Bucuresti blog-meet – impresii

Salutare din nou,

Va promiteam un articol despre asta. Chiar daca am ratat ora speciala de 21:14, de scris tot il scriu. Fara poze(d-alea au dat altii), doar impresii si atat.

Asadar, cateva cuvinte despre fiecare participant in parte:

1. Laurentiu Iancu a stat foarte putin, dar tocmai din acest motiv il apreciez. Altfel ar fi folosit drept scuza pentru a nu veni deloc. El a facut efortul „supraomenesc” sa vina. Bravo. O prezenta placuta oricum, ma bucur ca l-am cunoscut.

2. Lucianna, pe care am cunoscut-o prima oara, mi-a lasat o impresie foarte buna. Pentru pentru ca are sange de olteanca-n ea. Iar ea venise pregatita: avea flacara violeta, probabil se temea sa nu fie atacata energetic. Oricum, de gasca tipa, ma bucur ca am cunoscut-o si pe ea.

3. Andrew a sosit si el. Il cunosc de mai mult tip, e un tip ok, pacat ca nu scrie foarte des pe blog. Altfel, a intretinut si el atmosfera, e adevarat, de multe ori cu glume pe seama mea. Il iert totusi.

4.  Alex Pirlogea  a venit si el. Despre el cam acelasi discurs ca la Andrew. Doar ca el scrie mai des. Il cunosc de mai putin timp, dar am si despre el o parere buna. Nu a fost atat de „galagios” si spre cinstea lui nu a facut glume despre mine.

5. Spanac e un oltean de treaba. A fost totusi cam tacut pentru un oltean. Si spre dezamagirea lui nu a putut manca pizza cu spanac :)) Totusi n-am aflat inca numele sau real si complet. Pentru mine tot SPANAC este!

7. Kathy e deja o cunostiinta mai veche. Am cunoscut-o la RoBlogFest si acum ne-am revazut. E adevarat, ea considera ca ar trebui sa-mi puna un scotch la gura ca sa tac. Data viitoare cica-mi va pune.
Bonus: a gasit motiv sa rada de mine: am vrut sa schimb metroul la Romana. Nu intelege persoanele cu parul blond…

8. Laura Meleaca este tot o cunostiinta veche. O tipa foarte ok si foarte simpatica. Asta desi pe blog pare mai serioasa de felul ei. Probabil datorita specificului blogului. De altfel blogosfera cinefila a fost bine reprezentata la acest eveniment.

9. Angela e o alta cinefila ce a fost prezenta. Si ea fata de treaba, isi facusera acolo coltul lor cinefil. Am aderat la el mai tarziu. Oricum, fata simpatica.

10. Daca tot suntem cinefili , sa vorbim si de domnisoara Simona ce scrie pentru FilmeTari. Ea a fost cea mai tanara bloggerita prezenta la manifestare. Desi cea mai tanara, noi astia batranii n-am pus-o sa faca nimic special: nici sa ne stearga pantofii, nici sa ne care ceva si nici macar sa ne plateasca consumatia. Am considerat-o egala noastra 😛 .
Pe bune acum, fata de treaba. Si varsta nu si-a spus-o: pare (prea) matura. Bravo ei si ma bucur ca am cunoscut-o.

11. A venit si Neuronul , un oltean jidan si tigan. Nu ca ar fi asa, e doar oltean, da ii place „sa se laude”. De treaba tip, desi a cam facut lumea misto de aparatul lui foto Cannon. Multi cred ca au plecat cu impresia ca a II-a zi el a mers la slujba :)) Bun blog, de treaba proprietar. Sper sa ne reintalnim 🙂

12. Madalina a fost o alta prezenta agreabila. La inceput se asezase lumea ciudat(fete cu fete, baieti cu baieti), iar Madalina a fost cea curajoasa, care s-a asezat langa baieti. Si a baut si bere (nu suc de lamaie cu urme de bere ca altii, ci BERE PE BUNE!). Bila alba. Si inca una si pentru felul ei de a fi 🙂 Prezenta agreabila.

13. Doru, un necunoscut pana atunci, a contribuit si el la atmosfera generala. Recunosc, nu-l cunosteam inainte de intalnire, dar nu-mi pare deloc rau ca l-am cunoscut. Dimpotriva. Si cu ocazia asta am mai facut rost si d-un link-exchange 😀

14. Diana a fost o alta prezenta agreabila. Si inca o nota distincta: olteanca! Cine e oltean are un plus de la mine.
Altfel, fata ok. Si are si un blog interesant, pentru care o felicit.

15. Trebuia sa incep cu el, dar cu el termin. Pretextul intalnirii noastre a fost … Daniel Botea. Pretext adica omul a venit cu alte treburi prin capitala si am zis ca daca tot a venit hai sa -l cunoastem mai multi. Recunosc: cand mai aud d-un blogger ca vine prin capitala, fie si in vizita, mai chem 2-3 bloggeri si pac ne intalnim. Acu’ pe bune: e o motivatie buna. Si nu ies discutii legate de zi si ora. DE CE SAMBATA SI NU LUNI? PAI SAMBATA PUTEA DANIEL! SI GATA DISCUTIILE!

Pe langa toti astia a mai fost totusi cineva. Si ala-s IO! De ce simt nevoia sa ma prezint? Si de ce am organizat in general aceasta intalnire(si de ce ma voi ocupa de organizarea si a altor)? Pai:

1. Pentru ca-s narcisist.
2. Pentru a avea ce sa scriu pe blogul meu, altfel un blog penibil.
3. Pentru a creste in Zelist.
4. CA SA MOARA DUSMANII DE CIUDA!

Mai vreti alte motive? EU nu mai am!

Un singur lucru mai adaug: am dat link-urile articolelor in cazul celor care au scris despre intalnire. Daca nu, am dat doar link-ul general al blogului. Multumesc celor care au venit, celor care au scris si celor care ne-au sustinut moral. Celor care nu au putut sa vina le transmit ca NICI NU STIU CE AU PIERDUT. Iar celor care puteau veni si n-au facut-o le transmit: MA BUCUR CA N-ATI VENIT! POATE NU NE-AM FI SIMTIT LA FEL DE BINE CU VOI!

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 21 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. oltean narcisist ce calca pe cadavre!!! =)) la cat mai multe blogmeet-uri.. sa ii intrecem pe craioveni =))

  2. Sunt number one, probabil stii tu de ce… daca m-as inscrie in Zelist, ai fi cu un loc mai jos :)))
    Bem o bere cu siguranta alta data… sambata asta mai mult nu aveam de unde… si oricum, eram si cu masina 😉

  3. Mai am eu motive: pentru ca asa cunosti oameni de gasca.
    Pentru ca stii sigur ca pui de o ieseala unde o sa se lase cu distractie. Din 20 cat se anunta, macar 10 tot vin, si ai cu cine schimba impresii si bancuri.

  4. Multă sănătate, fiule! Am binecuvântat acea minunată adunare de bloagheri în momentul în care am halit prima bere.
    On topic: musai să facem altă întâlnire cât mai curând!
    Domnul cu voi ! :))

  1. Pingback: Bucuresti BlogMeet 19Mai2012 - Daniel Botea

Lasă un răspuns

