Tinuta … de carciuma!

Salutare din nou,

Acest articol este in acea categorie, plicticoasa, legata de viata mea. Stiti voi, aia total neinteresanta si complet oribila. De ce ar lectura cineva asa ceva nu se stie. Eu doar scriu. Poate totusi…

Asadar, eram astazi cu 2 amici(colegi sociologi) prin cartierul meu. Le promisesem ajutorul meu pentru licenta lor(da, unii cica apeleaza la mine pentru asa ceva; teapa lor ar zice unii), si ne trebuia un loc unde sa discutam aspectele tehnice. Si ajungem la o crasma foarte apropiata de mine. Crasma, bodega, carciuma, bar, cum vreti sa ziceti. Ma rog, pompos se cheama RESTAURANT, ca cica au si haleala. Dar altfel e carciuma. Si noi toti eram imbracati ca de vara, in pantaloni scurti si tricou.

Si „surpriza”: un chelner ne face(eu eram principalul vizat) observatie, ca cica DE CE SUNTEM ASA?! Si cica mi se mai zisese „data trecuta” sa nu mai vin asa. De fapt se intamplase altfel: „data trecuta” fusesem cu un alt amic, sa bem si noi o bere. Am intrebat chelnerul unde sa mergem, jos sau sus, noi zicand „preferam nefumatori”. Chelnerul a zis ca nefumatorii sunt jos, dar ca sa mergem sus „pentru ca sunteti imbracati asa”. Dar n-a zis DATA VIITOARE NU MAI INTRATI ori ceva…

Revin in prezent. Intreb: INTRAM? La care chelnerul zice DA, si da, suntem serviti. Servirea ok, nimic de reprosat.

Si acum vorba unui profesor de la sociologie drag mie: INTREBARI, DUBII , COMENTARII:

1. Ce are special aceasta crasma? De ce nu e voie in pantaloni scurti? Mie nu mi s-a facut observatie cand am intrat asa la tribunal, cand eram in practica. Deci sa inteleg ca la TRIBUNAL, INSTITUTIE PUBLICA, e voie, dar la o „carciuma de cartier” NU?! (nu dau numele ei, pentru ca voi mai trece p-acolo)

2. Daca „restaurantul” ar fi fost plin, si TOTI clientii erau la 4 ace, as fi inteles. Si probabil as fi plecat singur, ca m-as fi simtit aiurea. Dar „surpriza”: era aproape gol localul. Si atunci de unde excesul de zel al chelnerilor? Se simt ei ciudat daca servesc un om in pantaloni scurti?!

3. Localul are alta ciudatenie: duminica e deschis doar pe rezervare, iar lunea e doar PANA LA 5(si scrie mare pe meniu: DESCHIS SI LUNEA). E cumva muzeu si nu stiu io?!

4. Localul e de vreo 15 ani si e totusi gol. Si inca n-a dat faliment?! Al cui o fi?!

5. Prima oara cand am fost nu eram deloc la 4 ace. Eram in blugi(astia or fi eleganti) cu o bluza. Asta e eleganta la ei?! Sau problema e ca aveamm pantaloni scurti, deci mi se vedea ceva din piciorul meu paros?!

6. Care e totusi „echipamentul de restaurant”? Sa stiu sa nu mor prost. Ar trebui totusi pusa o uniforma, ce, doar chelnerii sa aiba? Sa se spuna: pantaloni negri sau gri, camasa, cravata, sacou (e aer conditionat, deci nu va plangeti ca va e cald)…La fete habar n-am, dar sigur nu colanti 😀

Mai e ceva de zis?! Pai poate SALUTARI NE-ELEGANTE tuturor!

ps: Unii zic ca poate d-aia n-au clienti, ca i-au gonit chelnerii. Ca unul mai ofticos pleca la o faza ca asta, eu am strans din piele si am intrat. Asa o fi…

Posted on 12 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Eu zic ca trebuia sa`i zici vreuna doua chelerului si daca comenta iesea scandal.Pana la urma barul/crasma sunt de zi,deci vi imbracat de zi,ziua nu iese cu camasa afara,aia e imbracaminte de seara,oricine stie.

  2. Nu ma intereseaza eticheta lor. Daca as merge la un eveniment organizat inteleg ideea de tinuta decenta sau cel putin care sa se integreze liniei evenimentului. Insa sa mergi „la o bere” si sa ai grija sa te imbraci dupa un anume tipar mi se pare o porcarie asa ca nu m-ar fi mai vazut prin minunatul lor local.

  1. Pingback: Tinuta … indecenta! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

