Am fost la MAGAZINUL UNIVERSAL DRAGONUL ROSU!

UPDATE: Am uitat un detaliu: la celebrul magazin exista aceeasi vesnica problema(a mea): haine pentru sub-nutriti. Pantaloni lungi pana-n pamant, dar care nu ma incap nici daca voi slabi 20 de kg. Sacouri si costume, altfel in niste culori foarte tari, dar la fel, numere ca pentru somalezi. Fratilor, turcii parca inventasera shaorma. O inventara pentru altii, ei n-o consuma??

Salutare din nou,

Am fost ieri, impreuna cu familia, in celebrul complex Europa. E adevarat, nu stiam detaliul ca „dragonii” sunt inchisi duminica. Asta e, daca stiam mergeam azi.

Dar macar am mers la noul „Magazinul Universal Dragonul Rosu”. Despre asta tocmai scrisese Horea Badau . Are dreptate. Lucruri nu chiar ieftine si de o calitate indoielnica. Altceva insa am observat:

1. Produsele erau EXCLUSIV turcesti. Acolo ne asteptam sa fie China, sa avem produse chinezesti. Dar nu, Turcia.

2. Se auzeau p-acolo, ca si premiu, o excursie IN TURCIA! Care e faza totusi cu Turcia?

3. In acelasi magazin universal au bagat un magazin MEGA IMAGE(e in mall-uri, e si in dragonul rosu; interesanta modalitate de promovare).

4. E un magazin de produse asiatice, cam unicat cica. Da, la d-asta ma astept.

5. Atmosfera e sinistra. Duminica e inchis prin jur cam totul, insa acest magazin e deschis. Ciudata alegere au facut: cine se duce special pentru acest magazin universal tocmai pana acolo?

Bazarul Europa era deschis. Si l-am frecventat. Nu mi-e rusine sa accept chestia asta. Parca putina activitate. Si putini chinezi.

Legat de asta, imi sopteste cineva: chinezii s-or fi dus toti in noul China Town, din Afumati. D-aia s-a turcizat mult Europa. Oare in „dragonul rosu 1-10” or fi tot non-chinezi?

Iar daca acceptam ca Turcia ar fi in Europa ca si continent, am putea spune ca „S-A EUROPENIZAT EUROPA” 🙂 Suna bine, nu?

In rest, un singur lucru ar mai fi de evidentiat: am trecut(cu masina am fost) pe langa UNIVERSITATEA EUROPEI DE SUD-EST LUMINA. Cica tot a unor turci ar fi. Interesant amplasament: intersectia fundeni-colentina. Interesanta si denumirea. Iar rom-engleza LUMINA UNIVERSITY imi suna chiar amuzant. Habar n-am cat de buna este. Ma mira doar alegerile lor vizavi de denumire si amplasament.

Cam atat 🙂

Urmatorul articol, diseara, cu review de blogguri 🙂

Pana atunci, SALUTARI BLOGOSFERICE, EUROPENE, BALCANICE si LUMINOASE tuturor!

Posted on 30 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Aha, deci e plin pamantul de chinezisme, dar in magazinul Dragonul Rosu erau turcisme. :)))))))Cine stie, maine cumpar shaorma de la chinezesc :))))))))

  2. acum vreo 3 ani am mancat mici d-acolo…patron era un chinez, si erau o gramada de caini p-acolo. glumele erau inerente: astia-s micii de saptamana viitoare…. 😀

  3. NU as dori diploma, as prefera un voucher de reducere la magazinul cu pricina :))

  4. sall stie cineva daca se mai dau haine la bucata in dragonul rosu sau se dau doar en-gros??? mersii pt raspunsurii

  5. stie cineva dak facturile care ti le dau sant bune?

  6. Ăai facturi gasesti si la intrare in Europa.Stau baietii si te intreaba

  1. Pingback: O leapşă de speriat | Iubesc Viaţa

  2. Pingback: Prin civilizatul … targ vitan! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

