When two become one…

Salutare din nou,

Nu este prima oara cand imi exprim, public sau in particular, in scris sau oral, admiratia fata de Telefoanele Dual Sim . Stiti voi, „chinezariile” alea ieftine si „de proasta calitate”. Sau ma rog, considerate asa. Ca lucrurile nu stau chiar asa cred ca este evident.

In cele ce urmeaza as dori sa dau cateva argumente pentru cumpararea de telefoane dual-sim. Apoi voi da argumente pentru cumpararea de telefoane chinezesti. La final, voi da exemplu de un telefon dual-sim care mi se pare cu adevarat bun.

Incepem cu prima parte. Asadar, de ce dual-sim-uri?

1. Primul argument este o melodie. Titlul este sugestiv, melodia o ascultam mult pe vremuri. Imi place si acum, nu zic.

2. Asadar, de ce sa cari 2 telefoane dupa tine cand poti avea unul singur? Nu te mai incurci ca nu stii care din ele suna. Nu mai duci grija a doua telefoane…. LE ai acolo, la un loc.

3. Tu oricum ai doar o singura gura, deci n-ai putea vorbi la 2 telefoane deodata. Deci de ce ti-ar trebui 2 daca in acelasi timp poti vorbi doar la unul?

4. Pretul pe 2 telefoane este mai mare decat pretul unui dual-sim. E si mai ieftin, ocupa si mai putin loc…

5. In buzunar am avut 2 telefoane. Drept urmare, mi s-a belit display-ul la unul din ele, pentru ca au stat incalicate. Da, unul din telefoane e dual-sim, dar mie-mi trebuie 3 retele. Doua nu sunt de ajuns pentru mine. Nu recomand deci…

6. Nu te mai cari cu 2 baterii dupa tine…Nu mai duci grija ASTA E INCARCAT, DA PE CELALALT AM UITAT…Si oricum bateria tine acum din ce in ce mai mult…

De ajuns 6 argumente? Acum sa vedem de ce am cumpara un telefon CHINEZESC:

1. Pentru ca e mai ieftin. NU platim brandul, platim functionalitatile lui.

2. Toate telefoanele se fac in China. Doar ca unele sunt doar „asamblate”. Mare chestie nu e, de fapt tot chinezii le fac si p-alea de marca si p-alea „ale lor”. Ok, acum s-a mutat productia si in Vietnam. Daca in fata voastra apare un chinez si un vietnamez, sunt curios care-i deosebeste. Daca nu, de ce ati deosebi telefoanele ?

3. Chinezii au inventat o gramada de chestii, nu sunt buni doar la copiat. Tehnologia dual-sim EI AU INVENTAT-O. Ei au inventat telefoanele cu proiector si alte chestii. Ok, la inceput ele aveau baterie slaba(ma rog, nu atat de buna incat sa duca toate capacitatile). Asta nu insemna ca telefoanele sunt proaste.

4. A alege un telefon chinezesc BUN e ca la bazar: ai de ales intre toate categoriile. Poti lua teapa, dar poti sa te alegi cu un telefon bun la un pret extra. SI din ce in ce mai multi imi spun ca li s-a intamplat varianta a II-a. Niste informatii, un site de incredere si gata. Nu, nu luati din targ telefoane. Ori din Europa. Acolo sansele sa luati teapa cresc considerabil.

5. Telefoanele chinezesti au crescut enorm in ultimii ani. NU mai sunt telefoanele alea pe care le vedeai de la o posta ca-s copii. Acum copiile seamana leit cu originalul. De la distanta poate parea original. Deci doar tu stii ca e copie, restul nu. De ce n-ai lua atunci?

Si acum sa va arat si un telefon misto: Iphone 4 dual-sim . Sa va dau cateva argumente pentru „Dansul”:

1. Este dual-sim.

2. E MULT mai ieftin decat originalul (ai 2 sim-uri si dai si mai putini bani).

3. Ai sigla apple, marul ala muscat, iar de la distanta nu se vede. Deci te poti lauda la dusmani ca ai iphone fara sa trebuiasca sa-ti vinzi un rinichi ori sa stai nemancat luni de zile…

3. Are ANDROID si nu sistemul ala de operare exclusivist de la apple. Da, apple are sistemul ala exclusivist care te impiedica sa cumperi telefoane ne-originale. Si care iti impune sa folosesti chestiile lor: iTunes, Safari & stuff.

4. Prin asta s-a rezolvat problema veche a dual-sim-urilor: sistemul de operare slab. Acum ai acelasi sistem de operare ca pe samsung, motorola, lg, htc.

