Sa ne amintim … duminica!

LA ORA 21:14, DESPRE BLOG-MEET-UL DE IERI! PROBABIL STITI CARE E FAZA CU ACEA ORA (MUSAI ACEA ORA)

Salutare din nou,

Continui periplul meu prin articolele vechi (musai cele de pe blogul meu) si ajung la articolul DE DEBUT de pe ACEST BLOG. Da, initial aveam alt blog, pe blogspot. Apoi m-am mutat aici (dupa vreo 2 luni). Si ma simt bine aici. Atat de bine incat ma voi muta si d-aici (pe .eu). Cat de curand.

Faza cu ARTICOLUL DE DEBUT mi se pare misto. Momentan am 2 debuturi. Urmeaza cat de curand al 3lea. E bine sa tot debutezi…

Iar faza asta imi aminteste de senzatia cand m-am inscris la a II-a facultate. Abia terminasem facultatea si eram din nou … boboc!

Si da, recunosc din nou: ce stil ciudat(si atat de diferit) de a scrie aveam p-atunci. Chiar m-am schimbat…

Gata acum. Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 20 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

