Buna tuturor, ma bucur sa ma aflu pe blog-ul minunat al studentului minune sociolog. Nu am blog personal, asa ca nu ma pot recomanda. Imi plac blog-urile, dar doar sa le citesc, nu sa le scriu. In schimb, sunt activa pe Facebook, ma gasiti aici: http://facebook.com/mihaela.lucan si in curand voi fi pe Pinterest, Intagram si cam atat pana apare altul destul de interesant – pentru mine.
Avand in vedere ca m-am cunoscut cu detinatorul blog-ului (minunat) la un master de Sondaje de opinie, marketing si publicitate, aduc in discutie un subiect din aceeasi sfera sau nu. Social Media. Sau, cum au evoluat retele de socializare. In publicitate, fanpage-urile create de diferite brand-uri strang un numar impresionant de like-uri. Companiile folosesc social media pentru a stabili o relatie cu clientii, fidelizare, interactiunea clientilor cu brand-ul avand ca scop formulat creşterea vânzărilor – pentru două treimi dintre cei chestionaţi – şi găsirea partenerilor de afaceri – pentru mai mult de jumătate. În 2011, 69% dintre companii au apelat în special la promovarea prin Facebook conform unui studiu GFK. Reţelele sociale sunt foarte cunoscute în rândul utilizatorilor de Internet din mediul urban. Oare toti cei care au dat like consuma produsul respectiv sau doar e urmat instictul de turma? Si eu am dat like anumitor pagini a unor magazine de unde nu am cumparat nici macar o pereche de sosete (sa nu zic altceva). Aseara la stiri am vazut ca pana si gropile au propria lor pagina pe Facebook si chiar devin faimoase. Aici avem exemplu unei gropi, de unde credeti? Din Slatina. http://www.facebook.com/pages/Groapa-din-Slatina/357460484294600 Ce introducere frumoasa i-au facut! Stiti cine este persoana publica de pe Facebook cu cele mai multe like-uri? Eminem! Celebrul rapper american a adunat 54,644,112 de like-uri pe pagina lui. În România, topul persoanelor cu cele mai multe like-uri pe Facebook este condus de Inna, cu 5,094,526 de fani. Aceasta este urmată de trupa Akcent, cu 1,142,536 de like-uri, şi de Alexandra Stan, cu 919,086 de like-uri. Au trecut anii `90 in care alegam dupa vedetele autohntone, sau nu, ca sa luam un autograf… Acum iti exprimi preferintele printr-un sigur like si toate lumea stie ca esti fan.
In situatia sociala actuala, ajungem sa vorbim despre fenomenul Darwinismului Digital sau Social, mai bine zis. Atunci cand tehnologia si societatea evolueaza mai repede decat abilitatea oamenilor de a se adapta. Dar dupa ce s-a trecut de trecerea la Timeline pe care toti o blamau, cred ca pot cei care au cont pe Facebook pot suporta orice modificare de interfata!
Next time, ne vedem pe Pinterest.
Mihaela.
Pupici Miki!!! Felicitari pentur guest!
[…] vorba:Google: Fabrica de Sticla Limar- Glass Factory. Am luat leapşa de la Emil, care o avea de la Otilia.Sunt… abia trezită din somn.Aş vrea… să mai am 20 de […]