Bucuresti blog-meet – despre umbrela!

 UPDATE: Ca sa vedeti ce efort supra-omenesc am facut, am mers fara MP3 player la mine. Deci ca sa port nenorocita aia de umbrela mi-am privat urechiusele mele finute de acele mangaieri suave(pe ritmuri orientale). Inca stau sa ma gandesc daca a meritat efortul!

Salutare din nou,

Stiu ca lumea vrea sa citeasca despre Bucuresti blog-meet-ul de ieri. Si lumea chiar se asteapta sa scriu despre asta. Cum eu IUBESC FANII SI NU IUBESC BANII, despre asta voi scrie. Dar nu ce credeti voi…

Voi scrie despre … umbrella. Nu, nu-s fan Rihanna (cum nici ea nu e fana d-a mea…stiti voi, eu sunt fan doar pe link-exchange), deci nu despre melodia ei e vorba. E vorba de acea scula care se deschide cand ploua. Si pe care o urasc din suflet (sentimentul cred ca e reciproc). In general nu iau asa ceva dupa mine. Asta pentru ca tine o mana ocupata…

Azi, inainte sa plec de acasa, ma uit pe geam si vad ploaie. Si dupa cum stiti, cand ploua, ploua cu apa. Si cum mie nu-mi place apa, m-am decis ca e cazul sa iau masuri. Si aveam 3 variante:
1. Sa vin cu taxiul pana la locul faptei.
2. Sa vin cu un hanorac cu gluga pana la locul faptei, prin care totusi trece ploaia.
3. Sa iau umbrela.

Varianta a II-a era cea mai putin convenabila, asa ca aveam de ales intre 1 si 3. Si stateam sa ma gandesc ce urasc mai mult: taximetristii sau umbrela. Mi-am dat seama ca e mai misto sa urasti persoane decat lucruri, asa ca am decretat: urasc taximetristii mai mult. Asa ca am ales varianta 3.

In mod firesc, nu sunt obisnuit cu umbrela. E ceva in plus la mine. Asa ca era s-o uit de vreo 2 ori. Prima oara sus la masa, a II-a oara jos , dupa ce platisem nota. Si cica e umbrela buna, e „dubla” (eu dublu, umbrela dubla, ne potriveam…).

Sa va zic si de intalnire? Acu pe bune, ce farmec are? O sa cititi la toti ceilalti…Eu doar imi fac reclama sa cresc in zelist, nu dau link-ul nimanui(ce e aia SHARING IS CARING? la dracu’…important sunt eu si blogul meu) la mine pe blog si astept sa dea altii link-ul meu.

Acum, ce legatura are umbrela cu intalnirea? Pai, sa vedem cateva motive pentru care am fost nevoit sa iau umbrela (era sa scriu cu 2 de L):
1. Am zis sa nu vin ud in fata distinsilor bloggeri.
2. Am zis ca sunt oricum BATUT IN CAP, asa ca daca m-ar bate-n cap si ploaia ar fi prea de tot…
3. Un singur neuron am (nu am blog cu denumirea asta, desi mi-as fi putut face), si daca intra la apa e trist…

Destule motive , nu?

Acum, daca vreti sa aflati cine a venit, de ce, ce s-a intamplat si eventual si niste poze, eu zic sa asteptati. Pana la urmatorul articol. Daca nu, asta e, puteti incerca in alte parti, dar veti rata sansa de a va MINUNA pe CEL MAI MINUNAT BLOG!

Salutari, cum altcumva, MINUNATE, tuturor!

Posted on 20 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Esti cu capul:)))))! Frate la faza cu umbrela ne potrivim de minune!!! Eu o am uitata la munca de vreo 2 saptamani! A facut paianjeni acolo! Pe oriunde m-as duce o uit de aia mai bine n-o iau cu mine!! Cand eram in clasa I si imi dadea mama umbrela o uitam in banca tot timpul! Vai mama ce pateam cand ajungeam acasa! Asa ca tocamai de atunci urasc acest accesoriu!!!

Lasă un răspuns

