedere recordurile negative pe care le ating televiziunile din ziua de azi vă recomand să gânditi cât mai creativ şi să nu vă uitati la emisiuni putrede. Vă salut !

Posted on 24 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

