Turism fotbalistic

AZI A INCEPUT CAMPANIA. PE CEL MAI MINUNAT BLOG O SA AVETI DETALII DESPRE TOTI CANDIDATII LA ALEGERILE LOCALE DIN BUCURESTI, IMPREUNA CU PREFERINTELE MELE. DE ASEMENEA, IN LIMITA TIMPULUI, SI DESPRE CANDIDATII DIN CATEVA ORASE IMPORTANTE DIN PROVINCIE!

Salutare din nou,

Va promiteam ceva despre suporteri. Pai suporteri sa fie…

Asadar, faptul ca au venit suporterii si au consumat mii de litri de bere e ceva firesc. Faptul ca au fost cat de cat civilizati (au facut ceva stricaciuni, mult mai mici insa in comparatie cu banii cheltuiti) este iarasi de asteptat. Despre altceva vreau insa sa scriu.

Asadar, au exista niste suporteri care au venit la Bucuresti fara sa mearga pe stadion. Habar n-am cati au fost, probabil cateva sute de fiecare parte(unii ar zice peste 1 mie).Daca pe cei care au venit sa sustina echipa DE PE STADION ii inteleg, pe ceilalti nu. Adica au fost suporteri care au venit in Romania sa vada meciul pe un ecran in piata constitutiei ori revolutiei. Si pe bune de inteleg: pe un ecran putea fi urmarit meciul si la ei in oras. De ce au facut efortul sa vina la Bucuresti? Care e farmecul in a te afla in acelasi loc cu favoritii?

Adica cei de pe stadion sustin echipa, o vad live. E ceva diferit. Cei care stau in piata si se uita LA UN ECRAN nu au parte de nimic. Asta pot avea si in orasul lor natal. Pe bune, oamenii astia de ce au venit? Ok, unii sperau sa gaseasca ceva bilete la negru in ziua meciului. Unii au vrut sa vada Bucurestiul(care putea fi vazut in orice alta zi, cand era poate mai putin aglomerat). Unii poate s-au dat smecheri. Posibil sa se fi pozat cu stadionul, cu 2-3 obiective din Bucuresti si sa se fi laudat „prin cartier” ca au fost la marea finala. Habar n-am…

Legat de asta, am primit o invitatie de la un amic sa fiu in piata constitutiei. Am refuzat-o. Mi se pare ciudat. Atmosfera ori e pe stadion, ori acasa. Ok, acceptam si-ntr-un bar. Dar in piata e ceva intre. Nici cal, nici magar. Nici nu vine la masa sa aduca berea, trebuie sa stai la coada(si ce coada) pentru ea. Deci mai multe dezavantaje decat avantaje. Si totusi, „pietele” au fost pline. E cumva ceva care-mi scapa?!

Salutari MICROBISTE tuturor!

ps: Unii zic ca suporterii lui Bilbao s-ar fi comportat mai urat, si nu doar DUPA, ci si inaintea meciului (am vazut asta, de exemplu, pe blog la Horea, dar am auzit si la vreo alte 5 persoane). Nu stiu ce sa zic, posibil. Dar nu sunt de acord cu ideea de a tine cu o echipa sau alta in functie de suporteri. Asta in mod negativ: sanctionez echipa aia, dorindu-mi sa piarda, pentru ca suporterii ar fi „huligani”. Pur si simplu eu sunt din categoria celor care tin cu o echipa in functie de cum joaca. Fotbalul e pe teren, nu in tribune 🙂

Posted on 11 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

