Sa ne minunam cu candidatii – astazi Silviu Prigoana

Salutare din nou,

Credeati ca abandonez rubrica dupa primul candidat? Nicio sansa!

Si azi vom vorbi despre „gunoierul-sef” al Capitalei, Silviu Prigoana. Este candidatul PDL si e parlamentar al acestui partid din 2008. Asta din punct de vedere politic. Partea politica este relevanta, dar pana la un punct.

Dupa mine, Prigoana trebuie analizat din alte puncte de vedere:

1. A infiintat televiziunea Realitatea TV. Nu este neaparat importanta ca atare, cat ca si concept: PRIMA TELEVIZIUNE DE STIRI. S-a dovedit ca e o nisa importanta si care are priza.

2. A infiintat de asemenea si pe nisa de sport(TV Sport), dar si muzicala(Taraf TV, Etno TV). A gasit nise profitabile.

3. A fiintat ROSAL, companie de gunoi. Nu stiu ce afaceri are cu statul/primarii, dar e meritul lui ca a reusit sa gaseasca SI aceasta nisa.

Cam asta a facut bine. Defecte are destule, si nu ma refer la cel fizic. SI nu, nu am treaba cu Bahmuteanca si cu viata lui personala. Ma intereseaza aici:

1. Nu are facultate. Se observase ca in Parlament sunt doar 2 oameni fara studii superioara. Unul dintre ei candideaza la primaria capitalei…

2. Ca si deputat PDL a legitimat toate porcariile guvernului BOC, respectiv Ungureanu.

3. Are o gramada de afaceri cu statul, toate profitabile.

4. Nu am inteles inca daca functia de patron la ROSAL e compatibila cu cea de primar. Ok, ROSAL are contract cu PRIMARIILE DE SECTOR, dar parca totusi…

Si acum 2 cuvinte despre campanie:

1. A inceput-o mai demult, cu celebrele afise cu pliciul. Absolut penibile afise. Iar sintagma VINE PRIGOANA aminteste de celebrul VINE BASESCU/ATENTIE!VIN LA PRIMARIE…Copia n-are valoare…
Legat de asta, site-ul respectiv e acum directionat catre http://www.prigoana.ro/ . Deci ne-ati pacalit cu pliciul…

2. Acum promite tot felul de chestii, care de care mai aberante:
– strazi aspirate, nu maturate – de cine, de ROSAL?!
– transport public gratuit- nu zice cum, ca si idee in sine ar fi laudabila, daca ar fi dublata de taxe pe traversarea centrului, de alte taxe care sa suplineasca banii pe abonamente;
– facturi mai mici cu 25% … din banii nostri ai tuturor…bine de stiut!
Legat de asta: nu stiu ce consilieri de campanie are, dar pentru mine e dezamagitor. Obiectiv vorbind: pana acum PDL si Basescu aveau consilieri buni. Basescu excela la campanii…. Acum pliciul e doar penibil…

3. Mi se pare oribila campania FURIBUNDA contra cainilor vagabonzi. Nu sunt de acord nici cu apararea lor pana-n panzele albe(precum PRM, din care cica pe hartie inca fac parte). Ideea in sine: NU E PRINCIPALA PROBLEMA A CAPITALEI! De ce cineva ar propune CA PRINCIPALA MASURA adunarea cainilor?! „ULTIMA VOASTRA PROBLEMA, E CLAR/SUNT EU, CAINELE COMUNITAR”! Se potriveste la perfectie!

4. Ca imagine, Prigoana, la banii lui, apare tot timpul in negru. Cu cravata neagra bonus(la ce mai e utila daca oricum camasa si sacoul sunt negre?!)! Unii voteaza primarul si pentru imagine.

Ca si parere personala, zic clar: PRIGOANA A FACUT CEVA! Sunt oameni care au construit si oameni care au daramat. Basescu s-a afirmat prin daramare: guverne, chioscuri, in general demolare/daramare. Nimic CONSTRUIT! Prigoana a construit ceva. Si zic cu mana pe inima: e singurul PDL-ist pe care l-as putea vota ca primar. Am zis-o demult. Momentan nu voi face asta. A da votul unui PDL in Bucuresti inseamna a legitima atat politica PDL la nivel national, cat si la nivel local. Adica borduriada, adica marele 0 din dreptul lui Basescu. Prefer sa nu. Dar altfel Prigoana ar fi un primar bunicel, 10 clase peste Basescu sau Videanu.

Sa terminam vesel si sa vedem ceva perle (la unii, atat de necunoscuti, nu voi avea perle…vor rezulta articole mai putin vesele):

”Isus era tîmplar, nu era mare șmecher”
„Eu nu am fost niciodată la prostituate! Unde am fost eu erau doar femei cinstite”
Eu am avut o parere personala, exprimata si public si intre sanii partidului.
„Am văzut că cetăţeanul respectiv (n.red. – criminalul de la Perla) şi-a omorât soţia pentru că a băgat divorţ. Asta înseamnă că eu dacă nu eram sănătos la minte de câte ori a băgat Bahmuţeanca divorţ de mine, de patru ori, trebuia să fie moartă de patru ori. Trebuie să ai discernământ, nu are nicio scuză cetăţeanul care a tras în stradă, indiferent, nu are nicio scuză”
Vreau să fiu primar pentru mine şi familia mea

Gata, ne distraram destul 🙂

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

ps: am uitat sa zic sansele acestuia de a castiga, le estimez la maxim 10%!

Posted on 16 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. A fost o vreme cand am incercat sa boicotez legal udatul strazilor. Biciclisti, scuteristi si motociclisti ne-am unit fortele si impreuna cu o bucata asociatie si o casa de avocati am incercat sa dovedim spiritul civic al natiunii. Udatul strazilor cu apa din Dambovita nu este curatenie ci doar o mare afacere pentru 3 firme printre care si Rosal. In plus se facea toata ziua buna ziua cu efecte miraculoase pentru aderenta si curatenia agregatelor in miscare.
    Dupa cateva luni nu am reusit nici macar desecretizarea contractelor … sa vedem si noi cat platim pentru apa luata din Dambovita si aruncata pe strazi … cu jet.

    PS – intr-un final ni s-a dat de inteles prin intermediul avocatului sa o lasam moale cu prostiile ca ne depasesc si ei o sa ude mai rar … ba chiar o sa si spele cateodata. Asta prin 2010.

  2. Ai dreptate. Dar ideea in sine, de a infiinta o firma de salubritate, a lu Prigoana a fost si merita felicitat.

    Se sifonau banii si pe vremea cand curatenia o faceau angajatii primariei….Problema e ca nu exista cineva care sa verifice. Altfel, confirm ce zici tu si am vazut personal cum se incarca apa din Dambovita si se dadea cu ea pe strazi. Cica ii bagau nu stiu ce, sa nu miroasa urat…”macar atat”

Lasă un răspuns

