Romanii – un popor minunat

Am fost si vom fi mereu
Popor “iubit de Dumnezeu”
Un popor « greu incercat »
Si de toti injurat.

Ne atacam noi intre noi,
Ne improscam doar cu noroi,
Toate defectele le avem,
Prosti, inculti si mai si bem.

Cand mancam mici si carnati
Vor aparea revoltati revoltati
Ca la un gratar se pune
Doar Salam si-Adrian Minune.

Este tragic bai frate
Atata inculturalitate
Nimeni nu asculta vere
Altceva decat manele.

Suntem si superficiali
Nedemni si chiar banali
Noi nu stim nici sa iubim
Numai la pat noi ne gandim.

Tragedia la noi vere
E doar cand n-avem manele.
Nu stim nici sa mai bocim
Din orice noi ne hlizim.

Si acum o intrebare:
Nu v-ati voi saturat oare
De atatea aberatii
Si atatea acuzatii ?

Daca noi, ca romani,
Nu ne vom considera mai buni
Ce pretentii avem bai frate
De la cei din strainatate ?

Hai sa avem o parere mai buna
Despre natiunea romana
Si sa spunem si la altii
Ca suntem a mai buna dintre natii.

Sa nu ne mai vaicarim
Si nici sa nu ne jignim
Sa zicem numai lucruri bune
Despre a mai tare natie din lume.

Salutare natiune
V-o spune pe bune
Al vostru blogger … MINUNE !

Articol participant la BLOG POWER 24!
Tema de saptamana asta:

„Noi, românii, aici şi aiurea”
„Nu există sentiment tragic la români. Cred că dragostea la noi parcurge doar distanţa dintre romanţă şi pat. Avem o psihologie de popor superficial, de popor care poate frige mititei pe orice Golgotă.” (Octavian Paler)

 

ps: Articolele participante sunt:

1. românii, un popor minunat
2. ţara mea de cremene
3. despre români
4. rro… ro… românia
5. sunt român
6. crochiuri
7. eu nu sunt aiurea

Posted on 28 Mai 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 13 comentarii.

  1. Noa serbus.
    O poezie pe care nu am citit-o în premieră. A trecut ceva vreme de atunci. Nu prea multă dar a trecut şi atunci nu ştiu dacă am comentat ceva. O poezie ce încearcă să-i carcaterizeze pe români. Este părerea autorului ei despre români. O părere reală şi realistă.
    Să ai o zi bună şi liniştită.

  2. =)) Poezie ”minune”. Mno bine, Emile, și în versuri îți place să kilometrezi! Oricum, foarte haioasă!

  3. Pana si in versuri vorbesti de manele!

  4. Pai da. Si orice versuri as compune eu, tot a manele miros :)) O am sange, ce vrei sa fac? :)) Nu ti-am zis ca numele sau inseamna RIVAL (AKA DUSMAN?)? Asta mi-e destinul… 🙂

  5. Numai tu si doar tu puteai scrie o astfel de poezie!
    Bravo! SUCCES!

  1. Pingback: Leapsa cu apucaturi de copil « Diana Bocai

  2. Pingback: Rro..Ro..Romania | Copilul de lego nebarbierit

  3. Pingback: blogpower 24- vot | Most Wanted Blog | dincolo de bloguri vorbeste viata

  4. Pingback: Tara mea de cremene… | De prin viata adunate

  5. Pingback: Blog Power 25. | Most Wanted Blog | dincolo de bloguri vorbeste viata

Lasă un răspuns

