CONCURS CU CASTIG!! IA CONCURSUL NEAMULE!

UPDATE: Am uitat sa spun cateva detalii: trebuie sa aveti minim 6 luni si 20 de articole. Si premiul de 250 de lei la toate se da pe tragere la sorti! Asa ca nu exista NU AM SANSE, AM CONCURENTI DE TOP. Trebuie doar sa mergi la vrajitoare, sa-ti dea ceva norocos si gata 😀

Salutare din nou,

CONCURS BLOGGERI

Cu aceasta ocazie, blogul meu intra in randul bloggurilor de top, alea la care oamenii apeleaza cand vor sa popularizeze un concurs. Si pentru ca e vorba de mine, nu popularizez doar UN CONCURS, ci MAI MULTE! Momentan sunt doar 3(era sa zic DECAT 3… 😀 ), dar vor urma si altele!

Si pentru ca cel mai bine e sa dai exemplul personal, va demonstrez ca particip personal la concursuri. Momentan doar la 2, urmeaza sa scriu articolul si pentru al treilea. Pacpac , m-ati inteles?!

Ce se intampla daca participi? Pai sa vedem:

1. Risti sa castigi un premiu. Niste lovele. Un risc destul de mare zic eu.

2. Primesti ceva din partea mea. Si aici alegi tu:

– poate vrei sa-ti fac un blog review, sa apara link-ul tau la mine acilea; page rank-ul meu de 3 s-ar putea sa te ajute;
– poate vrei sa apari undeva pe margine, in „blogroll” ; asta va fi pe o perioada de 2 luni; daca doresti sa ramai acolo, va trebui ca dupa cele 2 luni sa ma bagi si tu, sa se transforme intr-o colaborare tip link-exchange;
– poate vrei sa ai un banner…ala sta o luna la mine pe blog;
– poate vrei sa scrii un articol care sa apara la mine pe blog; daca e asa, tu scrii si articolul va aparea ca guest-post martea; avand in vedere ca ai castigat acest drept, poate fi vorba si de articol publicitar, si de articol politic, orice vrei tu; tu scrii si eu public, trebuie doar sa te semnezi inainte, pentru a nu fi articol anonim.

3. Primesti notorietate. Apare comentariul tau si la mine, si la articolele efective de concurs. Afla lumea de tine, afla si zelistul…

Te-am convins? Pai sa-ti zic ce trebuie sa faci: intri acolo unde zice titlu, intri apoi pe pagina separata a concursului (poti participa la toate, ceea ce si recomand), scrii un articol respectand regulile, apoi lasi un comentariu pe pagina concursului, zicand undeva p-acolo si ceva de mine(VAZUT PE BLOGUL LUI EMIL). Apoi revii acilea pe blog, lasi comentariu cu link-ul tau si iti alegi un premiu de la punctul 2.

Gata, la treab acu!

Salutari CASTIGATOARE tuturor!

ps: era sa zic BAFTA TUTUROR, dar vreau sa am doar io 😛 … glumesc 😀

Posted on 11 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. fratilor, 6 like-uri, da nimeni nu participa? chiar nimeni nu vrea sa castige?!

  2. Pai daca suntem deja in blog-roll, ii mai lasam si pe altii 🙂
    Uite cum am mediatizat eu concursul tau.
    Ai de la mine o recomandare Blog and roll, dar si o leapsa matinala.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

  3. Frumos concurs , dar nu am 6 luni 😀

  4. Eu vreau sa cistig , la multi ani celor care-si serbeaza ziua astazi .

  5. pana in ce data e concursul si cam ce ar trebui sa fac? 😀

  6. Bun, dar nu am inteles ce trebuie sa fac?

  7. Sa scrii un articol precum am scris eu cele 2 din link. Si apoi lasi comentariu pe pagina concursului in care precizezi AM AFLAT DE CONCURS DE LA EMIL 🙂

  8. Si despre ce trebuie sa scriu?

  9. Foarte multa munca si timp. Oricum, bafta castigatorului

  10. bafta concurentilor 🙂

  11. Interesant concursul tau, EMIL! Asteptam castigatorul!

  12. Sa speram c-o sa castige cel mai bun.

  1. Pingback: Articol de suflet – 6 « Iulia Radu

  2. Pingback: Parfum antic « Ioan Usca

  3. Pingback: O leapsă de cinema! | Aniela Deby

  4. Pingback: Reclama « 10plm

  5. Pingback: Cum a fost la Craiova BeerMeet #5 | Neydamn

Lasă un răspuns

