Guest-post – Domnul cu musteata

Buna tuturor.Sunt Silviu de la www.mistocareala.ro,si sper ca azi sa va fac sa zambiti,atat pe voi cat si pe Emil.

Daca te-ai fi uitat la el,ai fi zis ca e din desenele alea animate,care se difuzau cand era mic,cred ca Inspector Gadget se numeau.
Purta un palton lung,gri..curea pe langa si avea o mustata,exagerat de mare.
Eu fiind mai curios de felul meu,l-am intrebat razand.”La ce va foloseste aceasta barba”?
Nu-mi dadusem seama,ca barba acestui om era ce avea el mai de pret.Incepe sa imi povesteasca…cum a imbatranit el,cum i s-a accidentat amanta,si cum se imbata el singur de obicei.Dar la sfarsit,mi-a zis..

„Baiete,cand nu vei mai putea sa faci nimic,hai sa vezi tu,suferinta!Iti vei lasa sa-ti creasca mustata,mult mai mare ca a mea.M-am gandit ca poate sunt eu „blond”si nu inteleg sensul cuvantulului.Da de unde?:))
Domnul cu mustata,a impartasit cu mine secretul lui.Adica ,de ce nu si-a tuns inca mustata.
De ce?Pentru ca fiind batran,nu mai poate face nimic altceva,decat sa..dea cu ciocu!:))

Posted on 22 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Sa dea cu ciocul in continuare:)))

Lasă un răspuns

