In vacanta …

Salutare din nou,

E aproape luna iunie, e aproape vara deci, asa ca trebuie sa ne decidem unde sa mergem in vacanta. Daca avem timp si bani, putem merge 7 zile intr-un loc frumos, la mare la soare sau, cine stie, la munte (cu munte nu prea rimeaza nimic, eventual BUTE, dar nu da bine, mai ales in acest context). Daca nu aveti insa timp (sunt oameni proaspat angajati care n-au parte de concediu), puteti merge intr-un weekend(eventual unul prelungit) intr-un asa numit city break . Ideea e simpla: intr-un weekend(sau in 2 zile libere) dati o fuga sa vizitati un orasel. Asa cum m-as duce eu la Slatina intr-un weekend, si vreau sa vad ce mai e p-acolo.

Daca as avea bani m-as duce si eu. As intra pe http://www.geniustravel.ro , as gasi o oferta buna si as pleca . Din pacate, financiar inca nu-mi permit, dar pe viitor chiar ma tenteaza 🙂

Cu ganduri de vacanta(dar fara bani pentru ea), va urez vesnicele salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 27 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Pe mine ma tenteaza chiar foarte tare un city break. Demult visez sa vizitez Praga insa preturile m-au tinut departe de fructificarea planurilor mele. O sa intru pe site-ul recomandat sa vad ce oferte au pentru Orasul de Aur. 😀

  2. Am intrat, dar nu am gasit nimic, link-ul nu functioneaza. 😦

  3. Mea culpa, acum merge. Primul link mergea, al doilea era problema. Rezolvat 🙂

Lasă un răspuns

