Lunea recomand blogguri

Salutare din nou,

S-a terminat RoBlogFestul, asa ca revin la analiza a doar 5 blogguri. Si precizez din start: voi analiza de acum inainte doar blogguri din blogroll-ul meu. E un fel „premiu” pentru cine a patruns aici. Sa nu zica lumea ca fac link-exchange si apoi uit acele bloguri acolo.

Sa incepem zic:

1. Incep cu blogul sorei unei colege d-a mea, Catalina Lecu .Din pacate nu e chiar domeniul meu, fiind un blog de frumusete, make-up, machiaj si alte chestii feminine. Asa ca ma voi referi strict la partea tehnica.
Asadar, desi este blog de nisa, avem informatii despre autoare. Poza autoarei n-o avem la descriere, dar avem poze cu ea prin articole, deci stim despre cine e vorba. Avem de asemenea un mail prin intermediul caruia putem sa-i transmitem sentimentele noastre vizavi de blog (de rau ori de bine). Si inca o nebunie d-a mea: avem si blogroll. Si acolo nu-s doar bloguri de profil. Da, e si blogul meu, inutil sa mai spun asta.
Legat de aspect, mi se pare ok. Ma asteptam la ceva mult mai colorat la un blog de genul. Si nu, nu e ceva obositor ori opulent. Felicitari pentru el.
Un singur lucru mai am de precizat pana la a face recomandarea de pe acest blog: Andreea a mai avut pe vremuri un blog. N-a scris mult pe el, apoi l-a abandonat. Nu l-a sters inca, el exista, doar ca e undeva abandonat. Pacat, mie-mi placea cum scrie si cum gandeste 🙂
O recomandare: bere pentru par .Cica ar face bine sa „te speli pe cap cu ea”. La propriu. Acum nu stiu daca sa ma bucur sa ma intristez: m-as bucura pentru ca in sfarsit voi vedea si eu femei cumparand bere si zicand CE LICHID BUN, dar imi pare rau pentru intrebuintarea efectiva. Asta e…

2. Eu trec mai departe. Si ajung la blogul Adelinei Pestritu . Despre cum am dat de el, cum am facut link-exchange cu ea si tot tacamul voi povesti in alt articol. Ce si cum veti afla.
Momentan sa vedem exact cum arata blogul ei. Intai si intai, se observa ca ea incepe cu un blog pe blogspot. Din „informatiile mele” in viitor va trece pe domeniu propriu, pana atunci insa va invata tainele bloggeritului de pe blogspot, confirmand „teoria” cum ca INCEPATORII SUNT PE BLOGSPOT, SEMI-PROFESIONISTII PE WORDPRESS IAR AIA PROFESIONISTI PE DOMENIU PROPRIU.
Acum sa ne legam de aspectul blogului: in mod uimitor pentru unii nu este nimic special, nimic opulent si nimic obscen. Nu m-as fi asteptat la asa ceva(eu personal), dar altii probabil ca da.
Despre ea n-aflam mare lucru pe blog: „Sunt Adelina si am 27 de ani, sunt din Bacau si imi plac plimbarile mult.”. Nimic care sa te duca cu gandul la o persoana publica si celebra. Vazand blogul, chiar te poti intreba, pe buna dreptate: ea e pe bune Adelina Pestritu (sau peiorativ, Pestrita) pe care o vedem la tv? Eu pot doar sa confirm ca DA, EA ESTE!
In mod uimitor, are si blogroll, unde spre marea mea surprindere (am aflat si de ce, dar nu spun aici motivele) figurez in categoria PRIETENI…Are prieteni, are bloguri si are vizitez. As putea fi rautacios si sa intreb: ea nu viziteaza prieteni, nu viziteaza bloguri? Si printre bloguri nu are prieteni? Ma rog, raspunsul e altul, dar n-am voie sa-l zic 😀
Mai iese in evidenta, pe final, locul destul de jos din zelist, 9398, dar ies in evidenta si articolele cu tenta (usor) feminista. Evidentiez, ma intreb, constat. Nu critic , nu laud.
Dau si o recomandare: dieta magica de primavara .Cica ar fi eficienta. La mine parca totusi ar merge un mic si o bere… 😀

3. Merg mai departe si ajung la un blog cinefil, al Angelei .Probabil deja stiti pasiunea mea pentru filme si pentru blogurile cinefile. Blogul imi place ca si stil, tipa scrie foarte ok, o adevarata placere sa citesti. E adevarat, nu scrie atat de des, dar asta nu e neaparat de rau. De asemenea, tema nu e chiar pe placul meu, culorile lipsind cu desavarsire(albul e non-culoare, negrul la fel, iar gri-ul e rezultatul amestecului celor 2…). Ok, nu culorile sunt importante, dar parca ar merge un blog ceva mai colorat. In fond, filmele sunt color nu alb-negru, nu? 🙂
Altfel, are informatii despre ea, are chiar si poza a autoarei(pare draguta in poza, deci n-are niciun motiv sa se ascunda), are si blogroll… SI in mod uimitor, a acceptat si un articol d-al meu la ea pe blog. Unii ar zice ca strica blogul acel articol, altii culmea, il lauda. Eu doar consemnez 😛
Dau si o recomandare de articol: Intruders . De revenit sigur voi mai reveni pe blogul Angelei, chiar merita.

4. Trec mai departe si ajung la Lucianna . Si la ea aceeasi observatie: cam alb blogul. Si sa nu credeti ca e ceva de rau. Pur si simplu e o chestie estetica, de gusturi 🙂
Altfel, blogul e misto, tipa chiar scrie bine. Iar ultimul ei articol are un titlu care ma duce cu gandul la altceva…”daca pozele ar vorbi”. Din pacate nu e vorba de melodia cu acelasi nume, desi in mod sigur acea melodie a inspirat titlul.
In rest multe n-ar mai fi de zis, decat sa urez bafta frumoasei bloggerite si sa-i multumesc inca o data pentru gazduire (da, si la ea mi-am lasat ceva urme).

5. Trec mai departe si ajung la ultimul blog al zilei: cel al Vienelei. Blogul e ok ca si continut, doar ca ajungi cu greu la acel continut. Tema este una greoaie, nu afiseaza decat ultimul articol. Ok, ai arhiva in dreapta, dar eu eram obisnuit sa vad 5-6 articole pe prima pagina, sa vad care e tentant si sa aleg 1-2 pe care sa le citesc. Cam asa citesc eu multe bloguri.
Altfel, tema nu e rea: e si colorata cu gust, nu ceva tipator, are si blogroll, si are si un widget cu o pisica. Nu mi-or place in mod deosebit pisicile, dar mi se pare o chestie draguta. Cand te plictisesti, dai cu mouseul pe matza…. Ba da din coada, ba isi misca frumosul cap…A, era sa uit: pisica e neagra, asa ca e indicat sa nu incepeti ziua cu blogul Vienelei :))
Sa recomandam si un articol: unul politic .Are dreptate, desi nu sunt de acord cu ideea in sine, de a nu ne mai interesa deloc viata politica. Doar o parere personala.

Pana la urmatoarea repriza de review-uri, salutari BLOGOSFERICE si MINUNATE tuturor!

(maine, GUEST-POSTING DAY 😀 )

Posted on 30 Aprilie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Multumesc pentru recomandare. Va astept pe blogul meu pentru a putea barfi ca intre fete. Si baietii sunt bineveniti !

Lasă un răspuns

