Cu ochii bulbucati …

Salutare din nou,

Ieri mi-am cam dezamagit fanii. Aia multi ori putini, cati or fi. Da, am ajuns sa spun ca atunci cand scriu doar un singur articol dezamagesc.

De ce doar unul?Pai simplu: am avut treaba. Intai niste treburi studentesti (cine n-a aflat inca afla acum: sunt inca student), apoi am mers la doctor la ochi. Si cand e un control oftalmologic complet ti se pun picaturi. Si cand se pun picaturi dupa cum stiti se bulbuca ochii. Cam ca la broscoi asa… Cei care au mai fost stiu despre ce vorbesc…

Si cica ochii mei avura problema. Ca-s reticenti la picaturi. Adica nu se bulbucasera destul. Si mi-a mai pus inca o picatura… Da, organismul meu refuza chestiile care nu-i apartin. Asa-s io in general…

Legat de asta, sa va povestesc o faza tare… (apropo, nici acum nu vad prea bine, asa ca va rog sa intelegeti eventualele greseli gramaticale). Eram prin liceu si la fel mi se pusesera picaturi. Si ajung acasa cu ochii bulbucati, parca mai mult ca acum. Si desi mi se recomandase sa nu stau la PC, eu tot am stat. Fireste ca nu ascult sfatul doctorilor. Doctorilor in general, de ochi ori de altceva. Si ma apuc sa ma joc fifa. Logic ca nu vedeam mingea. Se miscau jucatorii aia ca beti, iar mie-mi lacrimau ochii groaznic. Cu cat lacrimau mai mult, cu atat ma indarjeam mai mult. Si culmea, atunci am invins pe linie. Eram si eu uimit de cat de bine joc. Probabil solutia ar fi fost sa joc legat la ochi sau ceva, ca a II-a zis am pierdut :)) Ce vremuri …

A, apropo: voi sa nu faceti ca mine. Aveti grija de ochii vostri. Nu d-alta, dar poate intalniti pe cineva care o sa va cante OCHII TAI MI-AMINTESC… Pai daca nu stiati, va zic eu: ochii tai amintesc doar daca-s sanatosi :))

Salutari OCHIOASE tuturor!

ps: asta e singura data cand scriu pe blog cu lacrimi in ochi :)) la propriu :))

Posted on 18 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Un blogger adevarat scrie si fara sa vada tastatura. La tine nu au mers picaturile pt ca trebuia sa iti toarne bere..

  2. Berea era prea scumpa. Si acu se va scumpi si mai mult 🙂

Lasă un răspuns