5. In plus, ai si TV-TUNER si RADIO-FM.

6. Faci paguba firmei apple. Daca e sa am ceva cu aceasta firma, am intai si intai faptul ca au produse mult prea scumpe pentru ce stiu sa faca. Ok, e legea pietii: au pretul atat de mare cat sa se vanda. Ok, unii cumpara. Si unora le convine pretul mare. Chiar ar dori sa creasca, pentru a nu-si mai permite oricine un iphone. DIn cauza asta am boala pe aceasta firma si mi-am propus ca in viitorul apropiat sa nu cotizez la ei. Iar magazinele apple-store, care se inmultesc ca ciupercile dupa ploaie, imi cresc treptat ura mea fata de mere.

Asadar, sa recapitulam: ai smartphone, ai dual-sim, ai android, ai tv-tuner si radio si mai si faci paguba unei firme cu preturi exagerate. Toate astea la un super-pret. Pe bune, nu iti vine sa iei un apple din asta? 🙂

Ar mai fi multe de zis, dar ma opresc aici.

Salutari DUBLU-BLOGOSFERICE  tuturor!

ps:  Daca vrei sa casitig o chestie de genul, intra acilea . Nici nu stii ce pierzi

Posted on 28 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Aveti perfecta dreptate, eu am un telefon dualsim cu Analaog TV si este extrem de util, l-am achizitionat de pe site-ul supertablete.ro, sunt noi pe piata dar au aparut cu o gama extrem de mare de produse la pretui exact cum afirmati si dvs extrem de mici. Nu am nimic cu telefonul, imi era frica de soft sa nu imi faca vre-o figura deoarece eram patita cu un alt telefon de la huawei ce mi-a facut figuri la inceput cand mi se inchidea singur, acesta pentru moment nu imi face nicio figura singura problema este bateria ce tine intre 2-3 zile nu mai mult, in rest sunt multumita de el!

  2. marius anton

    da am vazut si eu cateva produse de pe site , intradevar au preturi super mici mi-am facut comanda si eu de unul la oferta la 350 sper sa fie bun si sa nu am nici o problema…u de cat timp il ai ti-au dat si garantie ?

    • Eu mi-am luat telefonul de la ei in urma cu 3 luni, am platit si eu putin pe el, au garantia un an de zile, sunt foarte ok si produsele chiar le recomand nu vei avea nicio problema

  3. Peste 2 ani, mi-a expirat garantia. Dar eu am preferat varianta mai scumpa: am luat un philips dintr-un magazin normal. Acu regret, puteam lua cu 100 de lei mai ieftin de pe net 🙂 Asta e 🙂

    Telefonul altfel super-bun.

  4. Dual sim este foarte tare si util imi place mult de tot si mai ales daca nu ai preferinte sa fie de marca sau ceva cred ca meriata sa iti iei un te de pe net mai ieftin, are si cate un cadou pe care nu t-il da in magazin decat daca prinzi vre-o oferta mai buna…dar rar in magazinle mari

    • marius anton

      da ai dreptate sunt destul de bune si eu mi-am luat de curand unul, mersi carina pentru raspuns mi-a ajuns telefonul este super ok imi place si am mai vazut si alte oferte pe eurodualsim dar astept sa vad poate mai ieftinesc si tableta.

  5. inciuc marian

    eu am vazut o tableta la oferta pe acest site cu 4 mil android 4.0 , mess , facebook , word etc si nu stiu exact daca sa mi-o iau am nevoie mai mult pentru la facultate sa imi fac proiectele aveti idee cat tine bateria? -marian inciuc

  6. olaru cristian

    bateria tine in jur de 2 h maxim in conditiile in care stau pe mess facebook, film, etc. se merita la banii astia

  7. trusca mirela

    buna ziua in cat timp a ajuns la voi aceasta tableta ca vreau sa iau cadou pentru un amic si in maxim 4 zile am nevoie sa ajunga la mine din cate am observat este destul de ieftina si calitativ este ok.- astept raspunsul vostru multumesc

  8. elena cruceru

    si eu am avut nevoie de o tableta destul de ieftina si sa imi ajunga repede am sunat pe eurodualsim am vorbit cu ei si au avut pe stoc iar in ziua urmatoare a ajuns la mine (depinde de ce noroc ai):)

  9. constantin titel

    au tablete destul de bune eu am un magazin de electrocasnice si din cand in cand imi fac aprovizionarea cu ce am nevoie sunt ieftine si se merita

  10. Dulgheru Cristi

    e chiar ieftin la 350 ron imi voi face si eu comanda la el in cel mai scurt timp , am vazut reclama si pe facebook ,am sunat si la ei mi-au inspirat incredere.multumesc pentru recomandari

Lasă un răspuns

