Sa injuram corect

(gasit pe facebook, daca autorul doreste sa dau link catre profilul sau, sa ma anunte)

Asadar, scrierea corecta a injuraturilor este urmatoarea:

Futu-i (mama mă-sii)
Futu-ţi…
Futu-te-n…
Futu-vă… / Futu-vă-n…
Fute-m-aş… – inversiune de la condiţionalul m-aş fute.

Băga-mi-aş… – inversiune de la condiţionalul mi-aş băga.
Băga-ţi-aş (sârmă-n nas, desigur) – inversiune de la condiţionalul ţi-aş băga.
Băga-ţi-ai – inversiune de la condiţionalul ţi-ai băga.
Băgaţi-vă – inversiune de la vă băgaţi.
Bagă-ţi. – O să-mi bag.
Băgaţi. – O să băgăm.
Bagă-ţi-o. – O să mi-o bag.
Băgaţi-o. – O s-o băgăm.

Suge-mi-ai – inversiune de la condiţionalul mi-ai suge.
Suge-mi-o – imperativ cu două complemente (suge mie/mi- pe ea/-o)
Să mi-o sugi/sugă – conjunctiv cu două complemente, ca mai sus.
Sugeţi – O să sugem.
Suge-ţi – O să-mi sug.

Linge-mi-ai – inversiune de la condiţionalul mi-ai linge.
Linge-m-ai – inversiune de la condiţionalul m-ai linge.
Linge-te-aş – inversiune de la condiţionalul te-aş linge.
Linge-ţi-aş – inversiune de la condiţionalul ţi-aş linge.
Linge-ţi! – O să-mi ling.
Lingeţi! – O să lingem.

Mânca-mi-ai – inversiune de la condiţionalul mi-ai mânca.
Mânca-te-aş – inversiune de la condiţionalul te-aş mânca.
Mânca-ţi-aş (cu varianta mânca-ţ-aş) – inversiune de la condiţionalul ţi-aş mânca.

Căca-m-aş (în nasul tău, evident) – inversiune de la condiţionalul m-aş căca.

Să ţi-o trag – conjunctiv cu două pronume: să trag ţie/ţi- pe ea/-o.
I-aş trage-o – condiţional cu două pronume ei/îi/i- aş trage pe ea/-o.
Trage-ţi! – O să-mi trag.
Trageţi! – O să tragem.

De-a-n pulea.

Muie (nu mue, da?)

De dat, daţi într-un cuvânt. Doar dacă nu vreţi să-i ziceţi dă-ţi singur (ce poate, mă rog). Adică dacă nu-i ziceţi să-şi dea singur.
Da-ţi-aş (orice-aveţi a da) – inversiune de la condiţionalul ţi-aş da. (De-aş putea.)

A lua, indiferent ce, pe unde, cum şi la ce luaţi, se conjugă după cum urmează: iau, iei, ia, luăm, luaţi, iau.
Lua-ţi-aş (orice, oricum doriţi a lua) – inversiune de la condiţionalul ţi-aş lua.

Oricum vad ca lumea ma tot ataca la 2 articole. Asa ca macar sa stie cum sa ma injure corect(pardon, fanii lui nenea Nicusor sunt telectuali, astia stie sa vorbeste romaneste)!

Salutari INJURIOASE tuturor!

Posted on 25 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Nu esti sanatos la cap ma :)))))))

  2. Sa bagi si unul cu folosirea corecta a verbului „a fi”, ca m-am saturat de cate ori gasesc ca e pus un i in plus acolo unde nu trebuie, si dispare exact de acolo de unde ar trebui sa fie…
    😀

  3. Diana Bocai

    bun postu asta:D te salut cu injuraturi atunci:)))

  4. Înainte să înveţi pe alţii ar trebui să ştii tu. Primele patru înjurături sunt greşite pentru că, din umilele mele cunoştinţe gramaticale, prezentul condiţional-optativ se formează cu prezentul infinitiv al verbului; tu l-ai format cu perfectul simplu sau ce?, că nu mă prind… Aşa că este corect ‘fute-i-aş’ (inversiune de la ‘i-aş fute’) mama mă-sii, ‘fute-ţi-aş, fute-te-aş (în),fute-v-aş. Deşi sunt folosite des, formele pe care le-ai prezentat tu sunt greşite. Mai departe m-ai pierdut total pentru că nu înţeleg, spre exemplu: ‘Linge-ţi! – O să-mi ling’. Ce-i aia, traducerea sau?

  5. Futu-i e de la II FUT, nu e deloc perfect simplu. Nu e vorba ca II FUTUI 🙂 Si e forma cea mai folosita. Si corecta.

    futu-ti = iti fut

    si tot asa 🙂

  6. Prietene, nu există. Inversiunea asta la prezent e chiar un lucru inovator, ar trebui să ne dai mai multe exemple. Sau să dau eu? ‘îi dau muie’ cum se inversează? Dauu-i muie??? Io zic să corectezi repede acolo să nu mai adâncim inutil discuţia.

  7. http://www.webdex.ro/dex/22448/fute

    futu-i (mama mă-sii)! interj. (obs.) (cu conotații admirative, cât și de respingere) extraordinar!
    Dictionar: Dicționar de argou al limbii romane | Permalink
    futu-te-n aripă / pricepere! expr. (obs.) fire-ai tu să fii!

    daca asa e corect, de ce sa modific?

  8. Păi ori vrei corect, ori în argou…că nu prea se pupă. În argou există, spre exemplu ‘ducu-ţi prapurii’, asta nu înseamnă că e şi corect gramatical. Deci ori, ori…

  9. ‘Dacă-l caută pe net, e condiţional. Futu-i-aş, de-aş fi în stare.’ Ce-ţi spuneam mai sus, condiţionalul prezent se formează cu infinitivul prezent, se pare că doamna diacritica nu ştie prea bine. 😉

Lasă un răspuns

