De meserie blogger de vedeta – Uite Adelina, nu e Adelina

Salutare din nou,

Acest articol ar putea fi interpretat si unul de punere de cenusa in cap. Nu este neaparat asa, dar simt nevoia sa dau explicatii.

Pentru a nu ma repeta, supun atentiei 2 articole: guest-ul scris la Elly si guest-ul scris de „Adelina” la mine . Acum sa spun ce nu s-a mai zis.

Asadar, dupa ce ma adaugase „adelina pestritu” in blogroll, si, uimitor, si in lista de mess, eu, narcisist feroce, m-am laudat in stanga si in dreapta cu asta. Si stiau o gramada asta. Si la fel de multi stiau ca urmeaza sa am guest de la „Adelina”. Si sunt sunat de o amica bloggerita pe la 7 seara. Eram la un tovaras acasa, sa jucam monopoly. Si ea imi spune sa nu care cumva sa public articolul, ca „Adelina” n-ar fi de fapt Adelina. Ar fi un impostor…mi-a si dat numele. E neimportant. Ii multumesc de sfat. Nu eram acasa, n-am facut nimic.

Ajung acasa, ma apuc sa intreb. Trei persoane intrebat, 2 au zis ca „pare blogul ei” (are poze, multe poze, de unde le-o avea?), una a zis ca i se pare suspect, pare ca n-ar fi. Era deci egalitate: 2 la 2 (iau in considerare si tipa care m-a sunat). Si am spus: daca sunt 50% sanse sa fie ori sa nu fie, hai sa merg pe mana mea. Mor pe mana mea. Nu pot acuza un om fara sa am dovezi, nu?

Dovezile insa vin pe banda:

1. Prima dovada e data de un blogger si legata de ip-uri. Poate fi adevarata, dar daca ar fi doar ea n-ar fi chiar concludenta.

2. Acelasi blogger verifica insa si profilul de facebook al Adelinei, CEL OFICIAL, unde aceasta INFIRMA . Si verificasem si personal acel profil. Si asa e.

3. In plus, „pus pe fapte mari”, am dat mail la celebra adresa „pont@cancan.ro”, in care am spus ce stiam(dubii mele) si am rugat sa o intrebe personal pe Adelina, sa confirme sau sa infirme. Nu stiu daca datorita mie sau nu, dar Cancanul are azi un mic articol despre asta.

Deci e clar, „Adelina” nu e Adelina. Pentru mine e clar. Ok, sunt omul care are nevoie de dovezi concrete. Si recunosc, sunt naiv, cred oamenii. Daca vine la mine cineva si-mi spune ceva, daca n-am dovezi sa-l contrazic, il cred. Da domne, asa o fi.

Acum sa va explic de ce nu sterg „guest-post-ul” ei. DIntr-un motiv foarte simplu: trecutul nu poate fi sters. Eu vad blogul ca pe un ziar. Daca a aparut ziarul si in ziar e o tampenie, nu poti sa iei toate ziarele, sa stergi un articol(pentru ca e prost, pentru ca te-ai inselat sau cine stie de ce). La fel gandesc si cu blogul. E o dovada de sinceritate. Am sters doar 2 articole de cand am acest blog, si asta la rugamintile colegelor respective. In primul caz pusesem pe youtube o inregistrare cu mine cantand, si apareau si 3 amice. Una din ele nu vroia sa apara, si incepuse sa planga insistent in telefon. Am cedat. A doua oara a fost vorba de alta colega, despre care facusem eroarea sa spun unde lucreaza, si cica a dat cineva de ea. M-am enervat si am sters articolul in intregime. Puteam sterge doar acel pasaj si n-am facut-o. Oricum asta a fost demult.

Dupa cele 2 faze mi-am propus sa nu mai sterg nimic. Blogul e blog, trecutul e trecut. Daca am gresit voi scrie un nou articol in care imi voi recunoaste eroarea. Ok, voi cere scuze cand este cazul. Dar imi asum.

In cazul de fata, am sters-o deja pe „Adelina” din lista de legatura, am sters-o din lista de mess(sunt curios daca va reveni cu mail/comentariu) si nu voi mai avea treaba cu ea. Viitorul poate fi schimbat, trecutul niciodata.

Salutari blogosferice tuturor!

ps: Cica bloggerul care facuse blog ei a mai facut blog si altora. Oare ce-o fi in capul lui? Acum pe bune…ok, nu te vor da in judecata. Dar oricate click-uri ai avea, cine ti-ar da bani, tie ca blogger? Ce firma serioasa vrea sa-si asocieze imaginea cu asa ceva?

Posted on 2 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Bravo, Calinescule! N-oi fi eu Mrs Columbo, dar miros astea de la o posta :))Si sustin varianta ip-ului dat de bloggerul mentionat de tine: acelasi IP de Craiova mi-a aparut si mie, cand am fost contactata de „Adelina”.

  2. Asa ceva ? :)) bravo ca ai prins`o =))

  3. era cumva ciudată că miss Adelina e așa atentă la blogul meu 😀 Mersi de info!

  1. Pingback: Guest-post – Cum percep eu dragostea « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

