GUEST-POST -VARSTA BLOGGERILOR -O FRUMOASA NECUNOSCUTA

Scris ca guest la VIENELA !

Salutare din nou din deplasare. Emil Calinescu ma numesc, blogger full-time, disponibil la adresahttps://emilstudentulminune.wordpress.com/ . Ii multumesc Vienelei pentru gazduirea acestui articol.
Voi aborda un subiect foarte putin abordat in blogosfera. De altfel, foarte ne-interesant pentru multi.
Asadar, pun o intrebare : daca n-ai cunoaste nimic despre autorul unui blog, te-ai prinde care e varsta lui ? Ok, poti da de un articol in care anunta ca a implinit X ani. Dar sa zicem ca n-ar fi asa ceva. Te-ai prinde dupa STIL cati ani are ?
Recunosc, eu nu. Eu in general stau prost cu « pronosticarea » unei varste. In general, chiar ma enerveaza intrebarea : CAT IMI DAI ? De obicei, la aceasta intrebare raspund la misto: « Nu-ti dau ma nimic ? Da’ ce, suntem la manele ? Ca doar acolo exista sintagma AS DA ZILE DE LA MINE ! ». De fapt prin misto-ul asta incerc sa scap de dificultatile pe care le am in estimarea varstei. Daca unei persoane ii zici ca are mai putin (mult mai putin), o sa te intrebe : ASA DE IMATUR/A PAR ? Daca ii zici ca are prea mult, e clar ca l-ai facut batran. Pentru o fata e de rau: e clar ca are riduri, e clar ca arata naspa…
In blogging situatia sta altfel:
1. Daca unui om de 30 de ani ii estimezi varsta la 20, e clar ca l-ai facut imatur. E clar ca l-ai jignit.
2. Daca unui pustan de liceu ii zici ca are 25, se mira : UAU, E DE BINE, NU ? Da, aici nu exista riduri, nu exista conotatii naspa ale unei varste mai inaintate.
Parerea mea e simpla : varsta este IRELEVANTA ! Am intalnit bloggeri de 15 ani care scriu foarte-foarte bine si par foarte maturi. Daca ai 30 de ani, despre ce ar trebui sa scrii ? Despre chestii « serioase » ? Care sunt alea ?
Scriu pe blogul unei bloggerite de vreo 40 de ani. Mi se pare irelevant. Mi se pare un blog la fel de interesant cu al unui blogger de 15 ani si cu al unuia de 25. Si nu m-as prinde dupa articole de varsta.
Legat de subiecte, sa va dau un exemplu : citesc despre nastere, despre copil mic pe blogul unei foste colege, care este … mai mica decat mine. Iar eu scriu niste aberatii de zice lumea ca am 20 de ani…
In concluzie, varsta unui blogger mi se pare irelevanta. Important e ce scrii si cum scrii. E adevarat, din motive personale, imi doresc sa stiu cine scrie. Imi doresc sa stiu cum arata, cine este, ce a facut. Dar altfel, este irelevant ce varsta are.
Legat de asta, o singura precizare : tocmai din acest motiv eu consider toti bloggerii egali si le vorbesc tuturor la per-tu. Pe langa asta, tuturor celor mai mici ca mine, care « din oficiu » imi vorbesc cu dumneavoastra, ii rog, apoi le impun, sa-mi vorbeasca la per-tu. Sunt COLEG BLOGGER, deci suntem egali.
Salutari FARA VARSTA tuturor !
Posted on 2 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

