Guest-post – Blogosferice

Cum sa faci un guest post pentru Emil mai ales cand stilul lui de scris este asa de aparte si explosiv. Serios, am nevoie sa fiu la inaltimea celui care detine acest blog J
Numele meu este Cristina Maria, am 29 de ani si sunt detinatoarea blogului Cris-Mary si ar trebui sa va spun cateva cuvinte despre mine. In viata reala sunt Brand Manager si ar trebui sa ma ocup de marketing dar in realitate fac un marketing & sale. Cu blogul am inceput in 2008 dar pe acest domeniu articolele incep abea din 2009. Daca vreti sa aflati mai multe va astept cu drag in vizita pe blog.
Hai sa vorbim putin despre blogosfera pentru ca stiu ca este un subiect de care Emil este strans legat ca si noi altii. As vrea sa va intreb ce este mai important pentru voi: un numar mare de vizitatori care sa treaca fara sa va lase un semn de viata sau un numar modic de vizitatori dar care te comenteaza si iti spun parerea ?
Intreb asta pentru ca de multe ori m-au intrebat bloggeri care au aproape de mia de unici pe zi cum fac de am asa de multe comentarii pentru ca ei nu au comentarii.
Sincer? Nu fac nimic special, doar imi tratez cu respect cititorii si le raspund. Ma bucura nespus de mult cand vad ca am cititori care imi sunt alaturi inca de la inceputuri si pe care am ajuns sa-I indragesc desi nu i-am vazut niciodata.
Pana la urma ce este mai de pret pentru voi: vizitele sau comentariile? Ce iti arata cu adevarat ca munca ta este apreciata si ca nu vorbesti cu peretii ?
Pentru mine comentariile sunt importante si imi arata ca fac bine ceea ce fac si ma fac sa scriu in continuare dar intradevar nu targetez sa fac bani din blogging. Pentru ca daca iti doresti sa faci bani din blogging atunci cu siguranta ca ai nevoie de vizitatori unici cat mai multi ca sa te poti lauda la potentialii client si sa poti obtine un pret cat mai bun pe articol.
Dar oare ce spun potentialii client cand tut e lauzi cu mii de unici dar ai cate 7 comentarii/ articol?
Acum, daca trec de partea cealalta si va spun sincer ca sunt un om de vanzari si de marketing si nu stiu daca m-ar atrage sa-mi promovez un produs pe un blog unde sunt vizitatori dar acestia nu lasa feedback. Pana la urma e greu sa-mi dau seama daca mesajul meu a ajuns acolo unde trebuie daca acel blogger nu primeste feedback prin comentarii de la cititorii lui .
Stiu ca exista si destule practice mai putini cinstite de a creste numarul de unici si poate sunt destui care fac astfel de lucruri, un viral bine plasat iti poate aduce bucurie in numarul de unici dar nu stiu daca iti dovedeste cu adevarat ca articolele tale ating inima cititorului asa cum trebuie.
Uneori ma intreb cum de vad la fel si fel de evenimente bloggeri care nu stralucesc nici ca al aspect al blogului, nici prin articolele pe care le scriu si nici prin numarul lor si mai ales nici prin numarul de comentarii. Sa inteleg ca si agentiile isi au preferatii lor si ca cei mai multi clienti nu sunt interesati sa stie ce bloggeri vor scrie despre evenimentul lor? Da, am fost rautacioasa dar un pic asa J Daca eram cu adevarat rautacioasa dadeam nume J
Hai sa vedem : Emil prin munca destul de multa a ajuns in 106 pe Zelist .. de luat in seama tinand cont ca sunt aproximativ 65.000 de bloguri..buon.. Emil o sa-mi spuna acum la cate evenimente de promovare produse facuite pentru bloggeri a fost invitat din aceasta pozitie si nu ma refer la evenimentele deschise ..ma refer la campanii..uite ..de exemplu Ciuc a lansat Berea cu lamaie.. Emil .. ai primit si tu bere gratis de la Ciuc pt ca totusi esti destul de cunoscut .. Astept raspunsul tau desi stiu care e 😉
Nu e treaba mea cum aleg agentiile si companiile oamenii dar tare mi-ar placea sa arunce un ochi dincolo de A list si sa vada potentialul in alta parte 🙂
Zic si eu ..sper ca nu am dat cu parul:)
O zi minunata sa aveti 😉

Posted on 15 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Emil, astept un raspuns 😛 Multumesc de gazduire!

  2. Credeam ca-s intrebari retorice. Nu, n-am fost invitat.

    Doar la o „vizionare cu presa” a filmului Iron Lady. Nici nu dai, nici nu iei 🙂

    Mersi de articol 🙂 si felicitari pt el 🙂

  1. Pingback: Filme in care mi-ar fi placut sa joc – Cris Mary

Lasă un răspuns

