Bucuresti blog-meet – asteptari !

Salutare din nou,

Mentionez ca acest articol este adresat in special bloggerilor. Mai ales celor din Bucuresti. ZIc in special pentru ca din acest articol pot invata multe si non-bloggerii. Despre ei intr-un articol viitor.

Asadar, maine ar fi al II-lea „Bucuresti blog-meet” , primul fiind o mini-intalnire cu alti 5 bloggeri. Acum, faptul ca nu va veni niciun A-lister nu face intalnirea mai putin valoroasa. Vreau sa devina o traditie, si aceasta traditie sa fie durabila. O intalnire blogosferica locala de traditie? Se poate? Cam da…

Si ma raportez la intalnirile blogosferei Craiovene. Si asta din 3 motive:

1. Am cunoscut cativa bloggeri olteni, cu Blogatu in frunte. Ce fac ei acolo e laudabil si demn de urmat .

2.Ma simt apropiat de blogosfera olteneasca. Nu-s din Craiova, dar ma bucur cand cineva lauda initiative oltenesti. Simt ca ma lauda pe mine. Stiti povestea aia cu mandria olteneasca, n-o repet.

3. Intalnirea de azi are un pretext pur oltenesc: colegul nostru de blogosfera Daniel Botea vine in Bucuresti. Si daca tot vine oaspete de seama, hai sa ne intalnim. Pe bune, e un pretext, de fapt tot trebuia sa ne intalnim candva si cumva.

Acum sa va zic cateva asteptari legate de intalnirea de azi:

1. Sper intai si intai ca din 13 oameni care au anuntat ca vin sa vina macar 10. Ma rog, cei anuntati sunt de fapt mai multi, fix 13 si-au anuntat prezenta pe facebook.

2. Din cei cu MAYBE ar putea veni cativa. Sper 🙂

3. Sa iasa o intalnire frumoasa si … productiva 🙂 Data trecuta am fost putini si ne-am simtit super-bine. Sper sa fie si de data asta la fel.

4. Sper sa ne putem intelege CU TOTII. Nu inseamna ca anticipez certuri. Zic doar de situatia in care sunt multi la masa si se formeaza grupulete. Situatie pe care o urasc eu din suflet. Pe bune mi s-ar parea firesc sa exista dupa intalnire urmatorul dialog:
– Salutare. Ai fost la intalnirea blogosferei Bucurestene?
– Da, am fost.
– Si cum a fost?
– Foarte ok.
– Si bloggerul X cum e in realitate (inlocuiti X cu oricine vreti, sa zicem cu mine). Inlocuind: Si Emil Studentul Minune cum e?
– Pai nu stiu, ca eu am stat intr-un colt al mesei, el in celalalt, n-am prea interactionat…
Pe bune, mi se pare penibil. Nu stiu ce ar trebui sa facem, dar sper sa gasim o solutie. Punem mesele in cerc, facem noi ceva. Cerem de la pizzerie un microfon, ne-om descurca cumva :)Sper.

5. Data trecuta situatia era speciala: aproape toti bloggerii ma aveau in blogroll si ABSOLUT TOTI scrisesera guest-post la mine pe blog. Deci macar virtual ii cunosteam. Acum vor fi multi „necunoscuti”, deci va fi mult mai interesant.

6. Sper sa facem mai multe poze ca data trecuta. Si sa fie mai misto.

7. Sper sa relateze mai multi oameni pe blog despre intalnire. Cu cati vor relata mai multi cu atat vor auzi mai multi oameni de astfel de intalniri. Deci vom fi din ce in ce mai multi (o sa ajungem sa inchiriem localuri si sa vorbim la microfon…macar de-am ajunge acolo).

8. O intrebare pe care o aud des: de ce blogosferele „mici”, din provincie, sunt mai „numeroase”? Adica participantii la intalnirile de genul…
Si intrebarea asta imi aminteste de o problema identica, spusa de un prof la sociologie. Cica pe vremea cand erau 30 de an, veneau la curs cam 28. Cand eram noi 300, veneau la curs MAXIM 20.
Deci mai multi per total inseamna interactiune mai mica. In ambele cazuri. Un grup mai mic inseamna un grup mai compact. Mai unit.

9. Bloggeri mici si necunoscuti nu inseamna neaparat un lucru rau. Daca acum suntem necunoscuti nu inseamna ca peste 2 ani vom fi la fel. Macar de-am lega niste prietenii…

10. Daca esti blogger si nu ai primit invitatie la acest eveniment, contacteaza-ma urgent. Lasa mail, blog, tot si dau io de tine. Ai locul asigurat(am facut rezervarea pt 15 persoane, dar ne descurcam noi chiar si daca suntem 30). Nu dau datele exacte (locatie, ora) ca cine stie cati neaveniti vor dori sa strice evenimentul. CIne a fost invitat pe facebook stie despre ce vorbesc, cine nu sa ma contacteze. Repet , doar daca sunteti bloggeri (nu radeti, sunt oameni care ar veni la astfel de intalniri sa cunoasca oameni, chiar daca nu-s bloggeri si chiar daca ei in general nu inteleg logica bloggeritului).

Cam multe asteptari? Nu cred 🙂 Eu zic ca sunt de bun simt!

Salutari BLOGOSFERICE tuturor si sa ne vedem cu bine astazi ! 🙂

Posted on 19 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Abia astept… i-am zis si lui Crisego de blog-meet si e posibil sa apara si el… i-am zis sa ma sune daca apare. si voi scrie clar! si eu

  2. Abia astept… i-am zis si lui Crisego de blog-meet si e posibil sa apara si el… i-am zis sa ma sune daca apare. si voi scrie clar! si eu. ah, si voi bea numai apa sau o cafea sau ceva de genu… dieta asta.

Lasă un răspuns

