Sarbatorita zilei: Ecaterina Moldoveanu (Kathy) + 2 sarbatoriri restante!

Salutare din nou,

Incep cu trecutul, ca de obicei, si mentionez sarbatoritele de ieri.

1. Ligia Muresan este prima dintre ele. Daca pana acum dadeam link-uri de la articole precedente, acum dau link-uri de la guest-posturi: aici a scris ea la mine, iar aici am scris eu la ea. Deci da, e devianta si nu e superstitioasa. Pentru ca nu vreau sa ma intind, vreau doar sa-i urez pe aceasta cale sanatate, fericire, implinirea tuturor dorintelor, un oltenas cat mai voinic si cat mai sanatos si un sincer la multi ani (devianti de felul lor).

2. Trecem la a II-a devianta a zilei (de ieri) si anume la Simona Mihaiu. Aici este ce m-a dus capul sa scriu anul trecut. In mod uimitor, oltencei ii placu ce vazu. Cica urarea mea de anul trecut e in top 3 urari pe care le-a primit. Anul asta sigur n-o sa-i mai placa urarea pt ca nici n-am dat de ziua ei, nici n-am facut articol separat si mai e si la nr 2 :)) Cate motive sa ma injure…
Si totusi zic ceva ce am omis anul trecut: e mare fana Toto Cutugno si Tudor Gheorghe (cred ca in ordinea asta). Si mai nou ajunsa domnisoara profesoara, asa ca daca vreun student d-al ei se hotaraste sa comenteze aici, este liber s-o faca, promit sa nu cenzurez decat cuvintele obscene 😀 Dar bineinteles ca nu va fi cazul, nu ar avea motive 🙂
Trec la urari: sanatate, fericire, impliniri pe toate planurile, o teza de doctorat cat mai MINUNATA(la sustinerea careia promit ca voi fi prezent) si un sincer LA MULTI ANI (devianti si ei, bineinteles).

Si acum trecem in sfarsit la timpul prezent. Si ne ocupam de domnisoara Ecaterina. Este dublu bloggerita, are si un blog personal, dar scrie si pe unul colectiv. In mod cu totul uimitor, a acceptat sa-i manjesc blogul cu o aberatie d-a mea. Nu ma intrebati de ce, probabil si acum regret.
Altfel, e studenta si ea in frumoasa Universitate Crestina Dimitrie Cantemir, la MTC insa. De cunoscut am cunoscut-o personal la RoBlogFest unde mi-a lasat o impresie buna. Da, trebuie sa zic si marele ei defect: e anti-manelista . In mod insa cu totul uimitor, sustine ca are o parere buna despre mine(Deci despre un manelist). Trist…
Mai multe despre ea nu pot spune (a, ba da: a implinit fix 20 de ani), asa ca trec la urari: sanatate, fericire, succesuri blogosferice dar si personale si un sincer LA MULTI ANI !

Mai e ceva de zis? Pai nimic! Salutari BLOGOSFERICE si OLTENESTI tuturor!

Posted on 25 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. LA MULTI ANI si din partea mea!

Lasă un răspuns

