Ca de obicei, vinerea recomand articole…

Salutare din nou,

Fara alte comentarii, sa recomandam articolase…:

1. Incep cu Cabral si impresiile lui din China, mai precis Shanghai . Incep sa-mi doresc din ce in ce mai mult sa ajung acolo(si voi ramane cu dorinta, bineinteles).

2. Blogatu ne povesteste o noua metoda de cersetorie in Craiova. In Bucuresti recunosc ca n-am intalnit-o.

3. Laura Trisca face un top complet al animatiilor. Recunosc, nu cred ca am vazut atatea animatii incat sa coresupunda fiecarei litere. Felicitari pentru idee (e leapsa cica, da n-o preiau, ca m-as face de ras cu atat de multe litere lipsa).

4. Daniel Botea ironizeaza un afis al Olgutei Vasilescu. Pe buna dreptate.

5. Daniel Alexandrescu se ia de freza hipsterilor. Ce-s aia si ce are rau freza lor vedeti la el pe blog.

6. Spanac isi prezinta blogroll-ul. Adica fiecare blog d-acolo. Si serialul are 3 episoade: pac, pac si pac . Buna initiativa.

7. Iulia Radu ne vorbeste cu nostalgie despre … Caleidoscop. Eu n-am avut in copilarie parte de asa ceva, dar avand in vedere inteligenta mea, nu exclud achizitia unui astfel de obiect in viitorul apropiat. Copilul din mine inca traieste 😀

8. Alexandra rezolva o enigma veche de cand lumea: de ce se duc fetele impreuna la toaleta. Legat de asta, imi amintesc ca atunci cand am facut practica pedagogica la sociologie(la liceul Caragiale), ne povestea profa (de sociologie) cum ca o eleva a intrebat-o despre acest lucru. Si vroia „ajutor” sa faca un studiu despre asta. ELEVA, nu elev. Nu neg ce zice Alexandra, dar nu e singura explicatie.

9. Lucianna cica ramasa cu boticul umflat. Nu ma bucur de raul ei, doar semnalez articolul. Si cred ca ajung in aceeasi situatie, ca si eu vreau domeniu ca si ea 🙂

10. Termin cu isteria Diablo 3, de la MucRoz . Legat de asta, aflu de la un coleg ca ai lui colegi au plecat de la munca la 12 noapte sa-si cumpere jocul. SI apoi si-au luat concediu cateva zile sa-l joace. Nebunie totala.

Zic ca termin, dar mai am. Sa vedem acum cele mai bune guest-posturi:

1. In categoria ALTII LA MINE astazi votez pentru … Ellyweiss si al ei articol despre „mentalitatea romaneascA”. Am patit-o si eu.
2. Cel mai bun articol scris de mine la altii este cel despre taximetristi. Daca am un articol cu ura, p-ala il votez. E firesc …

Cel mai bun articol scris pe blogul meu este cel despre DIAcritici. De altfel, e si cel mai comentat.

Salutari MINUNATE tuturor!

Posted on 18 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

