Finala noastra spaniola …

Salutare din nou,

Gata, s-a dus finala. Finala noastra. Finala noastra … spaniola.
O astfel de finala poate fi analizata in multe feluri. E clar ca putem vorbi doar despre suporteri,putem vorbi doar despre meciul in sine ori putem vorbi de organizarea per total. Eu unul o voi face. Imi asum riscul de a incasa ceva reprosuri de la cititorii mei ne-microbisti. Dar finala asta a fost si ramane PREA importanta pentru noi romanii pentru a o evita. Da, imi asum cuvintele: a fost importanta. Si ar trebui sa fie importanta chiar si pentru ne-microbisti. Sa fie importanta pentru toti romanii. Cu totii sa ne mandrim ca am avut parte de ea. In fond, banii dati pe acest stadion sunt ai nostri ai tuturor. Deci avem motive sa ne mandrim. Indiferent cat de umflate sunt costurile, indiferent cate comisioane s-au tras. Avem totusi cu ce ne mandri.

Si in afara de taximetristi, cred ca ne-am ridicat cu totii la nivelul asteptat. Da, poate taximetristii merita o discutie separata. O sa scriu un articol (ori aici, ori ca guest) despre taximetristii bucuresteni. Cei care aproape de fiecare data ne fac de ras. Si e pacat. Altfel capitala noastra, cu bune si cu rele, are cu ce sa se mandreasca.

Avem un centru vechi activ si viu. Avem fete frumoase…

Paranteza. Ma uitam prin tribune…Basce ori madrilene, fetele mi se pareau destul de ciudate. Ridate, incruntate, cele basce plangand… In schimb, romancele noastre parca erau toate miss. Si toate cu fustite scurte, parca dornice sa iasa in evidenta.

Iar suporterii foarte civilizati. Si foarte vii. Parca ar fi interesant un studiu sociologic: ce suporteri merg in deplasare. Sigur s-ar afla lucruri interesante…

Stadionul absolut superb. Pe bune: stadionul asta e facut pentru meciuri mari. Parca inteleg pe cei care doresc interzicerea unor Dinamo-Medias sau Steaua-Chiajna pe asa ceva. E sacrilegiu. Sa ai 50 de mii de locuri sa vina 10 mii e trist. Stadionul e nascut sa fie plin. Ok, l-ai colorat ca sa para vizual plin si cand nu e. Dar parca n-are acelasi farmec…

Si acum pentru ne-microbisti. Cei pentru care fotbalul e la categoria SI ALTELE! Sa zicem ca te afli in Spania. Si ca vine un suporter d-al lu Atletico, altfel tovaras bun cu tine, si-ti zice: CE AMINTIRI FRUMOASE AM DIN BUCURESTI. Tu nemicrobist(fata sau baiat) esti mandru! Pe bune. Auzi de orasul TAU, auzi de tara TA. Ala cu bere ieftina, fete frumoase. Ala care arata invariabil MAI FRUMOS DECAT NE ASTEPTAM! Asa-i ca-ti sare inima-n piept?!

Despre fotbal in articolul viitor. Pe bune. Sa lasam momentan invingatorii si invinsii. Si sa ne bucuram ca am organizat asa ceva. Meritam!

Salutari PLINE DE MANDRIE tuturor!

Posted on 10 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. O organizare impecabila. Eu am mai spus asta si despre Romania – Franta, cand gazonul ne-a facut de ras, insa organizarea a fost foarte buna.

Lasă un răspuns

